Dawid Wójcik

Service Delivery Lead, Accenture Sp. z o.o.
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

BEx Analyzer Business Intelligence CRM Enterprise Architecture ISTQB Certified Microsoft CRM Microsoft SQL Server Oracle Project Management Salesforce Administrator Salesforce Training Salesforce.com Salesforce.com Administration Salesforce.com Consulting Scrum dokumentacja oprogramowania SQL Training Delivery UML Zarządzanie IT Szkolenie Agile Analiza biznesowa Bazy danych Analiza systemowa Microsoft SQL Server Reporting Services Certyfikat ITIL Microsoft SQL Server Analysis Services Microsoft SQL Server Integration services Solution Manager CRM Salesforce Salesforce Team Leading Banking Fundamentals SAP R / 3

Języki

angielski
dobry
francuski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Accenture Sp. z o.o.
Service Delivery Lead
Odpowiedzialny za:
- zarządzanie dwoma niezależnymi zespołami odpowiedzialnymi za obsługę rozwiązań Salesforce.com/Apttus, zespoły od 12 do 15 osób
- Codzienne wsparcie i monitorowanie aplikacji produkcyjnych
- Rozwiązywanie defektów/incydentów zgłaszanych przez użytkowników
- Wsparcie użytkowników
- Planowanie pracy, estymację i określanie priorytetów w celu optymalizacji wydajności grupy / zasobów
- Mierzenie, monitorowanie i działanie w celu obniżenia poziomu incydentu

Technologie:
- Salesforce.com
- Apttus CPQ
- Aptuss CLM
Accenture Sp. z o.o.
Associate Manager
Accenture Sp. z o.o.
Salesforce.com Training Lead
Odpowiedzialny za:
- Bezpośrednia współpraca z klientem w celu ustalenia podejścia szkoleniowego oraz końcowych produktów
- Planowanie, organizowanie i kierowanie zespołem odpowiedzialnym za tworzenie materiałów szkoleniowych
- Planowanie, organizowanie i prowadzenie szerokiego wachlarza działań szkoleniowych,
- Tworzenie materiałów szkoleniowych
- Uczestniczenie i prowadzenie spotkań w celu ustalenia wymagań szkolenia
- Szkolenie członów zespołu

Technologie:
- Salesforce.com
- Apttus CPQ
- Aptuss CLM
Accenture Sp. z o.o.
Salesforce Functional Consultant
Technologia: Salesforce
Wdrożenie systemu CRM opartego na platformie Salesforce Service dla globalnej korporacji logistycznej - Amsterdam.

- Zbieranie i analiza wymagań klienta
- Analiza i projektowanie funkcjonalności systemu
- Przygotowanie architektury rozwiązania
- Zarządzanie zespołem developerskim
- Prowadzenie spotkań z klientem
Accenture Sp. z o.o.
Deployment Specialist, Rollout Coordinator
Technologia: Salesforce
Wdrożenie systemu CRM opartego na platformie Salesforce dla globalnego lidera z branży energetyki i automatyki.

- Rollout Coordinator w czasie 3 releasesów wdrożeniowych systemu Salesforce, odpowiedzialny za ponad 130 krajów
- Przygotowanie, realizacja, prowadzenie i dokumentowanie warsztatów z klientem
- Zadządzanie/wsparcie kluczowych członów zespołu klienta
- Przygotowanie harmonogramu wdrożenia oraz wykonanie zadań zgodnie z harmonogramen
- Przygotowanie i prowadzenie spotkań projektowych
- Wspieranie zespołu oraz klienta w czasie fazy Hyper Care
Accenture Sp. z o.o.
Konsultant
Projekt: Wdrożenie aplikacji Accenture CAS,
Rola: Analityk Funkcjonalny
Opis: Projekt polega na wdrożeniu aplikacji produkcji firmy Accenture, system klasy CRM w wiodącej światowej firmie produkującej piwa.Wdrożenie typu Global Template gdzie polski rynek jet kolejnym rynkiem na którym system produkcji Accenture jest wdrażany.
Moja rola polega na:
- udział w warsztatach analitycznych
- udział w spotkaniach z klientem
- analiza luk systemu oraz procesu (GAP)
- przygotowanie rozwiązania oraz uzgodnienie go z klientem
- przygotowanie dokumentacji analitycznej opisującej zmiany funkcjonalne
- przygotowanie dokumentacji użytkownika
- przygotowanie materiałów szkoleniowych
- przeprowadzenie szkoleń
- testowanie
- udział w testach UAT
Narzędzia: Accenture CAS


