Doświadczenie zawodowe
grafik 3d/2d
Grafik - freelancer
Wizualizacje Architektoniczne:
foto-realistycznych wizualizacji do projektów architektonicznych,wizualizacje koncepcyjne do projektów architektonicznych,animacji poglądowe
Grafika Game-Art
Modelowanie 3D HighPoly, LowPoly (postacie, obiekty)
Rozkaładanie UV, wagowanie siatek do szkieletów.
Modelowanie/Design lokacji
Tworzenie textur (diffuse, specular, normalmap)
foto-realistycznych wizualizacji do projektów architektonicznych,wizualizacje koncepcyjne do projektów architektonicznych,animacji poglądowe
Grafika Game-Art
Modelowanie 3D HighPoly, LowPoly (postacie, obiekty)
Rozkaładanie UV, wagowanie siatek do szkieletów.
Modelowanie/Design lokacji
Tworzenie textur (diffuse, specular, normalmap)
Team Lead / 3D Artist
• Creating assets and textures
• Caring for the correctness of the all assets
• Design level elements and help in the design of other elements in the game
• Editing levels in the engine editor
• Implementation and testing of new technologies and solutions in the assets production
process
• Caring for the correctness of the all assets
• Design level elements and help in the design of other elements in the game
• Editing levels in the engine editor
• Implementation and testing of new technologies and solutions in the assets production
process
Starszy Grafik 3D/2D
Nano-Games
Opracowywanie/prototypowanie rozwiązań graficznych
Współpraca z programistami Enginu/Integrowanie Enginu gry pod potrzeby grafików (pluginy, aplikacje itp.)
Opracowywanie assetów: HighPoly,LowPoly,UV
Opracowywanie szkieletów postaci, wagowanie (envelope)
Tworzenie textur (diffuse, specular, normal bump, paralax, high map, emmisisve)
Współpraca z programistami Enginu/Integrowanie Enginu gry pod potrzeby grafików (pluginy, aplikacje itp.)
Opracowywanie assetów: HighPoly,LowPoly,UV
Opracowywanie szkieletów postaci, wagowanie (envelope)
Tworzenie textur (diffuse, specular, normal bump, paralax, high map, emmisisve)
Team Leader działu grafiki
Design lokacji oraz obiektów (współpraca z Koncepciarzem)
Opracowywanie/prototypowanie rozwiązań graficznych
Współpraca z programistami Enginu/Integrowanie Enginu gry pod potrzeby grafików (pluginy, aplikacje itp.)
Opracowywanie assetów: HighPoly,LowPoly,UV
Opracowywanie szkieletów postaci, wagowanie (envelope)
Tworzenie textur (diffuse, specular, normal bump, paralax, high map, emmisisve)
Opracowywanie/prototypowanie rozwiązań graficznych
Współpraca z programistami Enginu/Integrowanie Enginu gry pod potrzeby grafików (pluginy, aplikacje itp.)
Opracowywanie assetów: HighPoly,LowPoly,UV
Opracowywanie szkieletów postaci, wagowanie (envelope)
Tworzenie textur (diffuse, specular, normal bump, paralax, high map, emmisisve)
grafik 3d/2d
Praca na zlecenie
Opracowywanie modeli lokacji
Opracowywanie modeli obiektów HighPoly, LowPoly
Opracowywanie modeli postaci HighPoly, LowPoly
Opracowywanie modeli lokacji
Opracowywanie modeli obiektów HighPoly, LowPoly
Opracowywanie modeli postaci HighPoly, LowPoly
Architect assistant
• Making detailed projects from concepts, visualizations and commercial materials
Edukacja
Specjalizacje
Reklama/Grafika/Kreacja/Fotografia
Grafika
Zainteresowania
- Manga / Anime,
- Computer games PC / Consoles – PS3 / Mobile
- Computer graphic 3D modeling HP, LP / 2D
- Sports (skiing, swimming, basketball, volleyball)
- Ballroom dance (Standard, Latino)
- Amateur photography
- Computer games PC / Consoles – PS3 / Mobile
- Computer graphic 3D modeling HP, LP / 2D
- Sports (skiing, swimming, basketball, volleyball)
- Ballroom dance (Standard, Latino)
- Amateur photography