Języki
angielski
biegły
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Wholesale Account Manager
1.Realizacja celów sprzedażowych u klienta zgodnie ze strategią marek-Wolumen ilościowy Mix brandowy
2.Budowanie wartości kategorii KP- Osiągnięcie określonych % udziałów rynkowych poszczególnych marek i total marek KP
3.Rozwój biznesu poprzez opracowanie Planu Rozwoju Klienta Przygotowanie Planu Rozwoju Klienta, wdrożenie i realizacja na bazie JBP, P&L)
4.Zarządzanie powierzonym budżetem
5.Negocjacje kontraktów- Wysokość kontraktów, Poziom inwestycji
2.Budowanie wartości kategorii KP- Osiągnięcie określonych % udziałów rynkowych poszczególnych marek i total marek KP
3.Rozwój biznesu poprzez opracowanie Planu Rozwoju Klienta Przygotowanie Planu Rozwoju Klienta, wdrożenie i realizacja na bazie JBP, P&L)
4.Zarządzanie powierzonym budżetem
5.Negocjacje kontraktów- Wysokość kontraktów, Poziom inwestycji
Secondary Sales Force Supervisor
Zarządzam procesem aktywizacji zewnętrznych sił sprzedaży
Kontroluje wykonanie zadań określonych w kryteriach współpracy partnerskiej określonej w umowie dystrybucyjnej
Maksymalizacja sprzedaży w podległych punktach OOC
Zarządzanie zespołem sprzedaży
Współpracuje z siłami sprzedaży dystrybutorów
Opracowywuje i wdrażam Systemy Motywacyjne dla Zewnętrznych Sił Sprzedaży
Kontroluje wykonanie zadań określonych w kryteriach współpracy partnerskiej określonej w umowie dystrybucyjnej
Maksymalizacja sprzedaży w podległych punktach OOC
Zarządzanie zespołem sprzedaży
Współpracuje z siłami sprzedaży dystrybutorów
Opracowywuje i wdrażam Systemy Motywacyjne dla Zewnętrznych Sił Sprzedaży
Szkolenia i kursy
Akademia Menagera
Strategiczne plany biznesowe (JBP, BR )
Umiejętność obsługi komputera (środowisko Windows i pakiety MS OFFICE)
Prawo jazdy kategorii B
Znajomość obsługi i-PAQ w systemie EBI
Umiejętność prowadzenia rozmów handlowych, negocjacji i perswazji oraz stosowanie nowoczesnych technik sprzedaży.
Szkolenia z zakresu profesjonalnej sprzedaży i obsługi klienta.
Realizacja planów i celów zespołowych
Dostosowywanie promocji i gratyfikacji klientów wg. własnych kryteriów oceny współpracy.
Praca zgodna z przesłaniem Prowadź, Zdobywaj, Zwyciężaj!
Przygotowywanie prezentacji sieci handlowych dla KOS.
Planowanie budżetów i skrupulatne rozliczanie ich.
Dywersyfikacja rynku oraz pełen merchandising produktów
Strategiczne plany biznesowe (JBP, BR )
Umiejętność obsługi komputera (środowisko Windows i pakiety MS OFFICE)
Prawo jazdy kategorii B
Znajomość obsługi i-PAQ w systemie EBI
Umiejętność prowadzenia rozmów handlowych, negocjacji i perswazji oraz stosowanie nowoczesnych technik sprzedaży.
Szkolenia z zakresu profesjonalnej sprzedaży i obsługi klienta.
Realizacja planów i celów zespołowych
Dostosowywanie promocji i gratyfikacji klientów wg. własnych kryteriów oceny współpracy.
Praca zgodna z przesłaniem Prowadź, Zdobywaj, Zwyciężaj!
Przygotowywanie prezentacji sieci handlowych dla KOS.
Planowanie budżetów i skrupulatne rozliczanie ich.
Dywersyfikacja rynku oraz pełen merchandising produktów
Edukacja
Specjalizacje
Marketing
Zarządzanie marką
Sprzedaż - FMCG
Artykuły spożywcze/Alkohol/Tytoń
Sprzedaż - FMCG
Zarządzanie sprzedażą - FMCG
Zainteresowania
Jazda Konna
Off - road
Sztuki walk
Motoryzacja
Informatyka
Zarządzanie i marketing
Off - road
Sztuki walk
Motoryzacja
Informatyka
Zarządzanie i marketing
Organizacje
03.10.2008 r. Kompania Piwowarska
01.08.2007r.-01.10.2008 r. Carlsberg Polska Sp. z o. o
15.10.2006r.-27.07.2007 r. Nestle Polska S.A.
Starszy przedstawiciel handlowy
28.07.2004r.- 15.10.2006r.KAMIS PRZYPRAWY Łódź
Starszy przedstawiciel handlowy
2003.11.28-22.07.2004r. BROWARY ŁÓDZKIE S. A Łódź
Przedstawiciel handlowy
01.08.2007r.-01.10.2008 r. Carlsberg Polska Sp. z o. o
15.10.2006r.-27.07.2007 r. Nestle Polska S.A.
Starszy przedstawiciel handlowy
28.07.2004r.- 15.10.2006r.KAMIS PRZYPRAWY Łódź
Starszy przedstawiciel handlowy
2003.11.28-22.07.2004r. BROWARY ŁÓDZKIE S. A Łódź
Przedstawiciel handlowy
Grupy
Uniwersytet Łódzki
Uniwersytet Łódzki powstał 24 maja 1945 roku jako kontynuator dorobku wcześniejszych instytucji działających w okresie międzywojennym w Łodzi. Obecnie jest jedną z największych polskich uczelni.
AFTER WORK
NASZYM CELEM JEST POZNANIE JAK NAJWIĘKSZEJ ILOŚCI NOWYCH ZNAJOMYCH ! Zapraszamy osoby tylko ze ZDJĘCIEM i kompletnym profilem. Nie przyjmujemy żadnych reklamacji.
Apteczka Podróżnika
Grupa dla podróżników. Na co się szczepicie jadąc w konkretne części świata ? Co zabieracie ? Miejscowe cudowne specyfiki. Rady, wymiana doświadczeń etc.
BEZ TABU
Możesz być kontrowersyjny, możesz prowokować. Powiem więcej - RÓB TO jak najczęściej. Pozwól innym zobaczyć świat w taki sposób jaki go postrzegasz.
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
creativemanagement
To grupa dla ludzi poszukujących prostych nowych nie odkrytych rozwiązań na osiągnięcie swoich celów :Jeśli jest coś, co nie jest wykonalne trzeba znaleźć kogoś kto o tym nie wie i to zrobi.
FRIENDSHIP in BUSINESS
Jeżeli Firma którą prowadzisz, w której pracujesz, potrzebuje usługi lub szuka kontaktów podziel się tym, a napewno znajdziesz szybką i fachową pomoc w tym gronie.
INCENTIVE Indonezja
Przygoda, partnerstwo, integracja oraz wspaniala zabawa i przygoda. Wyjazdy wypoczynkowe, wyprawy i aktywne programy dla grup.