Umiejętności
Zarządzanie klientami
Analiza
B2B
Budżety
Budowanie relacji
Rozwój działalności
planowanie biznesu
Strategia biznesowa
Zarządzanie zmianą
Coaching
Analiza konkurencji
Negocjacje kontraktu
CRM
Sprzedaż bezpośrednia
Zarządzanie zespołem rozproszonym
FMCG
Prognozowanie
Rozwój kluczowych klientów
Zarządzanie kluczowymi klientami
Logistyka
Zarządzanie
Management Consulting
Analiza rynku
Marketing
zarządzanie marketingiem
Strategia marketingowa
Microsoft Excel
Microsoft Office
Microsoft Word
Negocjacje
New Business Development
zarządzanie operacyjne
usprawnianie procesów
Rozwój produktu
Rekrutacja
Sales
Zarządzanie Sprzedażą
Prezentacje handlowe
Proces sprzedaży
Umiejętności sprzedaży
Partnerstwo strategiczne
Planowanie strategiczne
Strategia
Budowanie zepołu
Przywództwo w zespole
Szkolenie
Zarządzanie zespołem
Języki
angielski
biegły
rosyjski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Dyrektor Regionalny
GSM Consulting
Zarządzanie zespołem asystentów sprzedaży sektorze B2B, tworzenie procedur, negocjacje na poziomie zarządu z firmami z top 500, przygotowywanie kontraktów, nadzorowanie procesów optymalizacyjnych.
wystawiono
Dawid jest osobą, która osiągnięcie założonych celów wspiera budowaniem profesjonalnych relacji wewnętrznych jak i zewnętrznych. W odniesieniu do pracowników i współpracowników jest jednocześnie kolegą oraz wymagającym mentorem, który inspiruje, motywuje i przewodzi. Twardo chodzi po ziemi bedąc jednocześnie osobą wyjątkowo kreatywną, szukającą nowych możliwości. Wysokie umiejętności managerskie, połączone ze sztuką dzielenia się swoją wiedzą z innymi czynią Dawida managerem, który powoduje, że w jego zespole pojawia się niezwykła synergia, a to najpewniejsza droga do sukcesu!
Regionalny Kierownik Sprzedaży , Trener
Zarządzanie zespołem sprzedaży w kanale tradycyjnym, nowoczesnym oraz B2B, tworzenie procedur, negocjacje z kluczowymi klientami, przygotowywanie oraz prowadzenie szkoleń z zakresu sprzedaży, negocjacji, komunikacji
wystawiono
Dawid Zieliński był moim przełożonym przez cztery lata. W tym okresie poznałem go jako skutecznego managera, który podejmuje decyzje sprawnie, trafnie analizuje sytuację bieżącą oraz planuje przyszłe posunięcia. Zawsze dbał o podnoszenie nie tylko swoich kwalifikacji ale także kompetencji podległego mu zespołu a zasady zarządzania wg. Toyoty nie są dla niego tylko modnym terminem ale filozofią rozwoju.
Szkolenia i kursy
Akredytacja Insights Discovery™ warsztat dla trenerów, uprawniający do wykorzystywania metody
Kurs Business English
Kurs Zarządzania Projektem (certyfikat PMI)
Szkolenie z zakresu technik sprzedaży
Szkolenie z technik asertywności
Szkolenie z zakresu kierowania zespołem sprzedaży
Action Learning
Zastosowanie coachingu w organizacjach
Budowanie relacji i zawieranie kontraktu coachingowego
Praca z wartościami i przekonaniami
Techniki twórczego myślenia i rozwiązywania problemów
Wzmacnianie motywacji
Poznawcze funkcjonowanie człowieka
Dynamika grup i zespołów
Psychologia zmiany osobistej i rozwoju
Kurs Business English
Kurs Zarządzania Projektem (certyfikat PMI)
Szkolenie z zakresu technik sprzedaży
Szkolenie z technik asertywności
Szkolenie z zakresu kierowania zespołem sprzedaży
Action Learning
Zastosowanie coachingu w organizacjach
Budowanie relacji i zawieranie kontraktu coachingowego
Praca z wartościami i przekonaniami
Techniki twórczego myślenia i rozwiązywania problemów
Wzmacnianie motywacji
Poznawcze funkcjonowanie człowieka
Dynamika grup i zespołów
Psychologia zmiany osobistej i rozwoju
Edukacja
Specjalizacje
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą
Zainteresowania
Film, Nurkowanie, Skoki spadochronowe, Bieganie
Organizacje
Stowarzyszenie Coachów dla Rozwoju "Alteratio"
Grupy
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
FMCG Sprzedaż nowoczesna
Grupa skupiająca osoby pracujące w [b]firmach FMCG[/b], które są odpowiedzialne za sprzedaż do [b]sieci handlowych[/b].
FMCG Sprzedaż tradycyjna
Grupa skupiająca osoby pracujące w firmach FMCG, które są odpowiedzialne za sprzedaż w kanale tradcyjnym.
IQ Inspiration Quality
IQ - Inspiration Quality to twór moich dotychczasowych doświadczeń opartych na:
- szkoleniach
- coachingu
szczególnie w branży call center.
Oprócz tego to duża dawka inspiracji do zmiany.
Se
Sprzedaż
Grupa dla osób interesujących się praktykami sprzedażowymi, traktujących sprzedaż jako sztukę, mająca ciekawe doświadczenia w zakresie sprzedaży.