Dawid Woźniakowski

Specjalista ds. Wsparcia klienta biznesowego, Lean Enterprise Institute Polska
Wrocław, dolnośląskie

Umiejętności

Android iOS Microsoft Office Redmine Odporność na stres Obsługa klienta System Windows Bazy danych Prawo jazdy kat B praca w zespole Telefoniczna obsługa klientów Obsługa komputera i urządzeń biurowych enova system ERP Testowanie Manualne Znajomość narzędzi Lean Manufacturing: 5S KANBAN KAIZEN SMED analiza strumienia wartości TPM POKA-YOKA praca zespołowa VSM

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Lean Enterprise Institute Polska
Specjalista ds. Wsparcia klienta biznesowego
INTERSPORT Polska SA
Spec. Ds. Obsługi Klienta

Szkolenia i kursy

Certyfikat z symulacji procesów biurowych;
Certyfikat z symulacji Lean Manufacturing

Edukacja

Logo
Wychowanie Fizyczne, licencjackie
Akademia im. Jana Długosza w Częstochowie

Specjalizacje

Sprzedaż
Inne

Zainteresowania

Piłka nożna, szachy, dart, testowanie oprogramowania