Umiejętności
Prawo jazdy kat B
MC Office
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Kierownik Zespołu Wsparcia i Operacji w Departamencie Obsługi Klienta i Zdalnej Sprzedaży
- stworzenie oraz nadzór nad procesem end2end w sprzedaży produktów depozytowych i kredytowych przez alternatywne kanały sprzedaży (telefon, internet),
- kontrola nad zarządzanym budżetem,
- współpraca z firmami kurierskimi,
- tworzenie procedur dla zarządzanych procesów oraz opiniowanie innych procedur,
- koordynowanie transformacją operacji realizowanych przez zarządzany zespół,
- nadzór nad realizacją planów sprzedażowych
- kontrola nad zarządzanym budżetem,
- współpraca z firmami kurierskimi,
- tworzenie procedur dla zarządzanych procesów oraz opiniowanie innych procedur,
- koordynowanie transformacją operacji realizowanych przez zarządzany zespół,
- nadzór nad realizacją planów sprzedażowych
Szkolenia i kursy
-kursy managerskie organizowane przez pracodawcę,
- umiejętności prezentacji,
- techniki negocjacji,
- umiejętności prezentacji,
- techniki negocjacji,
Zainteresowania
podróże, kultura, gospodarka, twórczość Stanisława Grzesiuka
Inne
Praca licencjacka "Negocjacje, jako forma komunikacji międzyludzkiej".
Wymagający, sumienny, ambitny, dążący do wyznaczonego celu,
Wymagający, sumienny, ambitny, dążący do wyznaczonego celu,
Grupy
Wyższa Szkoła Zarządzania i Bankowości w Poznaniu
Najstarsza niepubliczna uczelnia wyższa w Wielkopolsce, która przez 22 lata działalności wykształciła ponad 37 tys. absolwentów. Sprawdź naszą ofertę studiów.
Biznesowe Bazy danych - B2B
Biznesowe bazy danych, brokerzy, call center, mailing, emailing, telemarketing, direct marketing, data mining.
Citi Handlowy
Grupa zrzeszająca pracowników Citi Handlowy w Warszawie S.A. oraz Citigroup i Citifinancial
Polbank EFG
Grupa zrzeszająca wszystkich pracowników i osoby związane z Polbank EFG oraz grupą kapitałową European Financial.
http://www.polbankefg.pl
Raportowanie w call center
Grupa dla wszystkich, którzy mają (lub chcą mieć) jakikolwiek związek z raportowaniem operacyjnym i zarządczym w call/contact center. Dla wszystkich, czyli zdecydowanie też dla osób, które zlecają i c
Zarządzanie Projektami
Celem grupy jest upowszechnienie idei zarządzania poprzez projekty oraz wzajemna wymiana doświadczeń.