Języki
angielski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
specjalista ds. wdrożeń
Udział w ogólnopolskim projekcie dla Zakładu Ubezpieczeń Społecznych S.A. wdrażania Katalogu Obowiązków Pracowniczych (KOP - Celem aplikacji KOP jest wspomaganie pracowników ZUS w zakresie modyfikacji struktury organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych.) Elektronicznej Platformy Wymiany Danych (EPWD - Jest to system obsługi spraw i work-flow mający na celu ograniczenie czasu i papieru w procesie obiegu dokumentów), będącego częścią KSI (Krajowego Systemu Informatycznego).
Zakres wykonywanych prac jako specjalista ds. wdrożeń:
o Konfiguracja KOP (Katalog Obowiązków Pracowniczych), integralna część systemu EPWD
o Przygotowanie i udział w testach akceptacyjnych
o Prowadzenie prezentacji dla pracowników ZUS
o Szkolenia przystanowiskowe
o Prowadzenie warsztatów szkoleniowych
o Asysta powdrożeniowa
o Pisanie scenariuszy dla pracowników ZUS
o Obsługa zgłoszeń i incydentów
Zakres wykonywanych prac jako specjalista ds. wdrożeń:
o Konfiguracja KOP (Katalog Obowiązków Pracowniczych), integralna część systemu EPWD
o Przygotowanie i udział w testach akceptacyjnych
o Prowadzenie prezentacji dla pracowników ZUS
o Szkolenia przystanowiskowe
o Prowadzenie warsztatów szkoleniowych
o Asysta powdrożeniowa
o Pisanie scenariuszy dla pracowników ZUS
o Obsługa zgłoszeń i incydentów
starszy specjalista ds. informatyki
o pierwsza linia wsparcia informatycznego (serwis desk);
o zarządzanie awariami i reagowanie na nie zgodnie z zasadami ITIL: analiza, weryfikacja, usuwanie
o reprezentowanie banku w kontaktach z firmami zewnętrznymi współpracującymi z bankiem
o opieka nad serwerowniami i sprzętem IT w regionie (zakup, modernizacja, konserwacja, serwis)
o instalacje i konfiguracje rożnych aplikacji wykorzystywanych w banku oraz poczty korporacyjnej Lotus Notes
o remonty i realokacje placówek; otwieranie nowych i zamykanie starych oddziałów
o organizowanie i przeprowadzanie szkoleń dla pracowników
o tworzenie nowych stanowisk pracy
o zarządzanie awariami i reagowanie na nie zgodnie z zasadami ITIL: analiza, weryfikacja, usuwanie
o reprezentowanie banku w kontaktach z firmami zewnętrznymi współpracującymi z bankiem
o opieka nad serwerowniami i sprzętem IT w regionie (zakup, modernizacja, konserwacja, serwis)
o instalacje i konfiguracje rożnych aplikacji wykorzystywanych w banku oraz poczty korporacyjnej Lotus Notes
o remonty i realokacje placówek; otwieranie nowych i zamykanie starych oddziałów
o organizowanie i przeprowadzanie szkoleń dla pracowników
o tworzenie nowych stanowisk pracy
informatyk Oddziału
Nadzór nad infrastrukturą informatyczną oddziału, administracja siecią LAN (Novell), instalowanie oprogramowania, konfiguracja sprzętu IT, szkolenie pracowników, przetwarzanie danych bankowych w systemie miniSob, backup danych,
Szkolenia i kursy
• Certyfikat ukończenia szkolenia "Podstawy SQL" - Warszawa
• Certyfikat ukończenia szkolenia "Zaawansowany SQL i programowanie w PL/SQL" - Warszawa
• EXIN - ITIL Certificate - Foundation Certificate in IT Service
Management Foundation (based on ITIL) – Warszawa
• Apollo 13 an ITSM case experience - CT Partners Warszawa
• Zarządzanie infrastrukturą IT zgodnym z ITIL Foundation – Exin – CT Partners – Warszawa
• Implementing and Administering Microsoft Windows 2000 Directory Services
• Lotus Notes Application Development I
• Lotus Notes Application Development II
• MS Excel – przegląd narzędzi zaawansowanych (EX03a) – Altkom – Kraków
• Ukończony kurs w udzielaniu pierwszej pomocy przedmedycznej
• Certyfikat ukończenia szkolenia "Zaawansowany SQL i programowanie w PL/SQL" - Warszawa
• EXIN - ITIL Certificate - Foundation Certificate in IT Service
Management Foundation (based on ITIL) – Warszawa
• Apollo 13 an ITSM case experience - CT Partners Warszawa
• Zarządzanie infrastrukturą IT zgodnym z ITIL Foundation – Exin – CT Partners – Warszawa
• Implementing and Administering Microsoft Windows 2000 Directory Services
• Lotus Notes Application Development I
• Lotus Notes Application Development II
• MS Excel – przegląd narzędzi zaawansowanych (EX03a) – Altkom – Kraków
• Ukończony kurs w udzielaniu pierwszej pomocy przedmedycznej
Edukacja
Specjalizacje
IT - Administracja
Administrowanie bazami danych i storage
IT - Administracja
Wdrożenia ERP
IT - Administracja
Wsparcie techniczne/Helpdesk
Zainteresowania
narciarstwo, piłka nożna, nurkowanie (certyfikat OWD PADI), akwarystyka
Organizacje
.
Inne
.