Umiejętności
Access
CRM
JIRA
Microsoft Excel
Microsoft Office
Microsoft Word
PowerPoint
Project Management
Redmine
SAP
SPSS
SQL
Zarządzanie zespołem
Microsoft Project
Analiza biznesowa
Analiza danych
Analiza rynku
Analiza wymagań
Analiza
Prognozowanie
Umiejętności analityczne
Angielski
Market Research and Analyses
tabele przestawne
Języki
polski
ojczysty
angielski
biegły
Doświadczenie zawodowe
Koordynator ds. projektów Sieci Sklepów abc
- opracowanie i wdrożenie systemu abc 2.0 w ponad 500 sklepach abc (POSTV, system pozyskiwania danych z kas fiskalnych oraz promocyjna strefa przykasowa)
- nadzór nad zewnętrznym zespołem projektowym
- stworzenie BI oraz jego rozwój w projekcie abc 2.0
- tworzenie, analiza i nadzór nad akcjami reklamowymi, sprzedażowymi i utrzymaniowymi (CRM) w projekcie abc 2.0
- spotkania z dostawcami w celu przedstawienia i sprzedaży projektu abc 2.0
- utrzymywanie kontaktu z dostawcami oraz przygotowywanie zamówionych danych
- opracowanie koncepcji regału na warzywa i owoce oraz nadzór nad produkcją
- nadzór i wydatkowanie wielomilionowego budżetu
- nadzór nad zewnętrznym zespołem projektowym
- stworzenie BI oraz jego rozwój w projekcie abc 2.0
- tworzenie, analiza i nadzór nad akcjami reklamowymi, sprzedażowymi i utrzymaniowymi (CRM) w projekcie abc 2.0
- spotkania z dostawcami w celu przedstawienia i sprzedaży projektu abc 2.0
- utrzymywanie kontaktu z dostawcami oraz przygotowywanie zamówionych danych
- opracowanie koncepcji regału na warzywa i owoce oraz nadzór nad produkcją
- nadzór i wydatkowanie wielomilionowego budżetu
Analityk /Specjalista ds. Sieci Sklepów abc
- bieżącą analiza danych sprzedażowych segmentu Cash&Carry - Sieć Sklepów abc
- generowanie raportów/analiz dla Kierownictwa oraz Zarządu spółki, wsparcie
procesu decyzyjnego związanego z Siecią Sklepów abc
- tworzenie prezentacji oraz przedstawianie rekomendacji przed Kierownictwem oraz
Zarządem spółki
- tworzenie mechanizmów promocji wraz z systemami raportowania wyników akcji
- tworzenie, analiza i nadzór nad akcjami utrzymaniowymi (CRM) dla Sieci Sklepów
abc oraz współpraca z działem CRM Cash&Carry
- standaryzacja danych, tworzenie narzędzi do optymalnego przechowywania i wykorzystywania danych
- generowanie raportów/analiz dla Kierownictwa oraz Zarządu spółki, wsparcie
procesu decyzyjnego związanego z Siecią Sklepów abc
- tworzenie prezentacji oraz przedstawianie rekomendacji przed Kierownictwem oraz
Zarządem spółki
- tworzenie mechanizmów promocji wraz z systemami raportowania wyników akcji
- tworzenie, analiza i nadzór nad akcjami utrzymaniowymi (CRM) dla Sieci Sklepów
abc oraz współpraca z działem CRM Cash&Carry
- standaryzacja danych, tworzenie narzędzi do optymalnego przechowywania i wykorzystywania danych
Kierownik działu BackOffice oraz IT
HSH Professional Sp. z o.o.
- nadzór nad prawidłową wysyłką umów
- tworzenie analiz oraz prognoz sprzedaży
- raportowanie wyników CallCenter do Zarządu
- administracja i wprowadzenie innowacji do CRM
- administracja bazami danych oraz dostępami systemowymi dla pracowników
- obsługa oraz nadzór serwera, centrali telefonicznej oraz domen Windows
- opieka nad prawidłowym funkcjonowaniem wszystkich systemów IT
- tworzenie analiz oraz prognoz sprzedaży
- raportowanie wyników CallCenter do Zarządu
- administracja i wprowadzenie innowacji do CRM
- administracja bazami danych oraz dostępami systemowymi dla pracowników
- obsługa oraz nadzór serwera, centrali telefonicznej oraz domen Windows
- opieka nad prawidłowym funkcjonowaniem wszystkich systemów IT
Koordynator Sprzedaży (B2C & B2B – Orange, Netia, Play)
HSH Professional Sp. z o.o.
