Umiejętności
Advergaming
Agile Methodolgy
Reklama BTL
Strategia kreatywna
Gamification
Edycja zdjęć
Architektura informacji
Marketing Zintegrowany
Marketing Interaktywny
Media interaktywne
Strategia marketingowa
Marketing Mobilny
New Business Development
Reklama online
Fotografia
Project Management
Social Media Marketing
User Experience
Marketing wirusowy
Zarządzanie zespołem
Client Service
Reklama ATL
SEM / SEO
Koncepcje kreatywne
Ambient Marketing
Nowe trendy i technologie
Języki
polski
ojczysty
angielski
biegły
niemiecki
dobry
Doświadczenie zawodowe
Head of Creative Division
Zarządzanie działem kreatywnej komunikacji w agencji interaktywnej Performante.
Samodzielne kierowanie nowo utworzonym działem, którego zadaniem jest tworzenie najwyższej jakości kreatywnej komunikacji we wszystkich kanałach interaktywnych / digital (w odróżnieniu od komunikacji i mediów performance - głównego obszaru działania Performante).
Odpowiedzialność za wszystkie aspekty zarządzania:
- tworzenie i wdrażanie strategii rozwoju działu,
- budowa nowego, kompletnego zespołu profesjonalistów w komunikacji interaktywnej, pokrywającego wszystkie kompetencje istotne w agencji reklamowej,
- kierowanie zespołem, wyszukiwanie i rozwój talentów, szkolenie i mentoring,
- zdefiniowanie pozycjonowania, brandingu i komunikacji agencji na nowym rynku,
- pozyskiwanie nowych projektów i klientów,
- dbałość o utrzymanie najwyższej jakości realizowanych projektów oraz obsługi klienta,
- osiąganie oczekiwanych wyników - zarządzanie obrotami, zyskiem i rozwojem działu.
Samodzielne kierowanie nowo utworzonym działem, którego zadaniem jest tworzenie najwyższej jakości kreatywnej komunikacji we wszystkich kanałach interaktywnych / digital (w odróżnieniu od komunikacji i mediów performance - głównego obszaru działania Performante).
Odpowiedzialność za wszystkie aspekty zarządzania:
- tworzenie i wdrażanie strategii rozwoju działu,
- budowa nowego, kompletnego zespołu profesjonalistów w komunikacji interaktywnej, pokrywającego wszystkie kompetencje istotne w agencji reklamowej,
- kierowanie zespołem, wyszukiwanie i rozwój talentów, szkolenie i mentoring,
- zdefiniowanie pozycjonowania, brandingu i komunikacji agencji na nowym rynku,
- pozyskiwanie nowych projektów i klientów,
- dbałość o utrzymanie najwyższej jakości realizowanych projektów oraz obsługi klienta,
- osiąganie oczekiwanych wyników - zarządzanie obrotami, zyskiem i rozwojem działu.
Senior Account Manager
Zarządzanie realizacją dużych projektów reklamowych i marketingowych o charakterze zintegrowanym / 360° ze szczególnym naciskiem na sferę Interactive / New Media, w tym:
strony www (korporacyjne i microsite; na komputery i urządzenia mobilne), social media, kampanie (online, mobile i 360°), direct, aplikacje (www, social, mobile), SEM / SEO, viral, produkcja wideo, działania OOH, event oraz PR.
--
Odpowiedzialność za rentowność prowadzonych projektów i obsługiwanych klientów i za realizację planów budżetowych. Negocjacje kosztorysów i umów.
Zarządzanie dużymi zespołami projektowymi.
--
Najważniejsi klienci:
Total Group - Total;
Zott - Monte, Jogobella, Jogobella 0%;
Mondelēz - Jacobs, Milka, Tassimo;
Huawei;
Ghelamco - Warsaw Spire, Qbik.
--
Pozyskiwanie nowych Klientów (przygotowywanie i prezentacja propozycji i ofert przetargowych Agencji).
strony www (korporacyjne i microsite; na komputery i urządzenia mobilne), social media, kampanie (online, mobile i 360°), direct, aplikacje (www, social, mobile), SEM / SEO, viral, produkcja wideo, działania OOH, event oraz PR.
