Umiejętności
Microsoft Excel
Microsoft Word
Zarządzanie zespołem
Zarządzanie Sprzedażą
Negocjacje z klientami
komunikatywność oraz wysoki poziom umiejętności interpersonalnych
Coaching i motywacja
Microsoft World, Power Point,
Języki
angielski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Dyrektor oddziału
• koordynowanie pracy podległego zespołu,
• odpowiedzialność za realizacje planów sprzedażowych zespołu,
• zapewnienie kompleksowej obsługi klientów w zakresie sprzedaży usług i produktów,
• przyjmowanie i analizowanie wniosków o produkt objęty ryzykiem kredytowym,
• ocenianie zdolności kredytowej oraz podejmowanie decyzji kredytowych w ramach przyznanych kompetencji,
• analizowanie rynku konkurencji, elastyczne reagowanie na zmieniające się uwarunkowania rynkowe,
• współpracowanie z innymi jednostkami w Banku w ramach cross – sellingu,
• udzielanie wsparcia merytorycznego podległym pracownikom oraz ich motywowanie,
• podejmowanie czynności w zakresie wdrażania i stosowania najwyższych, standardów obsługi klientów,
• prowadzenie codziennych odpraw z zespołem,
• dokonywanie cotygodniowych rozliczeń wyznaczonych zadań w postaci spotkań indywidualnych z pracownikami,
• przeprowadzanie obserwacji stanowiskowych pracowników + udzielanie informacji zwrotnej,
• przeprowadzanie kontroli poprawności wygenerowanej dokumentacji bankowej,
• sporządzanie i analiza raportów sprzedażowych,
• rekrutacja nowych pracowników.
• odpowiedzialność za realizacje planów sprzedażowych zespołu,
• zapewnienie kompleksowej obsługi klientów w zakresie sprzedaży usług i produktów,
• przyjmowanie i analizowanie wniosków o produkt objęty ryzykiem kredytowym,
• ocenianie zdolności kredytowej oraz podejmowanie decyzji kredytowych w ramach przyznanych kompetencji,
• analizowanie rynku konkurencji, elastyczne reagowanie na zmieniające się uwarunkowania rynkowe,
• współpracowanie z innymi jednostkami w Banku w ramach cross – sellingu,
• udzielanie wsparcia merytorycznego podległym pracownikom oraz ich motywowanie,
• podejmowanie czynności w zakresie wdrażania i stosowania najwyższych, standardów obsługi klientów,
• prowadzenie codziennych odpraw z zespołem,
• dokonywanie cotygodniowych rozliczeń wyznaczonych zadań w postaci spotkań indywidualnych z pracownikami,
• przeprowadzanie obserwacji stanowiskowych pracowników + udzielanie informacji zwrotnej,
• przeprowadzanie kontroli poprawności wygenerowanej dokumentacji bankowej,
• sporządzanie i analiza raportów sprzedażowych,
• rekrutacja nowych pracowników.
Kierownik Sekcji
• kontrola i nadzór nad prawidłowym wykonywaniem obowiązków przez podległych pracowników(ok.12 osób),
• szkolenie pracowników z zakresu sprzedaży,
• zapewnienie kompleksowej obsługi klientów w zakresie sprzedaży usług i produktów,
• aktywne budowanie i rozwijanie trwałych relacji z klientami,
• przyjmowanie i analizowanie wniosków o produkt objęty ryzykiem kredytowym,
• ocenianie zdolności kredytowej oraz podejmowanie decyzji kredytowych w ramach przyznanych kompetencji,
• współpraca z innymi jednostkami w Banku w ramach cross – sellingu,
• udzielanie wsparcia merytorycznego podległym pracownikom, motywowanie ich i promowanie najlepszych doświadczeń oraz technik sprzedażowych,
• podejmowanie czynności w zakresie wdrażania i stosowania najwyższych standardów obsługi klientów.
• szkolenie pracowników z zakresu sprzedaży,
• zapewnienie kompleksowej obsługi klientów w zakresie sprzedaży usług i produktów,
• aktywne budowanie i rozwijanie trwałych relacji z klientami,
• przyjmowanie i analizowanie wniosków o produkt objęty ryzykiem kredytowym,
• ocenianie zdolności kredytowej oraz podejmowanie decyzji kredytowych w ramach przyznanych kompetencji,
• współpraca z innymi jednostkami w Banku w ramach cross – sellingu,
• udzielanie wsparcia merytorycznego podległym pracownikom, motywowanie ich i promowanie najlepszych doświadczeń oraz technik sprzedażowych,
• podejmowanie czynności w zakresie wdrażania i stosowania najwyższych standardów obsługi klientów.
Doradca klienta
• budowanie i utrzymywanie relacji z klientami Banku,
• pozyskiwanie nowych klientów,
• kompleksowa obsługa klientów wg najwyższych standardów jakości,
• aktywna sprzedaż produktów oraz usług bankowych i ubezpieczeniowych,
• dokonywanie wstępnej analizy dokumentów oraz zdolności kredytowej,
• realizacja transakcji gotówkowych i bezgotówkowych.
• pozyskiwanie nowych klientów,
• kompleksowa obsługa klientów wg najwyższych standardów jakości,
• aktywna sprzedaż produktów oraz usług bankowych i ubezpieczeniowych,
• dokonywanie wstępnej analizy dokumentów oraz zdolności kredytowej,
• realizacja transakcji gotówkowych i bezgotówkowych.
Kierownik Grupy Sprzedaży
• zarządzanie pracą kilkunastoosobowego zespołu (18),
• zarządzanie nowym projektem pilotażowym (5),
• realizacja planów sprzedażowych kampanii,
• analiza i monitorowanie efektów pracy,
• utrzymywanie wysokich standardów sprzedaży,
• raportowanie wyników sprzedażowych,
• rozpatrywanie reklamacji,
• obsługa audytów wewnętrznych oraz zewnętrznych.
• zarządzanie nowym projektem pilotażowym (5),
• realizacja planów sprzedażowych kampanii,
• analiza i monitorowanie efektów pracy,
• utrzymywanie wysokich standardów sprzedaży,
• raportowanie wyników sprzedażowych,
• rozpatrywanie reklamacji,
• obsługa audytów wewnętrznych oraz zewnętrznych.
Edukacja
Specjalizacje
Bankowość
Bankowość detaliczna
Call Center
Zarządzanie Call Center
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą
Zainteresowania
Piłka nożna (kiedyś i dziś).
Grupy
Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie
Akademia Górniczo-Hutnicza to jedna z najlepszych i najbardziej renomowanych polskich uczelni, od lat zajmująca czołowe miejsca w rankingach szkół wyższych. Przoduje w dziedzinie nowocze