Dawid Sipowicz

Specjalista d/s wsparcia technicznego, Capgemini Polska

Języki

angielski
biegły

Doświadczenie zawodowe

Arvato Polska Sp. z o.o.
EPS Payments Support and Disputes for Google
osoba prywatna
Nauczyciel języka angielskiego
Prywatnie
Udzielanie lekcji języka angielskiego dla grup do 5 osób, metodą Callana. Dorywczo.
Royal Mail
Manual Data Entry Keyer
Capgemini Polska Sp. z o.o.
IT Support Specialist
• Monitoring call, email and ticket queue,
• Making sure that Service Level Agreements (SLA) are met,
• Supporting the first line agents,
• Quality Assurance of the first line agents and giving them feedback
• Staff training, Customer Care specialist
• Participation in conference calls and meetings with clients and resolver teams
• Creating new solutions for Knowledge Data Base and validating first line agent solutions
• Testing new work environment
• Assisting with planning and implementation of agreed changes to a delivery service
• Preparing showcase scenarios for potencial new clients in close cooperation with the Business Development Department
Capgemini Polska Sp. z o.o.
Asystent d/s wsparcia technicznego
Pierwsza linia wsparcia technicznego w centrum telefonicznym obsługującym wielu różnych klientów, w całości w języku angielskim. Obowiązki między innymi:
• pomoc pracownikom korporacji w Stanach Zjednoczonych (poprzez telefon, email, obsługę wiadomości głosowych)
• rozwiązywanie problemów oprogramowania i sprzętu (software and hardware problems),
• zarządzanie kontami użytkowników (AD, Novell),
• przeprowadzanie treningu dla nowych pracowników centrum telefonicznego,
• tworzenie nowych solucji implementowanych do firmowej bazy wiedzy Primus,
• logowanie i prioretyzacja problemów używając systemu EARS (Extended Action Request System),
• pomoc nowym pracownikom w pracy, asystowanie przy pierwszych telefonach, itp.
Logo
Technical Recruitment Consultant
Frontline Personnel, Plymouth, UK
praca w agencji pośrednictwa pracy. Pośród wielu obowiązków należy wyszczególnić – rozwój biznesowy firmy, polegający na pozyskiwaniu nowych klientów dla agencji poprzez kontakt telefoniczny, wizytę u klienta, negocjacje i podpisanie umowy; rekrutacja nowych kandydatów dla agencji, przeprowadzanie wielu rozmów kwalifikacyjnych, katalogowanie CV; wypełnianie zamówień od klientów – znajdywanie najlepszej osoby na dany wakat u klienta używając firmowej bazy danych osób poszukujących pracy; opieka nad przydzielonymi agency staff (osoby zatrudnione poprzez agencję), załatwianie spraw podatkowych, urlopowych, itp. itd. Praca w dywizji technicznej agencji, zatrudnianie głównie pracowników o umiejętnościach technicznych takich jak technicy komputerowi, spawacze, stolarze, operatorzy maszyn CNC, tokarze, mechanicy samochodowi, itp
Logo
Customer Service Advisor
First Assist Ltd., Plymouth, UK
praca w centrum telefonicznym, polegająca na kontakcie z klientami Halifax Bank i sprzedaży osobistego ubezpieczenia od wypadków. Wymagało to świetnej maniery na telefonie z umiejętnością natychmiastowego zjednywania sobie klienta do którego się dzwoni, stałego profesjonalizmu i rozległej wiedzy proceduralnej z zakresu FSA (Financial Services Authority) i DPA (Data Protection Act)

Edukacja

Logo
Zarządzanie i Marketing, licencjackie
Wyższa Szkoła Zarządzania i Bankowości w Krakowie

Specjalizacje

Obsługa klienta
IT/Telekomunikacja

Zainteresowania

Czytanie książek (science fiction i fantasy), słuchanie muzyki i chodzenie na koncerty, prowadzenie samochodu, pływanie, gra w brydża, oglądanie meczów piłkarskich

Grupy

Europa Środkowa
Europa Środkowa
Forum dyskusji o szeroko pojętej Europie Środkowej
Kraków
Kraków
Dla osób mieszkających, studiujących, pracujących lub zamierzających pracować/mieszkać/studiować*) w Krakowie lub okolicach *)niepotrzebne skreśl