Doświadczenie zawodowe
PH, Regionalny Koordynator ds. Rozwoju Rynku, Regionalny Koordynator ds. Klientów Strategicznych
Zakres odpowiedzialności:
Współpraca z oddziałami będącymi częścią Regionu Zachodniego w obszarach sprzedaż, obsługa klienta ( Poznań, Szczecin, Wrocław, Kalisz)
- realizacja budżetów przychodowych oraz wykonanie określonych wskaźników
- negocjacje kontraktów z klientami strategicznymi
- rozwój rynku klienta indywidualnego
- wprowadzanie nowych produktów
- Kreowanie pozytywnego i profesjonalnego wizerunku firmy
- Budowanie długofalowych, przyjaznych relacji oraz kompleksowa opieka nad powierzoną grupą klientów strategicznych
-Przygotowywanie analiz opłacalności i efektywności finansowej ofert dla poszczególnych klientów strategicznych zgodnie ze swoją najlepszą wiedzą i dbałością o interes firmy oraz aktualizowanie warunków handlowych
Współpraca z oddziałami będącymi częścią Regionu Zachodniego w obszarach sprzedaż, obsługa klienta ( Poznań, Szczecin, Wrocław, Kalisz)
- realizacja budżetów przychodowych oraz wykonanie określonych wskaźników
- negocjacje kontraktów z klientami strategicznymi
- rozwój rynku klienta indywidualnego
- wprowadzanie nowych produktów
- Kreowanie pozytywnego i profesjonalnego wizerunku firmy
- Budowanie długofalowych, przyjaznych relacji oraz kompleksowa opieka nad powierzoną grupą klientów strategicznych
-Przygotowywanie analiz opłacalności i efektywności finansowej ofert dla poszczególnych klientów strategicznych zgodnie ze swoją najlepszą wiedzą i dbałością o interes firmy oraz aktualizowanie warunków handlowych
Specjalizacje
Sprzedaż
IT/Telekomunikacja
Grupy
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu to jedna z najlepszych uczelni w Polsce. W uznanych rankingach polskich szkół wyższych UAM sytuuje się w ścisłej czołówce najlepszych uczelni
B2B POLSKA
Business to Business Polska. Kontakty Biznesowe B2B. Liderzy i Eksperci. Wydarzenia branżowe rynku B2B. Marketing i Sprzedaż B2B. Lead B2B.
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
headhunterzy
Grupa stworzona dla ludzi o osobowości działacza. Chętnych do ciągłego rozwijania się, nowych kontaktów i współpracy w różnych branżach.To miejsce na reklamę Twojej osoby.Headhunterzy czuwajcie, to wł
Sprzedaż
Grupa dla osób interesujących się praktykami sprzedażowymi, traktujących sprzedaż jako sztukę, mająca ciekawe doświadczenia w zakresie sprzedaży.
Zarządzanie
Grupa dla zarządzających, chcących zarządzać i lubiących dzielić się wiedzą z zakresu zarządzania.