Dawid Nowicki

Telemarketer, KRK Partnerzy
Szczecin, zachodniopomorskie

Umiejętności

obsługa komputera Szybkie pisanie na klawiaturze (bezwzrokowe) Szkolenie z obsługi klienta znajomość sprzętu medyczno-ortopedycznego z wyłączeniem urządzeń szpitalnych znajomość urządzeń z zakresu poligraficznego

Języki

polski
ojczysty
angielski
dobry
grecki
podstawowy
niemiecki
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

KRK Partnerzy
Telemarketer
A. Realizacja sprzedaży lub świadczenia usług i produktów, w kampaniach takich jak:
1. Nestle Waters / Dar Natury:
- sprzedaż dla firm dystrybutorów z wodą źródlaną, z podziałem na rodzaje dystrybutorów i ich możliwości pracy,
- realizacja sprzedaży, kompletowanie zamówienia drogą telefoniczną,
- znajomość wielkości i ceny ofert, także wraz z uwzględnieniem specyfiki danej firmy, której proponowana była oferta,
- wysyłka oferty e-mail.

2. CRAMO – ogólnopolska wypożyczalnia sprzętu i maszyn budowlanych:
- przeprowadzanie ankiet telefonicznych, z podziałem na klienta spadkowego oraz utraconego.

3. COLLECTION LINK Sp. z o. o.; udzielanie kredytów/pożyczek krótko lub długoterminowych:
- znajomość produktów, takich jak: AASA, HAPI Pożyczki, TakToFinanse, Unilink Cash, jedenwniosek.pl,
- proponowanie powyższych produktów wraz z uwzględnieniem zdolności kredytowej klienta.

4. Schneider Electric:
- świadczenie usługi dla firm z branży elektroinstalatorskiej, celem zachęcenia do uczestnictwa w programie partnerskim,
- ogólna znajomość produktów firm takich jak Alfa Elektro, Asaj, Elektroskandia, Grodno, Kaczmarek Electric oraz Nowa Elektro,
- realizacja czynności związanych z rejestracją klienta do programu partnerskiego,
- praca nad korygowaniem lub uzupełnianiem bazy klientów,
- wysyłka oferty e-mail.

5. Invomail:
- zachęcanie różnych przedsiębiorstw do skorzystania z aplikacji INVOMAIL, dedykowanej do wystawiania i wysyłki faktur,
- znajomość oferty dla klientów Standard i Premium,
- wysyłka oferty e-mail.

6. CONVERTIS Sp. z o. o.:
- zachęcanie różnych przedsiębiorstw do skorzystania z oferty rozwijania i modernizacji sklepów internetowych,
- ogólna znajomość specyfikacji platform sklepów internetowych SOTE i PrestaShop,
- wysyłka oferty e-mail.

7. Grupa LUX MED:
- zachęcanie różnych przedsiębiorstw do kontaktu z przedstawicielem firmy, celem przedstawienia dostosowanej oferty do zapotrzebowania klienta,
- ogólna znajomość oferty,
- wysyłanie oferty e-mail.
DoSieci.pl
Pracownik działu Call Center
• telefoniczne pozyskiwanie klientów,
• realizacja planów sprzedażowych (sprzedaż usług),
• doradztwo i wsparcie działań klientów,
• odbywanie konwersacji z klientami na czacie strony internetowej DoSieci,
• odbywanie spotkań z nowymi klientami,
• dbanie o pozytywny wizerunek firmy,
• sporządzanie raportów z przebiegu wykonywanej pracy.
Logo
Właściciel
Sprint Dawid Nowicki
• pozyskiwanie klientów,
• realizacja planów sprzedażowych (przygotowanie ofert handlowych, negocjowanie warunków transakcyjnych),
• negocjacja warunków zawieranych transakcji,
• budowanie i podtrzymywanie relacji biznesowych,
• dojazd do klienta z próbkami materiałów,
• realizowanie produkcji na maszynach przemysłowych, realizacja wysyłek dla klientów obecnych.
Logo
Konsultant ds. zaopatrzenia
Habitus
• pozyskiwanie klientów,
• dopełnianie formalności za pacjentów względem uzyskania dofinansowania na zakup sprzętu medyczno-ortopedycznego (wypełnianie wniosków, kierowanie pacjentów do odpowiednich lekarzy specjalistów celem realizacji wniosków, odpowiedni dobór sprzętu),
• godne reprezentowanie firmy na prezentacjach sprzętu jak i również zakresu usług świadczonych,
• dojazd do klienta na terenie województwa Zachodniopomorskiego,
• nawiązywanie współpracy z lekarzami, pielęgniarkami oddziałowymi, fizjoterapeutami jak i również dyrektorami ośrodków rehabilitacyjnych, Warsztatów Terapii Zajęciowej i Domów Pomocy Społecznej,
• przekazywanie pacjentom wiedzy dotyczącej produktów oraz zachęcanie do ich stosowania,
• składanie wypełnionych oraz podpisanych przez lekarza specjalistę wniosku pacjentów do Narodowego Funduszu Zdrowia,
Logo
Przedstawiciel Handlowy
Verdom Sp z o o
• telefoniczne pozyskiwanie klientów,
• realizacja planów sprzedażowych (sporządzanie ofert dla klientów indywidualnych oraz biznesowych),
• pozyskiwanie do współpracy klientów hurtowych jak i detalicznych,
• utworzenie katalogu produktów o poszczególnej tematyce (dla biura, łazienki, kuchni, salonu, itd.),
• prowadzenie bazy klientów,
• prezentacja oferty produktów,
• określenie grupy docelowej potencjalnych nabywców,
• prowadzenie rozmów handlowych z klientami biznesowymi

Edukacja

Logo
Zarządzanie Informacją., średnie
Liceum Profilowane nr 2 przy Ośrodku Szkolno-Wychowawczym dla Dzieci Niepełnosprawnych Ruchowo nr 1 im. Marii Grzegorzewskiej w Policach.