--
Odpowiedzialność za rentowność prowadzonych projektów i obsługiwanych klientów i za realizację planów budżetowych. Negocjacje kosztorysów i umów.
Zarządzanie dużymi zespołami projektowymi.
--
Najważniejsi klienci:
Total Group - Total;
Zott - Monte, Jogobella, Jogobella 0%;
Mondelēz - Jacobs, Milka, Tassimo;
Huawei;
Ghelamco - Warsaw Spire, Qbik.
--
Pozyskiwanie nowych Klientów (przygotowywanie i prezentacja propozycji i ofert przetargowych Agencji).
Project Manager / Interactive Account Manager
Zarządzanie oraz koordynacja dużych projektów reklamowych i marketingowych
z obszaru Interactive / Digital oraz projektów marketingu zintegrowanego (duże kampanie reklamowe online i 360°, strony www, aplikacje desktop i mobile, social media, gry i konkursy konsumenckie).
--
Odpowiedzialność za rentowność prowadzonych projektów, negocjacje kosztorysów i umów.
Kierowanie zespołami projektowymi z udziałem licznych zewnętrznych podwykonawców.
--
Najważniejsi Klienci:
PepsiCo / Frito Lay - Lay's, Pepsi, Cheetos;
Mars Inc. - M&Ms, Snickers, Mars, Twix, Pedigree, Whiskas;
Wrigley - Skittles, Orbit, Winterfresh, Airwaves;
Mercedes-Benz;
Bayer - Aspirin, Tabcin, Aleve;
Raiffeisen-Polbank;
Bacardi - Martini, Bacardi, William Lawson's.
--
Pozyskiwanie nowych Klientów (przygotowywanie i prezentacja propozycji i ofert przetargowych Agencji).
Udział w 33 przetargach (17 wygranych).
z obszaru Interactive / Digital oraz projektów marketingu zintegrowanego (duże kampanie reklamowe online i 360°, strony www, aplikacje desktop i mobile, social media, gry i konkursy konsumenckie).
--
Odpowiedzialność za rentowność prowadzonych projektów, negocjacje kosztorysów i umów.
Kierowanie zespołami projektowymi z udziałem licznych zewnętrznych podwykonawców.
--
Najważniejsi Klienci:
PepsiCo / Frito Lay - Lay's, Pepsi, Cheetos;
Mars Inc. - M&Ms, Snickers, Mars, Twix, Pedigree, Whiskas;
Wrigley - Skittles, Orbit, Winterfresh, Airwaves;
Mercedes-Benz;
Bayer - Aspirin, Tabcin, Aleve;
Raiffeisen-Polbank;
Bacardi - Martini, Bacardi, William Lawson's.
--
Pozyskiwanie nowych Klientów (przygotowywanie i prezentacja propozycji i ofert przetargowych Agencji).
Udział w 33 przetargach (17 wygranych).
wystawiono
Współpraca z Dawidem to czysta przyjemność. Znakomicie zarządza swoim czasem i organizacją pracy przy projektach przez siebie prowadzonych. Niezależnie od sytuacji jest zawsze opanowany i pełen pozytywnej energii. Potrafi tworzyć bliskie relacje z ludźmi, zarówno ze współpracownikami jak i z klientami. Poza umiejętnościami organizacyjnymi i interpersonalnymi, Dawid posiada również szeroką wiedzę techniczną, którą chętnie przekazuje innym.
współpracownik
wystawiono
Dawid to najbardziej kompetentny PM z jakim pracowałem.
Oprócz świetnej organizacji pracy swojej i innych potrafi inspirować w kwestiach wykraczających daleko poza zakres jego zadań.
Poza tym robi świetne foty i nieźle gra w piłkarzyki!
Oprócz świetnej organizacji pracy swojej i innych potrafi inspirować w kwestiach wykraczających daleko poza zakres jego zadań.
Poza tym robi świetne foty i nieźle gra w piłkarzyki!
Project Manager / Interactive Account Manager
Samodzielne prowadzenie i koordynacja projektów o charakterze Interactive (strony www, kampanie online, social media, SEO/SEM, advergames, mobile, direct, CRM, viral, word-of-mouth, augmented reality) oraz z dziedziny marketingu zintegrowanego (360°).
