Umiejętności
Strategia biznesowa
E-commerce
FMCG
Niemiecki
Negocjacje
Prezentacje
Planowanie projektów
Zarządzanie kategoriami produktów
Negocjacje z dostawcami
Przywództwo w zespole
Języki
polski
ojczysty
angielski
biegły
niemiecki
biegły
Doświadczenie zawodowe
Kierownik ds. Zarzadzania Projektami Kategorii
Kupiec – Kierownik Kategorii Non-Food
• Negocjowanie warunków zakupowych z producentami
• Listing i delisting asortymentu w ramach zarządzanej Kategorii Produktów
• Przygotowywanie ogólnych i szczegółowych raportów z rozwoju kategorii w firmie
Kierownik działu Category Management
• Koordynowanie projektów klienckich
• Monitorowanie trendów rynkowych oraz prezentowanie wniosków i rekomendacji
• Szczegółowa analiza asortymentowa
• Przygotowywanie planogramów
• Prowadzenie działań Trade Marketingowych – np. zarządzanie grupą materiałów POS ulokowanych u klientów detalicznych
Shell Project Team Leader
• Przygotowanie nowej koncepcji sklepu convenience dla sieci Shell Polska
• Wprowadzenie nowego modelu Zarządzania Kategorią, zmiany wizualne w sklepie, aroma marketing i audio marketing
• Zarządzanie projektem od fazy planowania do wdrożenia. Stworzenie łącznie 3 stacji testowych w Warszawie i okolicach
• Koordynacja współpracy międzynarodowej
• Zarządzanie zespołem projektowym i budżetem
• Negocjowanie warunków zakupowych z producentami
• Listing i delisting asortymentu w ramach zarządzanej Kategorii Produktów
• Przygotowywanie ogólnych i szczegółowych raportów z rozwoju kategorii w firmie
Kierownik działu Category Management
• Koordynowanie projektów klienckich
• Monitorowanie trendów rynkowych oraz prezentowanie wniosków i rekomendacji
• Szczegółowa analiza asortymentowa
• Przygotowywanie planogramów
• Prowadzenie działań Trade Marketingowych – np. zarządzanie grupą materiałów POS ulokowanych u klientów detalicznych
Shell Project Team Leader
• Przygotowanie nowej koncepcji sklepu convenience dla sieci Shell Polska
• Wprowadzenie nowego modelu Zarządzania Kategorią, zmiany wizualne w sklepie, aroma marketing i audio marketing
• Zarządzanie projektem od fazy planowania do wdrożenia. Stworzenie łącznie 3 stacji testowych w Warszawie i okolicach
• Koordynacja współpracy międzynarodowej
• Zarządzanie zespołem projektowym i budżetem
Key Account Manager
Lekkerland AG & Co.KG
Key Account Manager:
• Budowanie relacji z klientami KA (ok. 250 mln EUR)
• Negocjacje cen oraz warunków sprzedaży
• Planowanie długoterminowe oraz prognozowanie krótkoterminowe
• Reprezentowanie firmy podczas targów i konferencji
• Szkolenia Kierowników Regionalnych oraz Przedstawicieli Handlowych
International Sales Account Manager
• Tworzenie strategicznych planów rozwoju klientów na rynkach lokalnych
• Zarządzanie w strukturze matrix lokalnymi Category Managerami
• Realizację założonych celów sprzedażowych
• Ścisła współpraca z Product Managerami
Program Rozwoju Menadżerskiego
• Prowadzenie projektów w obszarze: logistyka, marketing, sprzedaż, category management i finanse
• Budowanie relacji z klientami KA (ok. 250 mln EUR)
• Negocjacje cen oraz warunków sprzedaży
• Planowanie długoterminowe oraz prognozowanie krótkoterminowe
• Reprezentowanie firmy podczas targów i konferencji
• Szkolenia Kierowników Regionalnych oraz Przedstawicieli Handlowych
International Sales Account Manager
• Tworzenie strategicznych planów rozwoju klientów na rynkach lokalnych
• Zarządzanie w strukturze matrix lokalnymi Category Managerami
• Realizację założonych celów sprzedażowych
• Ścisła współpraca z Product Managerami
Program Rozwoju Menadżerskiego
• Prowadzenie projektów w obszarze: logistyka, marketing, sprzedaż, category management i finanse
Szkolenia i kursy
...
Edukacja
Specjalizacje
Human Resources/Zasoby ludzkie
Rekrutacja/Employer Branding
Zainteresowania
Marketing internetowy, kultura azjatycka, piłka nożna, windsurfing, poker
Organizacje
...
Inne
Umiejętności IT:
MS Office, SAP BW, Spaceman Professional, Adwords, SEO, SEM
MS Office, SAP BW, Spaceman Professional, Adwords, SEO, SEM
Grupy
Akademia Leona Koźmińskiego
Niepubliczna szkoła wyższa o statusie akademii założona w 1993 r. Najbardziej akredytowana
i najwyżej notowana w międzynarodowym rankingu Financial Times szkoła biznesu w Europie
Środkowo-Wschodniej
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Eksperci sprzedaży
Grupa poświęcona rozwojowi sprzedaży: technikom, sposobom, które sprawdziły się w praktyce, od ustawienia działu i zarządzania nim poprzez ustawienie i ulepszanie procesu sprzedaży po szczegóły rekrut
Komunikacja intra- i interpersonalna
Jak rozmawiać i dotrzeć do siebie i innych - NLP, negocjacje, mediacje, perswazja itp.
Marketing Internetowy
Profesjonalisci z branzy digital marketing, polaczmy swe sily i umiejetnosci zeby ksztaltowac polski rynek.
Przedsiębiorczość
Przedsiębiorcy, osoby przedsiębiorcze, współpraca biznesowa, przyjaciele biznesowi, rozwój osobisty i firmowy, pomoc, dotacje, biznesplany. Przedsiębiorczość
Sprzedaż
Grupa dla osób interesujących się praktykami sprzedażowymi, traktujących sprzedaż jako sztukę, mająca ciekawe doświadczenia w zakresie sprzedaży.
Zarządzanie
Grupa dla zarządzających, chcących zarządzać i lubiących dzielić się wiedzą z zakresu zarządzania.