Umiejętności
Office 2010
Praca w zespole
Recruitment
HRLINK
employsystem
Języki
polski
ojczysty
angielski
biegły
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Researcher
- Performing recruitment advertisement activities: writing and creating job adverts, posting adverts on websites, job boards and social media;
- Sourcing candidates using various methods (direct search, Boolean search, job boards, Goldenline, LinkedIn, internal database);
- Screening resumes against specified criteria;
- Conducting recruitment interviews with the candidates and verifying their professional preferences;
- Preparing reports about candidates, recruitment processes;
- Administrative, ad-hoc tasks;
- Searching for candidates according to specified criteria;
- Identification and contact with candidates through various available channels (databases, social media such as Linkedin, Goldenline, direct search);
- Presenting to potential candidates possible job offers;
- Developing candidates database;
- Supporting team of consultants in their daily work;
- Organise an Assessment Center;
- Sourcing candidates using various methods (direct search, Boolean search, job boards, Goldenline, LinkedIn, internal database);
- Screening resumes against specified criteria;
- Conducting recruitment interviews with the candidates and verifying their professional preferences;
- Preparing reports about candidates, recruitment processes;
- Administrative, ad-hoc tasks;
- Searching for candidates according to specified criteria;
- Identification and contact with candidates through various available channels (databases, social media such as Linkedin, Goldenline, direct search);
- Presenting to potential candidates possible job offers;
- Developing candidates database;
- Supporting team of consultants in their daily work;
- Organise an Assessment Center;
Praktykant w Dziale Personalnym
- wsparcie zespołu w bieżących działaniach,
- wyszukiwanie i organizacja szkoleń dla pracowników,
- wsparcie bieżących rekrutacji (wstępne rozmowy rekrutacyjne przez telefon, organizacja Assessment Center, współprowadzenie rozmów rekrutacyjnych),
- obsługa i archiwizacja dokumentów działowych,
- wsparcie przy organizacji onboardingu,
- podstawowa weryfikacja języka angielskiego u kandydatów podczas rekrutacji
- wyszukiwanie i organizacja szkoleń dla pracowników,
- wsparcie bieżących rekrutacji (wstępne rozmowy rekrutacyjne przez telefon, organizacja Assessment Center, współprowadzenie rozmów rekrutacyjnych),
- obsługa i archiwizacja dokumentów działowych,
- wsparcie przy organizacji onboardingu,
- podstawowa weryfikacja języka angielskiego u kandydatów podczas rekrutacji
Konsultant ds. Projektów Personalnych
• Tworzenie ogłoszeń o pracę, zgodnie z oczekiwaniami Klientów.
• Publikacja ogłoszeń w wybranych źródłach, mediach społecznościowych oraz przez narzędzie do multipostingu.
• Selekcja aplikacji i wybór najlepszych Kandydatów.
• Prowadzenie wywiadów rekrutacyjnych z wybranymi Kandydatami, zadawanie pytań według ustalonego klucza.
• Rekomendowanie do Klienta najlepszych Kandydatów.
• Budowanie bazy Kandydatów na najczęściej poszukiwane przez Klientów stanowiska.
• Przygotowanie dokumentów niezbędnych do zatrudnienia pracowników oraz rozwiązywanie umów.
• Obsługa e-mailowa oraz telefoniczna zatrudnionych pracowników.
• Rozliczanie ewidencji czasu pracy.
• Naliczanie wynagrodzeń.
• Przygotowywanie przelewów pracowników dorywczych.
• Tworzenie raportów oraz zestawień na potrzeby wewnętrzne firmy.
• Budowanie pozytywnego wizerunku firmy.
• Realizacja innych zadań zleconych.
• Publikacja ogłoszeń w wybranych źródłach, mediach społecznościowych oraz przez narzędzie do multipostingu.
• Selekcja aplikacji i wybór najlepszych Kandydatów.
• Prowadzenie wywiadów rekrutacyjnych z wybranymi Kandydatami, zadawanie pytań według ustalonego klucza.
• Rekomendowanie do Klienta najlepszych Kandydatów.
• Budowanie bazy Kandydatów na najczęściej poszukiwane przez Klientów stanowiska.
• Przygotowanie dokumentów niezbędnych do zatrudnienia pracowników oraz rozwiązywanie umów.
• Obsługa e-mailowa oraz telefoniczna zatrudnionych pracowników.
• Rozliczanie ewidencji czasu pracy.
• Naliczanie wynagrodzeń.
• Przygotowywanie przelewów pracowników dorywczych.
• Tworzenie raportów oraz zestawień na potrzeby wewnętrzne firmy.