Projekt: Continuous Audit Solution Manager, Procter & Gamble
Rola: Solution Manager, Project Manager
Opis: Jako Project Manager w zakresie moich obowiązków znajdowały się między
innymi poniższe zadania:
- zbieranie i konsolidacja wymagań dotyczących nowych funkcjonalności aplikacji, za którą byłem odpowiedzialny
- przekazanie wymagań zespołowi projektowemu/dostawcy
- przygotowanie harmonogramu wdrożeń kolejnych wydań (Releas)
- zapewnienie zasobów projektowych (testerów, developerów)
- przygotowanie oraz prowadzenie prezentacji z wdrażanych funkcjonalności w czasie kolejnych implementacji (Release)
- komunikacja statusu projektu do kluczowych użytkowników
- przygotowanie przypadków testowych
- testowanie aplikacji: system integration testing (SIT), non-negative impact testing (NNIT), testowanie wowych funkcjonalności
- akceptacja zaimplementowanych zmian i nowych funkcjonalności
- Change Management, Risk Management, Incident Managment
- zarządzanie zespołem developerskim
- zarządzanie kolejnymi wydaniami (Release).
Jako Project Manager w zakresie moich obowiązków znajdowały się między
innymi poniższe zadania:
- zarządzaniem kierunkiem rozwoju aplikacji
- komunikacja z użytkownikami oraz potencjalnymi użytkownikami aplikacji
- prowadzenie oficjalnej komunikacja planów rozwoju aplikacji, zdarzeń, które mają wpływ na działanie/dostępność aplikację
- szukanie nowych możliwości rozwoju oraz wykorzystania aplikacji w innych obszarach biznesowych
- prowadzenie spotkań
- przygotowanie i prowadzenie szkoleń typu „Train-the-trainer” dla użytkowników, menadżerów oraz kluczowych użytkowników
- Zarządzanie zespołem developerów
Narzędzia: Najczęściej używane narzędzia, technologie, systemy, podejścia:
- SAP
- SAP-BW Front End-BEx Analyzer
- Microsoft Project
- SCRUM
- Agile
- ADM
Outbox sp. z o.o.
Analityk systemowy, szkoleniowiec
- Business Intelligence,
- systemy klasy CRM (Microsoft Dynamics CRM, Salesforce.com)
- bankowość Internetowa oraz Mobilna,
- analiza biznesowa oraz systemowa wymagań i potrzeb klienta,
- tworzenie dokumentów analitycznych
- udział w sesjach analitycznych u klienta
- przygotowywanie materiałów szkoleniowych
- prowadzenie szkoleń.
Dodatkowo udział w procesie oferowania i sprzedaży: przygotowywanie
materiałów i prezentacji ofertowych. Przygotowywanie ofert, wycena ofert.

Projekt: Przetwarzanie w chmurze (Cloud computing) w sektorze finansowym – raport ZBP
Rola: Analityk
Opis: Członek grupy Outbox Sp. Z o.o. pracującej nad raportem/rekomendacją ZBP dotyczących przetwarzania w chmurze w sektorze finansowym. Odpowiedzialny za analizę tematu, przygotowanie materiałów oraz stworzenia odpowiednich zapisów w raporcie dotyczących:
- korzyści z wykorzystania przetwarzania w chmurze w sektorze finansowym
- dobre praktyki
- obszar zastosowań przetwarzania w chmurze.

Projekt: Wdrożenie systemu raportującego opartego o narzędzia BI firmy Microsoft
Rola: Analityk, Szkoleniowiec
Opis: Wdrożenie od podstaw systemy raportującego poziom sprzedaży produktów największego na polskim rynku Towarzystwa Funduszy Inwestycyjnych. Analiza wymagań klienta, przygotowanie dokumentacji analitycznej zawierającej szczegółowy opis realizacji rozwiązania na podstawie, której zrealizowana została aplikacja. Modelowania i opis interfejsów między aplikacjami. Kontakt i współpraca z klientem biznesowym po stronie klienta oraz architektami i developerami po stronie dostawczy. Wsparcie developerów w czasie tworzenia architektury hurtowni danych. Przygotowanie scenariuszy testowych. Udział w testach akceptacyjnych. Przygotowanie materiałów szkoleniowych oraz koncepcji szkoleń dla 4 grup użytkowników, od użytkowników biznesowych do developerów. Prowadzenie szkoleń.
Narzędzia: MS SQL Server 2008 Analysis Services, Reporting Services,
Integration Services, Microsoft Project, Microsoft Visio.

