Umiejętności
APQP
Global 8D
Kaizen
Microsoft Office
PFMEA
PPAP
SPC
MSA
ISO/TS 16949
Control Plan
Inżynieria produkcji
FMEA, PPAP, 8D, 5 Why, Ishikawa,
customer care
QRQC
Konstruktor CAD
Catia V5 poziom zaawansowany
Znajomość programów CAD (AutoCAD, Solid Works)
Quality Management in Project
ISO/TS 16949:2009 Internal Auditor
QSB+
PDCA,
Prawo jazdy kat. A, B, C, D
Języki
angielski
dobry
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Project Quality Leader
Nadzór nad rozwojem nowego projektu ze strony jakościowej.
Bezpośrednia współpraca z klientem w zakresie opracowania specyfikacji technicznych w projekcie.
Nadzór nad rozwojem procesu pod kątem spełnienia wymagań klienta.
Przygotowanie i rozwój oprzyrządowania pomiarowego.
Badanie zdolności przyrządów pomiarowych dedykowanych.
Przygotowanie specyfikacji jakościowych komponentów i produktu.
Przygotowanie instrukcji jakościowych dla procesu produkcji seryjnej.
Uruchomienie procesów produkcji seryjnej ze strony jakościowej.
Bezpośrednia współpraca z klientem w zakresie opracowania specyfikacji technicznych w projekcie.
Nadzór nad rozwojem procesu pod kątem spełnienia wymagań klienta.
Przygotowanie i rozwój oprzyrządowania pomiarowego.
Badanie zdolności przyrządów pomiarowych dedykowanych.
Przygotowanie specyfikacji jakościowych komponentów i produktu.
Przygotowanie instrukcji jakościowych dla procesu produkcji seryjnej.
Uruchomienie procesów produkcji seryjnej ze strony jakościowej.
Customer Quality Engineer
Obsługa reklamacji klienta FCA Poland & Serbia.
Nadzór nad spełnianiem wymagań klienta w zakładzie.
Weryfikacja reklamacji klienta, analiza przyczyn powstania defektów.
Zarządzanie reklamacjami od klienta - nadzór nad raportami 8D.
Nadzór nad wprowadzaniem działań natychmiastowych, korygujących i zapobiegawczych.
Przygotowanie alertów jakościowych, szkolenie pracowników.
Pomiar oraz raportowanie satysfakcji klienta - wskaźnik PPM, PIQ.
Zarządzanie zmianami inżynierskimi produktu.
Opracowanie wymagań i specyfikacji klienta.
Obsługa i uczestnictwo w audytach klienta w zakładzie.
Nadzór nad spełnianiem wymagań klienta w zakładzie.
Weryfikacja reklamacji klienta, analiza przyczyn powstania defektów.
Zarządzanie reklamacjami od klienta - nadzór nad raportami 8D.
Nadzór nad wprowadzaniem działań natychmiastowych, korygujących i zapobiegawczych.
Przygotowanie alertów jakościowych, szkolenie pracowników.
Pomiar oraz raportowanie satysfakcji klienta - wskaźnik PPM, PIQ.
Zarządzanie zmianami inżynierskimi produktu.
Opracowanie wymagań i specyfikacji klienta.
Obsługa i uczestnictwo w audytach klienta w zakładzie.
Customer Quality Engineer
Bezpośrednia współpraca z klientem GM.
Nadzór nad spełnianiem wymagań klienta w zakładzie.
Weryfikacja reklamacji klienta, negocjowanie w przypadkach spornych.
Zarządzanie reklamacjami od klienta - nadzór nad raportami 8D.
Nadzór nad wprowadzaniem działań natychmiastowych, korygujących i zapobiegawczych.
Przygotowanie alertów jakościowych, szkolenie pracowników.
Pomiar oraz raportowanie satysfakcji klienta - wskaźnik PPM.
Nadzorowanie zmian inżynieryjnych od strony jakościowej.
Opracowanie wymagań i specyfikacji klienta, ubieganie się o zatwierdzanie wzorców granicznych i akceptacji odstępstw od specyfikacji ze strony klienta.
Obsługa i uczestnictwo w audytach klienta w zakładzie.
Nadzór nad spełnianiem wymagań klienta w zakładzie.
Weryfikacja reklamacji klienta, negocjowanie w przypadkach spornych.
Zarządzanie reklamacjami od klienta - nadzór nad raportami 8D.
Nadzór nad wprowadzaniem działań natychmiastowych, korygujących i zapobiegawczych.
Przygotowanie alertów jakościowych, szkolenie pracowników.
Pomiar oraz raportowanie satysfakcji klienta - wskaźnik PPM.
Nadzorowanie zmian inżynieryjnych od strony jakościowej.
Opracowanie wymagań i specyfikacji klienta, ubieganie się o zatwierdzanie wzorców granicznych i akceptacji odstępstw od specyfikacji ze strony klienta.
Obsługa i uczestnictwo w audytach klienta w zakładzie.
Resident Engineer
Bezpośrednia współpraca z GMMP Gliwice w zakresie reprezentowanie interesów dostawców GM.
Analizowanie przyczyn i miejsca powstania zaistniałych defektów jakościowych części.
Sprawowanie nadzoru nad przebiegiem części do produkcji
Nadzór nad próbnymi seriami części.
Współpraca z Działem Jakości, Logistyki i Montażu w GMMP.
Analizowanie przyczyn i miejsca powstania zaistniałych defektów jakościowych części.
Sprawowanie nadzoru nad przebiegiem części do produkcji
Nadzór nad próbnymi seriami części.
Współpraca z Działem Jakości, Logistyki i Montażu w GMMP.
Szkolenia i kursy
CATIA V5 Basic Training
CATIA V5 Advanced Traing
Statystyczne sterowanie procesem SPC z analizą systemów pomiarowych MSA.
Internal Auditor - ISO/TS 16949:2009.
PFMEA - Analiza przyczyn i skutków niezgodności procesu.
APQP & PPAP - Specyficzne wymagania klienta PSA
CATIA V5 Advanced Traing
Statystyczne sterowanie procesem SPC z analizą systemów pomiarowych MSA.
Internal Auditor - ISO/TS 16949:2009.
PFMEA - Analiza przyczyn i skutków niezgodności procesu.
APQP & PPAP - Specyficzne wymagania klienta PSA
Edukacja
Specjalizacje
Badania i rozwój
Tworzywa sztuczne
Badania i rozwój
Zarządzanie badaniami i rozwojem
Zarządzanie jakością
Zapewnienie jakości
Zarządzanie jakością
QA
Produkcja
Projektowanie
Zainteresowania
Motocykle enduro, Snowboard, Hokej na lodzie, Rower.
Grupy
Jakość
Grupa osób związanych z zarządzaniem jakością, a także środowiskiem i bezpieczeństwem w organizacjach oraz auditowaniem systemów.