Dominik Lewandowski

Dyrektor Rozwoju Biznesu
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Zarządzanie klientami bankowość Budżety Analiza biznesowa Rozwój działalności planowanie biznesu Strategia biznesowa Zarządzanie zmianą Customer Segmentation Strategy Digital Marketing media eletroniczne E-commerce Integrated Brand Marketing Bankowość internetowa Przywództwo Zarządzanie Marketing Strategia marketingowa Urządzenia mobilne Negocjacje New Business Development Reklama online Rozwój produktu Zarządzanie produktem Project Management Bankowość detaliczna Sales Zarządzanie Sprzedażą Partnerstwo strategiczne Strategia Przywództwo w zespole Web Analytics Zarządzanie zespołem Ubezpieczenia

Języki

polski
ojczysty
angielski
biegły

Doświadczenie zawodowe

CRIF
Dyrektor Rozwoju Biznesu
• przygotowanie analiz, koncepcji i strategii nowej marki (raporty gospodarcze dla rynku MSP)
• rekrutacja i szkolenia pracowników (konsultanci, menedżer call center, dyrektor sprzedaży)
• aktywne poszukiwanie innowacji i wymiana know-how pomiędzy oddziałami na świecie
• zarządzanie 7 pracownikami, 5 pośrednikami i 10 strategicznymi partnerami
• współpraca z zewnętrznymi agencjami PR i marketingowymi
• prelegent na konferencjach, rzecznik marki w radio, TV i prasie
Bisnode Polska Sp. z o.o.
Doradca Zarządu / Dyrektor Zarządzający marką Verdict
• ekspert i deweloper innowacyjnych projektów z budżetami do 0,5 mln zł
• przygotowanie analiz i strategii dla nowej marki (Verdict)
• rozwój i zarządzanie wielokanałową siecią sprzedaży (online, mobile, pośrednicy i sprzedaż bezpośrednia)
• odpowiedzialność za budżet i wynik finansowy (P&L) marki Verdict
PKO BP Finat sp. z o.o.
Z-ca Dyrektora Departamentu Sprzedaży i Utrzymania Produktów
• przygotowanie strategii departamentu (budżet 2,5 mln zł)
• 4 linie biznesowe: ubezpieczenia, fundusze inwestycyjnej i obligacje, e-commerce, doładowania GSM
• zarządzanie 4 szefami linii biznesowych i analitykiem biznesowym
• przygotowanie materiałów ATL & BTL, konkursów sprzedażowych
• tworzenie kampanii edukacyjnych dla klientów
Grupa PZU
Główny Specjalista ds. wsparcia sprzedaży
• stworzenie strategii wsparcia sprzedaży dla MSP (budżet 1 mil zł)
• przygotowanie konkursu sprzedaży dla agentów ubezpieczeniowych (sieć 12 k agentów)
• prelegent z ramienia PZU na największych konferencjach ("Wielka Mała Firma" i "Gazele Biznesu")
mBank S.A.
Menedżer Operacyjny Sieci Sprzedaży MultiBank
• stworzenie strategii sprzedaży dla sieci zewnętrznych (budżet 4.3 mln zł)
• przygotowanie struktur operacyjnych do budowania, rozwijania i zarządzania siecią sprzedaży
• standaryzacja umów z doradcami, koordynatorami i dyrektorami regionów
• zmiana systemu prowizyjnego na uwzględniający jakoś portfela kredytowego
• rozwój standardów obsługi klientów i wewnętrznych procedur
• przygotowanie promocji BTL, e-marketingowych & wydarzeń sprzedażowych

Edukacja

Logo
Profesjonalne Studium Kształcenia Umiejętności Menedżerskich, studia podyplomowe
Gdańska Fundacja Kształcenia Menedżerów
Logo
Finanse i Bankowość, magisterskie
Uniwersytet Łódzki

Specjalizacje

Finanse/Ekonomia
Inne
Sprzedaż
Marketing/Reklama/Media

Zainteresowania

Gra na keyboardach i pianinie
Programowanie HTML
Sport (rowery, paralotnie i motorowodniactwo)