--
Kierowanie wieloosobowymi zespołami projektowym i zewnętrznymi podwykonawcami. Negocjacje umów i kosztorysów.
--
Obsługa kluczowych globalnych klientów sieci Leo Burnett:
Grupa Fiat – Fiat, Alfa Romeo, Lancia, Abarth, Jeep, Chrysler, Dodge, Iveco;
Procter & Gamble – Always, Max Factor, Wizir / Tide, Dreft;
Diageo – Johnnie Walker, Smirnoff, Bailey's, Single Malts.
--
Przygotowywanie i prezentowanie propozycji i ofert przetargowych dla potencjalnych nowych Klientów.
Udział w 26 przetargach (14 wygranych).
--
Kierowanie wieloosobowymi zespołami projektowym i zewnętrznymi podwykonawcami. Negocjacje umów i kosztorysów.
--
Obsługa kluczowych globalnych klientów sieci Leo Burnett:
Grupa Fiat – Fiat, Alfa Romeo, Lancia, Abarth, Jeep, Chrysler, Dodge, Iveco;
Procter & Gamble – Always, Max Factor, Wizir / Tide, Dreft;
Diageo – Johnnie Walker, Smirnoff, Bailey's, Single Malts.
--
Przygotowywanie i prezentowanie propozycji i ofert przetargowych dla potencjalnych nowych Klientów.
Udział w 26 przetargach (14 wygranych).
Account Executive & Strategic Planner
Samodzielna obsługa Klientów. Koordynowanie realizacji szerokiego wachlarza projektów o charakterze Interactive, BTL, ATL (prasa, outdoor), direct, CRM, event, POS / shopper, oraz z zakresu marketingu zintegrowanego.
--
Opracowywanie strategii komunikacji dla obecnych i potencjalnych Klientów Agencji.
--
Najważniejsi Klienci:
Procter & Gamble – Always, Max Factor, Vizir/Tide, Oral B;
Diageo – Johnnie Walker, Smirnoff, Single Malts;
Grupa Żywiec - Żywiec, Heineken;
PZU S.A.;
Kraft Foods – Jacobs;
Orange.
--
Pozyskiwanie nowych Klientów - oferty i prezentacje przetargowe.
Udział w 29 przetargach (16 wygranych).
--
Opracowywanie strategii komunikacji dla obecnych i potencjalnych Klientów Agencji.
--
Najważniejsi Klienci:
Procter & Gamble – Always, Max Factor, Vizir/Tide, Oral B;
Diageo – Johnnie Walker, Smirnoff, Single Malts;
Grupa Żywiec - Żywiec, Heineken;
PZU S.A.;
Kraft Foods – Jacobs;
Orange.
--
Pozyskiwanie nowych Klientów - oferty i prezentacje przetargowe.
Udział w 29 przetargach (16 wygranych).
Junior Account Executive
Bieżąca obsługa Klientów w ramach projektów o charakterze Interactive, BTL, direct, event oraz CRM.
--
Udział w opracowywaniu strategii komunikacji dla obecnych i potencjalnych Klientów Agencji.
--
Najważniejsi Klienci:
Kraft Foods – Jacobs, Prince Polo;
Era Biznes i Prepaid;
IKEA;
Chipita – 7 Days;
Fortis Worldwide;
Orbis Travel.
--
Pozyskiwanie nowych Klientów - oferty i prezentacje przetargowe.
Udział w 7 przetargach (3 wygrane).
--
Udział w opracowywaniu strategii komunikacji dla obecnych i potencjalnych Klientów Agencji.
--
Najważniejsi Klienci:
Kraft Foods – Jacobs, Prince Polo;
Era Biznes i Prepaid;
IKEA;
Chipita – 7 Days;
Fortis Worldwide;
Orbis Travel.
--
Pozyskiwanie nowych Klientów - oferty i prezentacje przetargowe.
Udział w 7 przetargach (3 wygrane).
Szkolenia i kursy
Human Kind - szkolenie i warsztaty dotyczące nowoczesnego podejścia do tworzenia strategii reklamowych / marketingowych, w których centrum znajduje się człowiek (konsument).