Projekt: Wdrożenie systemu CRM opartego o platformę SalesForce.com dla wiodącej szwajcarskiej firmy z sektora ubezpieczeń, Szwajcaria
Rola: Analityk, Szkoleniowiec
Opis: Celem projektu było wdrożenie od podstaw w korporacji ogólnoświatowej, systemu wspomagającego zarządzania relacjami z klientem i sprzedaż. System oparty o technologię SalesForce.com. Zakres moich obowiązków to przygotowanie od podstaw strategii szkoleniowej dla szkolenia typy ‘Train the Trainers’, prezentacja i wytłumaczenie zasad działania aplikacji Salesforce członkom grupy projektowej. Zidentyfikowanee najważniejszych procesów sprzedażowych realizowanych za pomocą aplikacji, zidentyfikowanie najważniejszych z punktu widzenia klienta funkcjonalności systemu Salesforce i przygotowanie na tej podstawie materiałów szkoleniowcy oraz ćwiczeń. Przygotowanie dokumentacji użytkownika aplikacji Salesforce. Przeprowadzani szkoleń użytkowników końcowych.
Narzędzia: SalesForce.com, Microsoft Visio.

Projekt: Wdrożenie systemu CRM opartego o platformę Microsoft Dynamics CRM w wiodącej firmie leasingowej
Rola: Analityk, Szkoleniowiec
Opis: Celem projektu było wdrożenie systemu CRM zintegrowanego z konsolą CTI pobierającego dane z kilkunastu systemów zewnętrznych. Zakres moich obowiązków to udział w przygotowaniu oferty dla klienta. Udział w przygotowaniu POC;a (Proof Of Concept) analiza wymagań, przygotowanie dokumentacji analitycznej. Na późniejszym etapie projektu odpowiedzialny byłem za przygotowanie od podstaw strategii szkoleniowej. Zidentyfikowanie najważniejszych procesów, z punktu widzenia klienta, realizowanych za pośrednictwem aplikacji. Zidentyfikowanie najbardziej użytecznych i najważniejszych funkcjonalności systemu i na ich podstawie przygotowanie dokumentacji szkoleniowej, oraz ćwiczeń. Przygotowanie dokumentacji użytkownika. Przeprowadzani szkoleń użytkowników końcowych:
- pracownicy Call Center
- pracownicy sprzedaży
- administratorzy sytemu
- administratorzy i developerzy odpowiedzialny za baz danych, raporty
Narzędzia: Microsoft Dynamics CRM, Microsoft Project, Microsoft Visio.
Asseco Poland
Analityk
Analityk w Dziale Analiz i Wycen w Departamencie Planowania i Rozwoju Produktów w Pionie Banków Komercyjnych.

Odpowiedzialny jestem za analizowanie wymagań klientów, przygotowywanie raportów szacunkowych oraz przygotowywanie szczegółowy specyfikacji na nowe systemy i rozwiązania dla rynku bankowego. Specjalizuje się w rozwiązaniach dla bankowości elektronicznej, zarówno w rozwiązaniach dla klientów detalicznych jak i klientów korporacyjnych oraz narzędziach wspomagających działalność bankową wykorzystujących technologie www. W zakres moich obowiązków wchodzi między innymi analiza wymagań klienta (zarówno udział w dużych projektach i wdrożeniach systemów u nowych klientów jak i modyfikacje działających już systemów) modelowanie procesów biznesowych, udział oraz prowadzenie sesji analitycznych z klientem oraz przygotowywanie dokumentacji z sesji.
Kolejnym etapem mojej pracy jest przygotowywanie, na podstawie materiałów/wymagań klienta, przygotowanie dokumentów opisujących wizję przyszłego rozwiązania i zakres modyfikacji koniecznych do wykonania w celu realizacji wymagań klienta. Na tym etapie tworzę również wycenę szacunkową tematu. W chwili obecnej wycena taka jest tworzona z wykorzystaniem między innymi narzędzia CosXpert i metod UML Use-Case Points i Function Points.
W swojej pracy wykorzystywałem również metody wyceny:
Fast Function Points
Internet Points
MK II Function Points.
Na podstawie wcześniej zebranych wymagań i zatwierdzonych z klientem dokumentów, przygotowanych przez mnie, przygotowuje szczegółową specyfikację opisującą zmiany jakie zostaną przeprowadzone w celu wdrożenia modyfikacji. Dodatkowo tworzę szczegółową wycenę opisanej w specyfikacji modyfikacji.
Narzędzia: Najczęściej używane narzędzia, technologie, systemy, podejścia:
- Enterprise Architecta
- Microsoft Project
- Microsoft Visio
- def2000
- def3000/REB
- def3000/CEB
- def3000/CB
- def3000/CO o def3000/CM
- def3000/SP

