Umiejętności
Test A / B
Analityka
Axure
Analiza biznesowa
Strategia biznesowa
Analiza danych
Display Advertising
E-commerce
Internet
Project Management
Zarządzanie Sprzedażą
Przywództwo w zespole
User Experience
Projektowanie doświadczeń użytkownika
Projektowanie interfejsu użytkownika
E-mail marketing
AdWords - Reklama
Copywriting, kreatywne teksty i hasła na zamówienie
copywriting - kreatywne teksty, unikalne opisy, tzw. lekkie pióro
Konkursy sprzedażowe
Exel poziom zaawansowany
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Dyrektor Generalny
Pomożemy strategicznie rozwinąć Twój biznes internetowy dzięki wdrożeniu czytelnych,stylowych i funkcjonalnych usprawnień co zaowocuje zdobyciem wysokiej jakości klientów.
Misja to dostarczanie pozytywnych rozwiązań,które czynią produkty internetowe zrozumiałymi i pomocnymi dla użytkowników.
Misja to dostarczanie pozytywnych rozwiązań,które czynią produkty internetowe zrozumiałymi i pomocnymi dla użytkowników.
Freelancer
Wolny sprzelec
User experience:
1) przygotowywanie briefu
2) tworzenie person i scenariuszy
3) realizacja badań użyteczności serwisów internetowych
4) makietowanie (Axure)
5) projektowanie landing page (landingi.com)
6) testy A/B (landingi.com/google analytics)
7) czytelne raportowanie wyników (ms excel do pdf)
Online Marketing:
1) analiza danych cyfrowych (google Analytics)
2) zaawansowana realizacja kampanii SEM (google AdWords)
3) tworzenie skutecznych tekstów reklamowych (copywriting)
4) projektowanie banerów display
5) wdrożenie re-marketingu
6) zaawansowana baza wiedzy i praktyka w zakresie E-mail marketing
7) kompleksowa organizacja konkursów w internecie.
1) przygotowywanie briefu
2) tworzenie person i scenariuszy
3) realizacja badań użyteczności serwisów internetowych
4) makietowanie (Axure)
5) projektowanie landing page (landingi.com)
6) testy A/B (landingi.com/google analytics)
7) czytelne raportowanie wyników (ms excel do pdf)
Online Marketing:
1) analiza danych cyfrowych (google Analytics)
2) zaawansowana realizacja kampanii SEM (google AdWords)
3) tworzenie skutecznych tekstów reklamowych (copywriting)
4) projektowanie banerów display
5) wdrożenie re-marketingu
6) zaawansowana baza wiedzy i praktyka w zakresie E-mail marketing
7) kompleksowa organizacja konkursów w internecie.
Dyrektor Operacyjny
- zarządzanie zespołem doradców,
- szkolenie z tematyki sprzedaży oraz produktów,
- raportowanie, analiza i ocena działań prowadzonych przez podległych pracowników,
- budowanie oraz utrzymywanie relacji z kluczowymi klientami,
- tworzenie oraz wdrażanie nowych produktów,
- prowadzenie kampanii reklamowych online,
- monitorowanie rynku usług e-biznesowych.
- szkolenie z tematyki sprzedaży oraz produktów,
- raportowanie, analiza i ocena działań prowadzonych przez podległych pracowników,
- budowanie oraz utrzymywanie relacji z kluczowymi klientami,
- tworzenie oraz wdrażanie nowych produktów,
- prowadzenie kampanii reklamowych online,
- monitorowanie rynku usług e-biznesowych.
Kierownik Działu Obsługi Klienta i Marketingu
wystawiono
Pan Dawid Witych jako kierownik działu sprzedaży zawsze był osobą, która wspomagała podwładnych w ich działaniach. Z całą pewnością mogę polecić Pana Dawida jako odpowiedzialnego przełożonego, do którego można zwrócić się z każdą prośbą.
współpracownik
wystawiono
Zdecydowanie Polecam!! Konkretny człowiek i specjalista w swojej dziedzinie :)
Edukacja
Specjalizacje
Internet/e-Commerce/Nowe media
E-marketing/SEM/SEO
Internet/e-Commerce/Nowe media
Projektowanie
Internet/e-Commerce/Nowe media
Sprzedaż/e-Commerce
Marketing
Kampanie marketingowe/Eventy
Marketing
Marketing internetowy i mobilny
Grupy
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej powstała w 1996 r. Wysokie miejsca rankingowe i oceny najbardziej prestiżowych instytucji w Polsce.
Advertising 2.0
Mamy już mnóstwo serwisów Web 2.0, są użytkownicy, są statystyki, trzeba wreszcie zacząć na tym zarabiać.
B2B POLSKA
Business to Business Polska. Kontakty Biznesowe B2B. Liderzy i Eksperci. Wydarzenia branżowe rynku B2B. Marketing i Sprzedaż B2B. Lead B2B.
Barter
Jedyną wadą w przypadku wymiany barterowej jest tzw. zgodność wzajemnych potrzeb, tzn. żeby mój towar był potrzebny Tobie, a Twój towar mnie
Biznes: CZEGO ROBIĆ NIE WOLNO (pomysł na własny biznes, własna firma;jak odnieść sukces w biznesie)
DLACZEGO 80% FIRM UPADA W CIĄGU PIERWSZYCH 2 LAT SWOJEGO DZIAŁANIA? DLACZEGO TYLE FIRM NAWET JEŻELI ODNIESIE SUKCES NA POCZĄTKU PÓŹNIEJ WPADA W KŁOPOTY?
BIZNES INTERNETOWY jak zacząć, jak potem zwiększać zyski
BIZNES INTERNETOWY - jak zacząć, gdzie sprzedawać, skąd brać tani towar, z jaką firmą kurierską współpracować. Start Up-y.
Biznesowe Bazy danych - B2B
Biznesowe bazy danych, brokerzy, call center, mailing, emailing, telemarketing, direct marketing, data mining.
Business IT
Grupa firm branży IT / INTERNET. Liderzy i Eksperci. Wydarzenia branżowe rynku IT (B2B). Zarządzanie IT, badanie IT, startupy IT, technologia IT, internet IT, ebiznes IT.
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.