Języki
angielski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Dyrektor Sprzedaży Pośredniej
Rozwój zewnętrznych kanałów sprzedaży takich jak Brokerzy , MLA, zewnętrzni partnerzy np. Banki , Komunikacja, Energia. Zarządzam zespołem KAM odpowiadających za: sprzedaż w kanale zewnętrznym, wyszukiwanie i pozyskiwanie nowych partnerów , budowanie relacji , szkolenia , egzaminy KNF, współpracę z KNF.
Opiekun Kluczowych Klientów
1. Prowadzenie współpracy z grupą kluczowych Klientów korporacyjnych
2. Utrzymywanie kontaktów z kadrą zarządzającą
3. Opracowywanie strategii rozwoju relacji
4. Rozwijanie istniejących kontraktów
5. Renegocjacje istniejących kontraktów
6. Pozyskiwanie nowych Klientów korporacyjnych
7. Organizacja i prowadzenie spotkań
8. Prowadzenie szkoleń i prezentacji
9. Przygotowywanie ofert handlowych
10. Prowadzenie przetargów
2. Utrzymywanie kontaktów z kadrą zarządzającą
3. Opracowywanie strategii rozwoju relacji
4. Rozwijanie istniejących kontraktów
5. Renegocjacje istniejących kontraktów
6. Pozyskiwanie nowych Klientów korporacyjnych
7. Organizacja i prowadzenie spotkań
8. Prowadzenie szkoleń i prezentacji
9. Przygotowywanie ofert handlowych
10. Prowadzenie przetargów
Szkolenia i kursy
2010r. Proces Planowania Marketingowego
2010r. Zarządzanie Projektami
2010r. Wzrost i skuteczność sprzedaży, sila relacji z Klientem (Jim Cathcart)
2010r. Coaching (Kontrakt osh)
2010r. Zasady przygotowywania i prowadzenia prezentacji przed grupą (Kontrakt osh)
2009r. Jak skutecznie ubiegać sie o zamówienia publiczne?
2009r. Sprzedaż w dobie kryzysu, techniki prowadzenia spotkania handlowego (Kontrakt osh)
2009r. Jak badać kompetencje metodą Assesment/Development Center?
2009r. Nauka coachingu dla menadżerów
2009r. Skuteczne wdrażanie umiejętności handlowych w praktykę
2009r. Zarządzanie Zespołem, Udzielanie informacji zwrotnej, komunikacja w zespole
2009r. Zarządzanie Zespołem, Delegowanie
2009r. Praktyczne problemy ochrony danych osobowych
2008r. Udział w kongresie Dział Sprzedaży 2009 „Jak znaleźć i zatrzymać najlepszych handlowców”
2007r. Coaching
2007r. Techniki sprzedaży i prezentacji
2006r. „Asertywność” Profirma
2006r. „Efektywność zawodowa” Profirma
2004r. „Profesjonalne techniki prezentacji” Point Training & Consulting
2004r. „Profesjonalne techniki sprzedaży” Point Training & Consulting
2003r. „Negocjacje w biznesie” Strategic Negotiators
2003r. „Wywieranie wpływu w biznesie” Professional Consulting Expanders
2003r. „Zarządzanie ceną” Professional Consulting Expanders
2002r. „Sprzedaż profesjonalna” DOOR Training Poland
2001r. „Techniki sprzedaży” DOOR Training Poland
2000r. „Budowanie perfekcyjnego zespołu” Kalkstein Corporate Tradeing
1999r. Kurs Obsługi Komputera PC, Wyższa Szkoła Menedżerska SIG w Warszawie
2010r. Zarządzanie Projektami
2010r. Wzrost i skuteczność sprzedaży, sila relacji z Klientem (Jim Cathcart)
2010r. Coaching (Kontrakt osh)
2010r. Zasady przygotowywania i prowadzenia prezentacji przed grupą (Kontrakt osh)
2009r. Jak skutecznie ubiegać sie o zamówienia publiczne?
2009r. Sprzedaż w dobie kryzysu, techniki prowadzenia spotkania handlowego (Kontrakt osh)
2009r. Jak badać kompetencje metodą Assesment/Development Center?
2009r. Nauka coachingu dla menadżerów
2009r. Skuteczne wdrażanie umiejętności handlowych w praktykę
2009r. Zarządzanie Zespołem, Udzielanie informacji zwrotnej, komunikacja w zespole
2009r. Zarządzanie Zespołem, Delegowanie
2009r. Praktyczne problemy ochrony danych osobowych
2008r. Udział w kongresie Dział Sprzedaży 2009 „Jak znaleźć i zatrzymać najlepszych handlowców”
2007r. Coaching
2007r. Techniki sprzedaży i prezentacji
2006r. „Asertywność” Profirma
2006r. „Efektywność zawodowa” Profirma
2004r. „Profesjonalne techniki prezentacji” Point Training & Consulting
2004r. „Profesjonalne techniki sprzedaży” Point Training & Consulting
2003r. „Negocjacje w biznesie” Strategic Negotiators
2003r. „Wywieranie wpływu w biznesie” Professional Consulting Expanders
2003r. „Zarządzanie ceną” Professional Consulting Expanders
2002r. „Sprzedaż profesjonalna” DOOR Training Poland
2001r. „Techniki sprzedaży” DOOR Training Poland
2000r. „Budowanie perfekcyjnego zespołu” Kalkstein Corporate Tradeing
1999r. Kurs Obsługi Komputera PC, Wyższa Szkoła Menedżerska SIG w Warszawie
Edukacja
Specjalizacje
Obsługa klienta
Farmacja/Medycyna
Grupy
biuro matrymonialne GL
zapraszam tych co sa sami by w ten nietypowy sposob poszukali swojej drugiej polowki
przeciez sprobowac nie zawadzi a mozna bedzie sie przypuszczam tez i dobrze pobawic