Przykładowe projekty:

Projekt: Wdrożenie aplikacji do obsługi zajęć komorniczych
Rola: Analityk
Opis: Wdrożenie od podstaw systemy do obsługi zajęć komorniczych w jednym z większych banku komercyjnych. Analiza wymagań klienta, przygotowanie dokumentacji analitycznej zawierającej szczegółowy opis realizacji rozwiązania na podstawie której zrealizowana została aplikacja. Modelowania i opis interfejsów między aplikacją do obsługi zajęć komorniczych a systemem transakcyjnym klienta. Kontakt i współpraca z klientem biznesowym po stronie klienta oraz architektami i developerami po stronie dostawczy. Przygotowanie scenariuszy testowych. Udział w testach akceptacyjnych.


Projekt: Wdrożenie nowej wersji bankowości elektronicznej dla klientów detalicznych
Rola: Analityk
Opis: Prezentacja gotowego rozwiązania do obsługi detalicznej bankowości elektronicznej. Analiza wymagań klienta oraz przygotowanie raportu modyfikacji oczekiwanych przez klienta. Przygotowanie dokumentacji analitycznej opisującej modyfikacje, które będą wprowadzone zgodnie z wymaganiami klienta. Analiza i przygotowanie dokumentacji opisującej integrację nowego systemu bankowości internetowej z pozostałymi systemami klienta. Opis interfejsów służących do wymiany danych
Hewlett-Packard Polska Sp. z o.o.
Data Quality Manager
Hewlett-Packard Polska Sp. z o.o.
Pracownik II linii wsparcia w departamencie Global Delivery Application Services, gdzie odpowiedzialny byłem za wsparcie aplikacji głównego klienta firmy HP. W zakres obowiązków wchodził chodziło rozwiązywanie incydentów oraz problemów zgłaszanych przez klientów oraz inne grupy wsparcia.
Stanowisko SPOC'a (Single Point Of Contact) aplikacji raportującej sprzedaż bieżącą oraz przewidywania sprzedaży na przyszłość.
Odpowiedzialny za szkolenie oraz wdrożenie nowych członków zespołu.
Inetum Polska Sp. z o. o.
Analityk ds. Zapewnienia Jakości
Departament Jakości

Od początku pracy w firmie IMPAQ oddelegowany na projekt do firmy HP.
Bank BNP Paribas
Inspektor
Departament Rozwoju i Sprzedaży Produktów Bankowości Detalicznej

GAO (Global Application Owner) głównych systemów wspierających pracę wyżej wymienionego departamentu. Odpowiedzialny za administrację, monitoring oraz rozwój tych aplikacji. Przygotowywanie wymagań na nowe systemy, nadzór wdrożeń, przeprowadzanie testów akceptacyjnych. Szkolenie nowych pracowników z systemów które były pod moją opieką.
Bank BNP Paribas
Młodszy Inspektor
Departament Sprzedaży Produktów Gospodarki Pieniężnej
(Treasury)

- administrację oraz rozwój bazy klientów Departamentu Sprzedaży Produktów Gospodarki Pieniężnej,
- zbieranie wymagań, wdrożenia oraz testowanie nowych funkcjonalności głównego systemu bankowego, niezbędnych do funkcjonowania Departamentu,
- kontrolę przeprowadzanych transakcji przez dealerów w/w Departamentu.
Orange Polska S.A.
Konsultant CallCenter
Obsługa użytkowników usługi POP
między innymi:
- rozwiązywanie problemów użytkowników usługi POP
- udzielanie informacji o ofertach
- modyfikowanie ustawień systemowych klientów
Bank BNP Paribas
Asystent
Departament Sprzedaży Produktów Gospodarki Pieniężnej
(Treasury)

- administrację oraz rozwój bazy klientów Departamentu Sprzedaży Produktów Gospodarki Pieniężnej,
- zbieranie wymagań, wdrożenia oraz testowanie nowych funkcjonalności głównego systemu bankowego, niezbędnych do funkcjonowania Departamentu,
- kontrolę przeprowadzanych transakcji przez dealerów w/w Departamentu.