Inne

DODATKOWE PROJEKTY:

NaviSail Sp. z o.o. (CEO) 2016
Wdrożenie aplikacji mobilnej dla wodniaków śródlądowych w Polsce
udzielone wsparcie w wysokości 550 k zł przez Fundację Uniwersytetu w Poznaniu

Klient: Biuro Informacji Kredytowej (BIK) 2014
Analiza i strategia dla produktów informacji gospodarczej
akceptacja strategii przez radę nadzorczą. BIK obecnie przygotowuje rozwiązania

Klient: Bisnode Polska Sp. z o.o. 2013
Wdrożenie pierwszej aplikacji mobilnej do zarządzania ryzykiem handlowym.
producent urządzeń mobilnych zadeklarował, że aplikacja będzie reklamowana razem
z najnowszym telefonem dedykowanym dla klientów biznesowych

Klient: Pkt.pl Polskie Książki Telefoniczne Sp. z o.o. 2012
Kampania z budżetem 5 mln zł aplikacji Welcome2Poland
12-krotny wzrost liczby pobrań aplikacji, przychód PLN 1 m

Klient: Great Open House Sp. z o.o. 2002
Zarządzenie kampaniami BTL w województwie łódzkimi
zespoły promocyjne były zawsze w pierwszych trzech najlepszych zespołach w kraju

Grupy

8 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
ADVENTURE CLUB
ADVENTURE CLUB
Nowy wymiar przygody - wielkie wyprawy w małych grupach !
Analiza sprzedaży
Analiza sprzedaży
Forum dla ludzi związanych z analizą sprzedaży
BRE BANK S.A.
BRE BANK S.A.
Grupa zrzeszająca wszystkich pracowników i osoby związane z BRE Bankiem oraz grupą kapitałową BRE Banku. Również pracowników Multibanku i mBanku. http://www.brebank.pl http://www.multibank.pl/ ht
Broker    Ubezpieczenia
Broker Ubezpieczenia
Zamknięte Forum wymiany informacji, wiedzy dla Brokerów Ubezpieczeniowych , osób zainteresowanych tą profesja , oraz wszystkich osób działających w środowisku ubezpieczeniowym. Napisz przy zapisywani
Brokerzy Ubezpieczeniowi
Brokerzy Ubezpieczeniowi
Branżowe forum wymiany doświadczeń biznesowych ... i towarzyskich.
Business Consulting
Business Consulting
Grupa firm branży KONSULTING / DORADZTWO. Liderzy i Eksperci. Wydarzenia branżowe rynku konsultingowego i doradczego. Doradztwo finansowe, inwestycyjne, biznesowe, personalne. Consulting, Konsul
Doradcy Finansowi
Doradcy Finansowi
Doradztwo finansowe i nie tylko
e-Banking : Bankowość elektroniczna i internetowa
e-Banking : Bankowość elektroniczna i internetowa
Grupa ludzi zajmujących się ogólnie pojętym rozumieniem bankowości elektronicznej.
Klub Dyrektorów i Dyrektorek
Klub Dyrektorów i Dyrektorek
WIEDZA=>DOŚWIADCZENIA=>IMPREZY DLA VIP =>Networking Środowisko wymiany wiedzy i doświadczeń dla dyrektorów i dyrektorek, Networking pełną parą...:))
Mobile Marketing
Mobile Marketing
Komórka jako narzędzie marketingowe? mmsy, smsy, dedykowane aplikacje? Serwisy WAPowe? a może komunikacja przez bluetooth? Photocode's? let is talk about it...
Mobile Marketing & Interactive
Mobile Marketing & Interactive
Grupa osób wspierająca pomysłowe i użyteczne rozwiązania mobile marketingowe. „Liczy się pomysł technologia już jest!” - Rafał Piórkowski
MobilnyMarketing.biz
MobilnyMarketing.biz
Grupa dla użytkowników branżowego serwisu MobileMarketing.pl - opisującego nowości na rynku, gotowe strategie i pomysły na wykorzystanie marketingu mobilnego w praktyce.