--
Sztuka Prezentacji - szkolenie z profesjonalnego prezentowania i przygotowywania prezentacji, prowadzone przez House of Skills.
--
Game Industry Trends – największa polska konferencja poświecona grom (pudełkowym, przeglądarkowym, mobilnym) i ich potencjałowi marketingowemu oraz zjawiskom i trendom z grami związanym, jak np. gamification (grywalizacja) czy social gaming.
--
Google Search Marketing - cztery sesje warsztatów i prezentacji Google dotyczących możliwości działań marketingowych w wyszukiwarkach internetowych (SEO i SEM).
--
Journeys Into The Future – prowadzony przez TrendONE cykl warsztatów i prezentacji poświęconych najnowszym trendom, innowacjom i nowym technologiom, które będą kształtować przyszłość reklamy i marketingu.
--
Agile vs. PRINCE2 – prezentacja i warsztat poświęcony najpopularniejszym nowoczesnym metodykom zarządzania projektami.
--
Shopper/Retail Marketing - szkolenie o charakterze teoretycznym i praktycznym.
--
Cannes Lions: Active Advertising - konferencja i panel dyskusyjny.
--
Reklama w grach - konferencja i szkolenie z zakresu wykorzystywania gier komputerowych w marketingu (advergames, reklama dynamiczna, product placement, MMOG i wirtualne światy).
--
IPC Sessions (Internal Product Committee) – dziewięć całodniowych sesji szkoleniowych połączonych z prezentacją najnowszych i najlepszych prac agencji z sieci Leo Burnett.
--
Brief - szkolenie obejmujące zarówno tematykę czytania i rozumienia jak również tworzenia briefów reklamowych i marketingowych.
--
Sztuka Prezentacji - szkolenie z profesjonalnego prezentowania i przygotowywania prezentacji, prowadzone przez House of Skills.
--
Game Industry Trends – największa polska konferencja poświecona grom (pudełkowym, przeglądarkowym, mobilnym) i ich potencjałowi marketingowemu oraz zjawiskom i trendom z grami związanym, jak np. gamification (grywalizacja) czy social gaming.
--
Google Search Marketing - cztery sesje warsztatów i prezentacji Google dotyczących możliwości działań marketingowych w wyszukiwarkach internetowych (SEO i SEM).
--
Journeys Into The Future – prowadzony przez TrendONE cykl warsztatów i prezentacji poświęconych najnowszym trendom, innowacjom i nowym technologiom, które będą kształtować przyszłość reklamy i marketingu.
--
Agile vs. PRINCE2 – prezentacja i warsztat poświęcony najpopularniejszym nowoczesnym metodykom zarządzania projektami.
--
Shopper/Retail Marketing - szkolenie o charakterze teoretycznym i praktycznym.
--
Cannes Lions: Active Advertising - konferencja i panel dyskusyjny.
--
Reklama w grach - konferencja i szkolenie z zakresu wykorzystywania gier komputerowych w marketingu (advergames, reklama dynamiczna, product placement, MMOG i wirtualne światy).
--
IPC Sessions (Internal Product Committee) – dziewięć całodniowych sesji szkoleniowych połączonych z prezentacją najnowszych i najlepszych prac agencji z sieci Leo Burnett.
--
Brief - szkolenie obejmujące zarówno tematykę czytania i rozumienia jak również tworzenia briefów reklamowych i marketingowych.
Edukacja
Specjalizacje
Marketing
Marketing internetowy i mobilny
Reklama/Grafika/Kreacja/Fotografia
Fotografia
Reklama/Grafika/Kreacja/Fotografia
Reklama
Zainteresowania
Fotografia artystyczna i obróbka zdjęć (www.dawidwnuk.com); liczne nagrody i wyróżnienia.
--
Psychologia w reklamie i marketingu.
--
Muzyka rockowa i jazzowa (gra na gitarze elektrycznej; pisanie muzyki i tekstów).
--
Literatura (science-fiction, fantasty, historyczna, kryminalna).