• Budowanie pozytywnego wizerunku firmy.
• Realizacja innych zadań zleconych.
Stażysta ds. Projektów Personalnych
Do głównych zadań wykonywanych podczas stażu należy:
- tworzenie ogłoszeń o pracę, zgodnie z oczekiwaniami Klientów,
- publikacja ogłoszeń w wybranych źródłach, mediach społecznościowych oraz przez narzędzie do multipostingu,
- selekcja aplikacji i wybór najlepszych Kandydatów,
- prowadzenie wywiadów rekrutacyjnych z wybranymi Kandydatami, zadawanie pytań według ustalonego klucza,
- budowanie bazy Kandydatów na najczęściej poszukiwane przez Klientów stanowiska,
- budowanie pozytywnego wizerunku firmy,
- realizacja innych zadań zleconych, związanych z bieżącą pracą Działu Projektów Personalnych,
- umówienie spotkania z kandydatem u Klienta,
- potwierdzenie udziału kandydata w spotkaniu,
- raportowanie do przełożonego.
- tworzenie ogłoszeń o pracę, zgodnie z oczekiwaniami Klientów,
- publikacja ogłoszeń w wybranych źródłach, mediach społecznościowych oraz przez narzędzie do multipostingu,
- selekcja aplikacji i wybór najlepszych Kandydatów,
- prowadzenie wywiadów rekrutacyjnych z wybranymi Kandydatami, zadawanie pytań według ustalonego klucza,
- budowanie bazy Kandydatów na najczęściej poszukiwane przez Klientów stanowiska,
- budowanie pozytywnego wizerunku firmy,
- realizacja innych zadań zleconych, związanych z bieżącą pracą Działu Projektów Personalnych,
- umówienie spotkania z kandydatem u Klienta,
- potwierdzenie udziału kandydata w spotkaniu,
- raportowanie do przełożonego.
Praktykant ds. Projektów Personalych
Podczas praktyk do moich głównych obowiązków należało:
- zapoznanie się z profilem kandydata na dane stanowisko
- zapoznanie się z zasadami tworzenia ogłoszeń o prace
- przygotowanie ogłoszenia o pracę
- wyszukanie źródeł do publikacji ogłoszenia o pracę
- zapoznanie się z narzędziem hrlink (zakładanie projektów, zakładania formularza,
dodawanie i publikacja ogłoszeń)
- publikacja ogłoszeń o prace w innych wybranych źródłach
- selekcja aplikacji według określonych kryteriów
- zmiana etapów na platformie hrlink i przesłanie wiadomości do kandydatów
odrzuconych po CV
- przeprowadzenie telefonicznego wywiadu z kandydatem na podstawie
przygotowanych pytań
- przygotowanie notatki o kandydacie, po przeprowadzonym wywiadzie.
- zapoznanie się z profilem kandydata na dane stanowisko
- zapoznanie się z zasadami tworzenia ogłoszeń o prace
- przygotowanie ogłoszenia o pracę
- wyszukanie źródeł do publikacji ogłoszenia o pracę
- zapoznanie się z narzędziem hrlink (zakładanie projektów, zakładania formularza,
dodawanie i publikacja ogłoszeń)
- publikacja ogłoszeń o prace w innych wybranych źródłach
- selekcja aplikacji według określonych kryteriów
- zmiana etapów na platformie hrlink i przesłanie wiadomości do kandydatów
odrzuconych po CV
- przeprowadzenie telefonicznego wywiadu z kandydatem na podstawie
przygotowanych pytań
- przygotowanie notatki o kandydacie, po przeprowadzonym wywiadzie.
Projekty
Przedsiębiorcza Kobieta
Koordynator Projektu
Misja"Przedsiębiorcza Kobieta" to ogólnopolski innowacyjny projekt Studenckiego Forum Business Centre Club stworzony specjalnie dla kobiet, które pragną się rozwijać, zdobywać nowe umiejętności oraz czerpać inspirację od osób, które osiągnęły już sukces w biznesie.
Misja"Przedsiębiorcza Kobieta" to ogólnopolski innowacyjny projekt Studenckiego Forum Business Centre Club stworzony specjalnie dla kobiet, które pragną się rozwijać, zdobywać nowe umiejętności oraz czerpać inspirację od osób, które osiągnęły już sukces w biznesie.
Edukacja
Specjalizacje
Edukacja/Szkolenia
Coaching
Human Resources/Zasoby ludzkie
Rekrutacja/Employer Branding
Zainteresowania
Siatkówka
Podróże
Kosmetyka
Podróże
Kosmetyka
Organizacje
Studenckie Formum Business Centre Club
Region Poznań
Region Poznań