Wypowiedzi
-
Np.: http://www.zdolniacha.pl
Może lepiej poszukać inny pomysł na biznes? -
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy RYNEK IT
-
Słowa:
muzeum
polskiej
piosenki
w opolu
powinny zastąpić poziome linie w kształcie mikrofonu ale tak aby nie stracił on swojego kształtu. Do tego mała nóżka z podstawką :)
BTW. Pomysł fajny -
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Marketing
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Marketing
-
Mirek Połyniak:
Dominik Królikowski:
Sugeruję podpisanie umowy z którąś z sieci reklamowych: adnet, arbomedia, itd. Efektem tego będzie zaistnienie na rynku reklamy.
by zaistnieć w sieci reklamowej trzeba mieć pewien poziom odsłon, etc.
Nie zgadzam się z tą opinią. W wielu przypadkach nie liczy się liczba odsłon a tematyka. Sieci reklamowe idą w kierunku targetowania behawioralnego czyli im więcej userów tym lepiej. Im większa pula tym łatwiej wybrać odpowiednią grupę.
o dziwo większość moich znajomych mająca własne serwisy przyjmuje kierunek raczej odwrotny: wychodzi z sieci reklamowej...
Nie uważam tego za dobry ruch. To tak jak z hipermarketami. Wszyscy na nich wieszają psy a i tak każy do nich chodzi na zakupy. -
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Marketing
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Marketing
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Marketing
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Marketing
-
Sugeruję podpisanie umowy z którąś z sieci reklamowych: adnet, arbomedia, itd. Efektem tego będzie zaistnienie na rynku reklamy.
Po jakims czasie można zacząć tworzyć własne cenniki i dział sprzedaży. 6 do 12 miesięcy pod skrzydłami sieci dadzą dostęp do statystyk, informacji o cennikach oraz do oprogramowania np. adocean które można wykorzystać do własnych kampanii reklamowych. -
Przepraszam że to powiem ale layout jest dramatyczny.
Dla przykładu sklep.sizeer.com może nie ideał ale w naszej sieci jeden z ciekawszych sklepów. Jest na czym się wzorować. -
Krzysztof S.:
A i jeszcze przez chwilę pomyślmy o kliencie, który zawsze wie lepiej.
A ponieważ wie lepiej to chce mieć dużo, kolorowo i z wodotryskami...
Zgadza się dla większości klientów efektowność = efektywność. Kilka literek a taka różnica :) -
Mirek Połyniak:
Dominik Królikowski:
Efektywność bannera reklamowego to nie tylko fantastyczna kreacja. Zapominamy o najważniejszym elemencie całej zabawy a więc o produkcie.
a mogę prosić o podparcie tej śmiałej tezy jakimiś twardymi danymi?
Poparciem tej tezy jest właśnie kampania Bakomy każdy może przetestować :) -
Mimo że temat wydaje się wyczerpany chciałbym dorzucić kamyczek do ogródka.
Efektywność bannera reklamowego to nie tylko fantastyczna kreacja. Zapominamy o najważniejszym elemencie całej zabawy a więc o produkcie.
Przykład: ostatnia kampania bakomy w novem. Bannery są fantastyczne, kreacja boska :) ale kto kliknie w reklamę jogurtu...