--
Sport (tenis stołowy – sekcja AZS SGH, indywidualne i drużynowe sukcesy w ogólnopolskich rozgrywkach akademickich; tenis ziemny; narciarstwo; jazda na rowerze).
--
Psychologia w reklamie i marketingu.
--
Muzyka rockowa i jazzowa (gra na gitarze elektrycznej; pisanie muzyki i tekstów).
--
Literatura (science-fiction, fantasty, historyczna, kryminalna).
--
Sport (tenis stołowy – sekcja AZS SGH, indywidualne i drużynowe sukcesy w ogólnopolskich rozgrywkach akademickich; tenis ziemny; narciarstwo; jazda na rowerze).
Organizacje
WPO - World Photography Organization, od 2009r.
CPS / CPN - Canon Professional Network (Gold Membership), od 2008r.
CPS / CPN - Canon Professional Network (Gold Membership), od 2008r.
Inne
Kreatywność: umiejętności twórcze, poczucie graficznej estetyki.
--
Znajomość aplikacji komputerowych: Adobe Photoshop i InDesign (różne wersje), pakiet Office (w tym Microsoft Project), aplikacje wspomagające prowadzenie projektów (Redmine, Mantis, Basecamp) większość popularnych gier komputerowych; podstawy języka programowania HTML i CSS.
--
Marketingowe zastosowanie stron internetowych i aplikacji, w szczególności o charakterze społecznościowym (Facebook, Twitter, Instagram, YouTube, Google+, NK.pl, FourSquare, Pinterest, LinkedIn).
--
Znajomość najnowszych trendów marketingu internetowego, społecznościowego, mobilnego, wirusowego, bezpośredniego, budowania relacji oraz zintegrowanego.
--
Umiejętność pracy w zespole i kierowania zespołem (ukończona ścieżka naukowa w SGH, doświadczenie w kierowaniu dużymi zespołami projektowymi na stanowisku Project Manager).
--
Umiejętności profesjonalnego i efektywnego zarządzania projektami, znajomość metodyki PRINCE2 i Agile.
--
Dobra organizacja pracy przy wielu równoległych projektach.
--
Prawo jazdy kategorii B.
--
Znajomość aplikacji komputerowych: Adobe Photoshop i InDesign (różne wersje), pakiet Office (w tym Microsoft Project), aplikacje wspomagające prowadzenie projektów (Redmine, Mantis, Basecamp) większość popularnych gier komputerowych; podstawy języka programowania HTML i CSS.
--
Marketingowe zastosowanie stron internetowych i aplikacji, w szczególności o charakterze społecznościowym (Facebook, Twitter, Instagram, YouTube, Google+, NK.pl, FourSquare, Pinterest, LinkedIn).
--
Znajomość najnowszych trendów marketingu internetowego, społecznościowego, mobilnego, wirusowego, bezpośredniego, budowania relacji oraz zintegrowanego.
--
Umiejętność pracy w zespole i kierowania zespołem (ukończona ścieżka naukowa w SGH, doświadczenie w kierowaniu dużymi zespołami projektowymi na stanowisku Project Manager).
--
Umiejętności profesjonalnego i efektywnego zarządzania projektami, znajomość metodyki PRINCE2 i Agile.
--
Dobra organizacja pracy przy wielu równoległych projektach.
--
Prawo jazdy kategorii B.
Grupy
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Fotografia uliczna
grupa zrzeszająca pasjonatów i praktyków szczególnego gatunku fotografii jaką jest fotografia uliczna...
Global Project Management
Are you working on global projects or programmes, and looking for ways to improve the efficiency of your team?
This area presents a framework of good practices that can improve the effectiveness o
Kreatywna reklama
Pomysłodajnia :) Jest zlecienie, nie ma pomysłu? Towarzysze, pomożecie? POMOŻEMY!!!!
Marketing Internetowy
Profesjonalisci z branzy digital marketing, polaczmy swe sily i umiejetnosci zeby ksztaltowac polski rynek.
Neuromarketing
O tym, jak marketing się rozwija; siła podświadomości, psychologia i neurobiologia w marketingu, buy-button, kontrowersje, inspiracje, dyskusje...a przede wszystkim - Twoje zdanie!