- współtworzenie nowego oddziału firmy – Call Center
- administrowanie i pozyskiwanie baz danych
- analiza i raportowanie sprzedaży CallCenter do Zarządu
- wprowadzanie usprawnień oraz innowacji do CRM
- optymalizacja kosztów
- współpraca i nadzór nad działem BackOffice
- zarządzanie 20-osobowym zespołem telesprzedawców (coaching, analiza efektywności, wdrażanie nowych pracowników, grafikowanie)
- prowadzenie szkoleń
- współpraca z działem HR
- administrowanie i pozyskiwanie baz danych
- analiza i raportowanie sprzedaży CallCenter do Zarządu
- wprowadzanie usprawnień oraz innowacji do CRM
- optymalizacja kosztów
- współpraca i nadzór nad działem BackOffice
- zarządzanie 20-osobowym zespołem telesprzedawców (coaching, analiza efektywności, wdrażanie nowych pracowników, grafikowanie)
- prowadzenie szkoleń
- współpraca z działem HR
Koordynator Zespołu
- nadzór i bieżąca koordynacja pracy infolinii
- raportowanie wyników zespołu do Kierownika Projektu oraz Dyrektora Departamentu Operacji
- zarządzanie 20–50 osobowym zespołem telemarketerów (coaching, analiza efektywności, wdrażanie nowych pracowników, grafikowanie)
- prowadzenie szkoleń i coachingów
- raportowanie wyników zespołu do Kierownika Projektu oraz Dyrektora Departamentu Operacji
- zarządzanie 20–50 osobowym zespołem telemarketerów (coaching, analiza efektywności, wdrażanie nowych pracowników, grafikowanie)
- prowadzenie szkoleń i coachingów
Szkolenia i kursy
- Udział w II Forum Customer Experience Design 2015 – organizator: Rzeczpospolita
- Budowanie wartości marki (Brand Equity Building) – organizator: Akademia Marketingu Atrium
- Microsoft Project Standard – organizator: IT School
- Szkolenie z negocjacji „Komunikacja niewerbalna oraz typy osobowości”– organizator: Eurocash
- SQL Oracle – organizator: IT School
- 3x wygrana w konkursie wewnętrznym firmy Eurocash „Pudełko Pomysłów” na zaproponowanie innowacyjnego rozwiązania przynoszącego firmie oszczędności
- Budowanie wartości marki (Brand Equity Building) – organizator: Akademia Marketingu Atrium
- Microsoft Project Standard – organizator: IT School
- Szkolenie z negocjacji „Komunikacja niewerbalna oraz typy osobowości”– organizator: Eurocash
- SQL Oracle – organizator: IT School
- 3x wygrana w konkursie wewnętrznym firmy Eurocash „Pudełko Pomysłów” na zaproponowanie innowacyjnego rozwiązania przynoszącego firmie oszczędności
Specjalizacje
Administracja biurowa
Wprowadzanie/Przetwarzanie danych
IT - Rozwój oprogramowania
Analiza biznesowa
Sprzedaż - FMCG
Artykuły spożywcze/Alkohol/Tytoń
Grupy
Adaptacyjne modelowanie procesów biznesowych
Celem grupy jest łączenie się osób zainteresowanych tematyką modelowania procesów biznesowych i radzenia sobie z ich zmiennością. Na jej łamach chcemy dzielić się wiedzą na temat analizy i opisu proce
Analityk
Dla analityków i nieanalityków. Trochę o rozbieraniu problemu na części pierwsze i składaniu w logiczną całość.
Analityk Biznesowy
Zbieranie wymagań biznesowych, funkcjonalnych, niefunkcjonalnych, użytkownika, modelowanie procesów biznesowych i tworzenie przypadków użycia...
Analiza biznesowa
Grupa zrzeszająca zainteresowanych tematem Analizy Biznesowej i dyskusją o dobrych praktykach i metodykach jej prowadzenia. Zapraszamy także tych, którzy szukają pomocy u analityków...
Analiza biznesowa jak zobaczyć i zrozumieć dane
Celem grupy jest łączenie się osób zainteresowanych tematyką analizy biznesowej.
Bazy Danych
Zagadnienia bazodanowe: SQL99 i jego implementacje w popularnych systemach RDBMS: Oracle, MySQL, PostgreSQL, MSSQL, IBM DB2 i inne.
Biznesowe Bazy danych - B2B
Biznesowe bazy danych, brokerzy, call center, mailing, emailing, telemarketing, direct marketing, data mining.
Business Intelligence Technologies
Grupa dla ludzi zainteresowanych tematyką Business Intelligence Technologies oraz poszukujących informacji o systemach informatycznych klasy BI
Call Contact Center. Jak skutecznie kierować grupą
dla tych którzy borykaja się z kierowaniem grupą osob, dla których praca już po pierwszym miesiącu może stać się monotonna...