Dawid Grzegorski

Absolwent Uniwersytetu Technologiczno - Przyrodniczego w Bydgoszczy
Bydgoszcz, kujawsko-pomorskie

Umiejętności

Microsoft Office Negocjacje Szkolenia pracowników Sprzedaż Strategia marketingowa Realizacja projektów Realizacja planów sprzedażowych teamwork skills Aktywna realizacja strategii promocji i sprzedaży

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Polskie ePłatności S.A.
Kierownik ds rozwoju sieci sprzedaży
Rozwój technologii samoobsługowych,
- Weryfikacja potrzeb rynku,
- Kreowanie pomysłów własnych,
- Monitorowanie konkurencji,
- Współpraca z producentami urządzeń samoobsługowych,
- Współpraca z dostawcami terminali samoobsługowych
PayUp Polska SA
Regionalny kierownik sprzedaży
- Zarządzanie zespołem przedstawicieli handlowych
- Budowanie sieci terminali w północno-zachodniej części Polski
- Planowanie i monitorowanie wyników sprzedaży oraz podejmowanie działań w celu intensyfikacji wyników
- Opieka nad klientami kluczowymi
- Rekrutacja i coaching
- Egzekwowanie standardów pracy obowiązujących w firmie
- Realizacja celów sprzedażowych
- Monitorowanie działań konkurencji
- Kontrola kosztów regionu
PayUp Polska SA
Przedstawiciel Handlowy ds. rozwoju sieci sprzedaży
sprzedaż usług realizowanych za pomocą terminali wielofunkcyjnych, pozyskiwanie do współpracy sklepów spożywczych, utrzymywanie współpracy z sieciami sklepów franczyzowych Grupy Eurocash, realizowanie celów sprzedażowych.
Lidl Polska
Kierownik Rejonu Sprzedaży
realizacja ustalonych celów w podległym rejonie, prowadzenie sklepów, kontrola zamówień, planowanie obrotów, zarządzanie wydajnością i kosztami personalnymi przez zapewnienie właściwej obsady sklepów zgodnie z zapotrzebowaniem, tworzenie planów pracy, optymalizacja odpisów sklepowych, zarządzanie personelem: kierowanie i motywowanie pracowników rejonu, zatrudnianie, przenoszenie na inne stanowiska oraz zwalnianie pracowników
Pojazdy Szynowe PESA Bydgoszcz SA
Samodzielny pracownik ds. marketingu
pozyskiwanie nowych kontraktów na dostawę pociągów oraz obsługa istniejących, poprowadzenie kontraktu na dostawę autobusów szynowych o wartości 24 mln zł, koordynowanie działań grupy sprzedażowej, w skład której wchodzili przedstawiciele Działu Badań i Rozwoju, Produkcji, Logistyki, Serwisu, Działu Prawnego, opiniowanie Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, utrzymywanie dobrych relacji z klientami
Fabryka Autobusów SOLBUS Sp. z o.o.
Zaopatrzeniowiec
kontrolowanie stanu magazynu, zamawianie materiałów i komponentów potrzebnych do produkcji autobusów, utrzymywanie kontaktów z dostawcami, negocjowanie cen
Polpack Sp. z o.o.
Doradca Techniczny - Handlowiec
pozyskiwanie nowych klientów, przygotowywanie ofert, prowadzenie negocjacji i finalizacja kontraktów, utrzymywanie stałych relacji z klientami, którymi są biura projektowe, zakłady przemysłowe, firmy o działalności ukierunkowanej na budowę maszyn i urządzeń dla przemysłu, budowanie dobrego wizerunku firmy, raportowanie działań
Logo
Planista
Bogner Edelstahl Polska Spółka z o.o.
planowanie pracy produkcji warsztatu mechanicznego (cięcia, frezowania), ewidencja operacji technologicznych w SAP (praca na zastępstwo)
Centrum Obsługi Biznesu
Konsultant Klienta Biznesowego
Pozyskiwanie nowych klientów biznesowych dla sieci Orange. Utrzymywanie kontaktów z dotychczasowymi. Tworzenie ofert sprzedażowych. Prowadzenie negocjacji
Pojazdy Szynowe PESA Bydgoszcz SA
praktykant w Dziale Badań i Rozwoju

Szkolenia i kursy

„Rewolucja w zarządzaniu” warsztaty zorganizowane przez SKK Sp. z o.o., Centrum Studiów Podyplomowych i Szkoleń Biznesowych

"Asertywność w Biznesie" szkolenie organizowane przez Akademickie Inkubatory Przedsiębiorczości w Bydgoszczy

"Zarządzanie projektami i przedsięwzięciami społecznymi" szkolenie zorganizowane przez KPCES

„Budowanie współpracy w zespole” szkolenie zorganizowane przez Innowacyjne Centrum Szkolenia w Tleniu HORYZONT

„Design Thinking” szkolenie z procesu praktycznego i kreatywnego rozwiązywania problemów

„Negocjacje handlowe” szkolenie w ramach projektu „Rozwój pracowników kluczem do wzrostu konkurencyjności przedsiębiorstwa PESA Bydgoszcz SA”

„Wywieranie wpływu społecznego a sprzedaż” – warsztat w formie praktycznej, oparty głównie na zasadach Cialdiniego

„Blue Ocean Strategy” szkolenie organizowane przez Akademickie Inkubatory Przedsiębiorczości w Bydgoszczy

„Biznesplan” – warsztat z praktycznych wskazówek dotyczących pisania biznesplanu

Edukacja

Logo
Międzynarodowe Stosunki Gospodarcze, licencjackie
Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
Logo
Mechanika i Budowa Maszyn, magisterskie
Akademia Techniczno-Rolnicza im. J.J.Śniadeckich w Bydgoszczy

Specjalizacje

Sprzedaż
Motoryzacja/Transport
Sprzedaż - FMCG
Zarządzanie sprzedażą - FMCG
Sprzedaż - FMCG
Inne
Sprzedaż - Sieci handlowe
Praca w terenie
Sprzedaż - Sieci handlowe
Zarządzanie sprzedażą – sieci handlowe

Grupy

Europa Środkowa
Europa Środkowa
Forum dyskusji o szeroko pojętej Europie Środkowej
Przedsiębiorczość
Przedsiębiorczość
Przedsiębiorcy, osoby przedsiębiorcze, współpraca biznesowa, przyjaciele biznesowi, rozwój osobisty i firmowy, pomoc, dotacje, biznesplany. Przedsiębiorczość
Psychologia Perswazji
Psychologia Perswazji
Zapraszam do grupy, dzięki której zgłebiać będziesz tajniki najskuteczniejszych strategii perswazji, sprzedaży i negocjacji.
Studenci Bydgoszcz
Studenci Bydgoszcz
Studenci oraz Absolwenci Wyższych Uczelni w Bydgoszczy.
Własna firma. Odkrywamy przepisy na sukces.
Własna firma. Odkrywamy przepisy na sukces.
Jesteśmy przedsiębiorcami aktywnymi...albo jeszcze nieujawnionymi:). Wierzymy, że warto pracować na własny rachunek. Dzielimy się inspiracjami i doświadczeniami. Razem odkrywamy przepisy na...
Zawisza Bydgoszcz
Zawisza Bydgoszcz
Grupa kibiców Zawiszy Bydgoszcz