Języki
angielski
podstawowy
niemiecki
podstawowy
rosyjski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
SEM Manager
Obowiązki:
- Zarządzanie zespołem SEM
- Praca nad komunikacją w dziale i między działami
- Motywowanie
- Zarządzanie czasem pracy
- Szkolenia
- Dbanie o jakość obsługi klienta
- Układanie ścieżki rozwoju pracowników i ich celi
- Praca z Double click search
- Optymalizacja konwersji z wykorzystaniem modelowania atrybucji i optymalizacji mikrokonwersji,
- Elastyczność w tworzeniu złożonych strategii,
- Realizacja i Optymalizacja kampanii AdWords,
- Monitorowanie kampanii,
- Monitoring rynku i analiza działań konkurencji,
- Analiza i Raportowanie efektywności prowadzonych działań
- Zarządzanie zespołem SEM
- Praca nad komunikacją w dziale i między działami
- Motywowanie
- Zarządzanie czasem pracy
- Szkolenia
- Dbanie o jakość obsługi klienta
- Układanie ścieżki rozwoju pracowników i ich celi
- Praca z Double click search
- Optymalizacja konwersji z wykorzystaniem modelowania atrybucji i optymalizacji mikrokonwersji,
- Elastyczność w tworzeniu złożonych strategii,
- Realizacja i Optymalizacja kampanii AdWords,
- Monitorowanie kampanii,
- Monitoring rynku i analiza działań konkurencji,
- Analiza i Raportowanie efektywności prowadzonych działań
SEM Specialist
Specjalizacja w branży: e-commerce, nieruchomości, bankowość, rynek finansowy.
- Wdrożenie Double click search
- Optymalizacja konwersji z wykorzystaniem modelowania atrybucji i optymalizacji mikrokonwersji,
- Elastyczność w tworzeniu złożonych strategii,
- Realizacja i Optymalizacja kampanii AdWords,
- Monitorowanie kampanii,
- Monitoring rynku i analiza działań konkurencji,
- Analiza i Raportowanie efektywności prowadzonych działań
- Wdrożenie Double click search
- Optymalizacja konwersji z wykorzystaniem modelowania atrybucji i optymalizacji mikrokonwersji,
- Elastyczność w tworzeniu złożonych strategii,
- Realizacja i Optymalizacja kampanii AdWords,
- Monitorowanie kampanii,
- Monitoring rynku i analiza działań konkurencji,
- Analiza i Raportowanie efektywności prowadzonych działań
SEM Account Manager
- Planowanie oraz tworzenie kampanii w wyszukiwarkach oraz sieciach kontekstowych
- Prowadzenie, monitorowanie i optymalizacja kampanii
- Przygotowywanie raportów i analiz kampanii
- Konsultacje, prezentacje oraz spotkania biznesowe z klientami
- Przygotowanie ofert dla potencjalnych klientów
- Ścisła współpraca z innymi działami w ramach prowadzonych kampanii
- Prowadzenie, monitorowanie i optymalizacja kampanii
- Przygotowywanie raportów i analiz kampanii
- Konsultacje, prezentacje oraz spotkania biznesowe z klientami
- Przygotowanie ofert dla potencjalnych klientów
- Ścisła współpraca z innymi działami w ramach prowadzonych kampanii
Koordynator ds. Promocji
Agencja Promocyjna PROMOTOR2
przygotowywanie akcji, grafików, raportów; rekrutacja i szkolenia hostess oraz supervaizorów, współpraca z klientami,koordynowanie prac podległego działu, nadzór nad prawidłowym przebiegiem kampanii, stały kontakt z klientami na etapie przygotowań kampanii, udział we wprowadzaniu nowej marki na polski rynek ( kosmetyki
firmy Henkel między innymi marka Syoss )
firmy Henkel między innymi marka Syoss )
Specjalista ds. Organizacji konferencji
Aktywne pozyskiwanie klientów, przygotowywanie ofert oraz realizacja planów sprzedażowych , tworzenie strony wydarzenia, współpraca z partnerami firmy, mediami, agencjami pozyskiwanie uczestników, negocjacje długo- i krótkoterminowych umów, koordynowanie prac innych działów, analizowanie działań konkurencji, opracowywanie newsletterów i materiałów marketingowych, utrzymywanie stałego kontaktu ze strategicznymi klientami firmy,
Sekretarka - Asystentka
Joldar – Mazowieckie Centrum Wody
Prowadzenie sekretariatu, przygotowywanie i nadzór nad obiegiem dokumentów, bieżąca obsługa klientów, kontrola należności i zobowiązań, umiejętność obsługi urządzeń biurowych, kontrola nad zamówieniami i serwisami, przygotowywanie raportów, umowy bankowe, ewidencjonowanie korespondencji przychodzącej i wychodzącej, obsługa przychodzących i wychodzących rozmów telefonicznych, dbanie o dobrą atmosferę w firmie
Specjalista ds. Marketingu
Tworzenie strategii promocyjnej i marketingowej, prowadzenie własnych projektów, kierowanie prac zespołu, przygotowywanie materiałów prasowych, zarządzanie budżetem firmy, rekrutacja pracowników, organizacja targów, przygotowywanie raportów
Specjalista ds. Reklamy i Promocji, PR
Współpraca z mediami, zajmowanie się promocją nowo wydawanych płyt przez wytwórnię i monitorowanie przebiegu reklamy, koordynowanie działań promocyjnych, przygotowywanie i przeprowadzanie prezentacji projektów, przygotowywanie materiałów prasowych, informacyjnych oraz reklamowych, organizowanie koncertów oraz imprez promocyjnych, kierowanie prac zespołu, prowadzenie samodzielnych projektów, współpraca z pozostałymi działami firmy, negocjowanie umów, realizacja teledysków, przygotowywanie konferencji prasowych, kontakt z dziennikarzami.
Edukacja
Specjalizacje
Internet/e-Commerce/Nowe media
E-marketing/SEM/SEO
Internet/e-Commerce/Nowe media
Media społecznościowe
Zainteresowania
Sporty ekstremalne, sztuka, kino, teatr, podróże, literatura specjalistyczna.
Grupy
Marketingowcy i PRowcy idą z GoldenLine na...
Co jakiś czas GoldenLine będzie miało dla swoich użytkowników zainteresowanych szeroko pojętym marketingiem i PR-em wejściówki na wydarzenia branżowe (szkolenia, seminaria, konferencje, itd.).