Szkolenia i kursy

Certyfikaty:
• PRINCE2® Foundation Certificate in Project Management
• Agile Project Management Foundation, APMG International
• 201 CLM Product Certification Exam, Apttus University
• 201 CPQ Essentials Certification Exam, Apttus University
• Salesforce Certified Administrator, Salesforce
• Certified SaaS Methodology Practitioner, Accenture
• MCTS: SQL Server 2008, Business Intelligence Development and Maintenance
• Foundation Certificate in IT Service Management – ITIL Certificate
• Certyfikat ISTQB Certified Tester – Foundation Level
• Spoken English for Industry and Commerce, LCCI


Szkolenia:
• Service Cloud Certification Bootcamp, Accenture
• Agile Project Management Foundation, Altkom Akademia
• 201 CPQ & 201 CLM Product Certification Bootcamp, Apttus University
• DEV401 SFDC Building Applications with Force.comSalesforce.com
• ADM 201 Administration Essentials for New Admins, Salesforce.com
• SAAS METHODOLOGY ACADEMY FOR SALESFORCE, Accenture
• Effective Verbal and Written Communication, Accenture
• Supervisor 201 Curriculum - Instructor Led Training, Accenture/Inspire
• Technology Curriculum Application Analysis, Accenture
• Supervisor 101 Curriculum - Instructor Led Training, Accenture/ Inspire
• MS – 6236 MS SQL Server 2008 Reporting Services
• MS – 6234 MS SQL Server 2008 Analysis Services
• Enterprise Architect - narzędzie do modelowania i zarządzania projektami informatycznymi
• Asertywność w negocjacjach
• Szkolenie z negocjacji
• Podstawy bankowości dla programistów
• Zarządzanie wymaganiami
• XML Schema – modelowanie dokumentów elektronicznych, ALTKOM Akademia
• Administracja systemami rodziny UNIX cz.I,
• Oracle 10g Database Fundamentals I,
• Oracle 9i Database Fundamentals I,
• MS Access zaawansowany – projektowanie, tworzenie i zarządzanie bazami danych
• International Language Centres kurs języka angielskiego w Hastings, International House

Edukacja

Logo
Bazy Banych, magisterskie
Polsko-Japońska Wyższa Szkoła Technik Komputerowych w Warszawie
Logo
Bazy Danych, inżynierskie
Polsko-Japońska Wyższa Szkoła Technik Komputerowych w Warszawie

Specjalizacje

IT - Rozwój oprogramowania
Analiza biznesowa
IT - Rozwój oprogramowania
Zarządzanie projektem
IT - Rozwój oprogramowania
Zarządzanie IT

Zainteresowania

Squash
Motory

Grupy

Polsko-Japońska Akademia Technik Komputerowych
Polsko-Japońska Akademia Technik Komputerowych
Najlepsza niepubliczna uczelnia techniczna w kraju, według rankingu Perspektyw i Rzeczpospolitej. Uczelnia zwraca szczególną uwagę na dostosowywanie programów kształcenia do wymog&oacute
Bank, bankowość i wszystko co sie wokół tego kręci...
Bank, bankowość i wszystko co sie wokół tego kręci...
Zapraszam do dyskusji na temat naszych polskich banków. Czy na dzień dzisiejszy są one dobrze zorganizowane?
Banking
Banking
Osoby pracujące w branży jak również wszystkie zainteresowane coraz dynamiczniej rozwijającymi się usługami bankowymi. Stwórzmy grupę, która będzie pomocna nie tylko dla nas, ale również dla pozostały
Bazy Danych
Bazy Danych
Zagadnienia bazodanowe: SQL99 i jego implementacje w popularnych systemach RDBMS: Oracle, MySQL, PostgreSQL, MSSQL, IBM DB2 i inne.
BI.PL Business Intelligence Portal
BI.PL Business Intelligence Portal
Grupa sympatyków portalu BI.PL - Business Intelligence Portal.
Business IT
Business IT
Grupa firm branży IT / INTERNET. Liderzy i Eksperci. Wydarzenia branżowe rynku IT (B2B). Zarządzanie IT, badanie IT, startupy IT, technologia IT, internet IT, ebiznes IT.
Clubbing
Clubbing
Clubbing nie dyskoteking...
Clubbing is freaky....
Clubbing is freaky....
Info gdzie, kiedy i co dzieje sie w stolicy.....
Darmowe szkolenia
Darmowe szkolenia
Po prostu wymiana informacji na temat darmowych szkoleń..
e-Banking : Bankowość elektroniczna i internetowa
e-Banking : Bankowość elektroniczna i internetowa
Grupa ludzi zajmujących się ogólnie pojętym rozumieniem bankowości elektronicznej.
Enduro
Enduro
brudne motocykle
EXCEL w praktyce
EXCEL w praktyce
Pytania, wskazówki, odpowiedzi, komentarze, usprawnienie pracy w EXCELu. Cel: wzajemna pomoc, wymiana doświadczeń, propozycje usprawnień pracy