Umiejętności
Coaching
Negocjacje kontraktu
Internet
Microsoft Office
Negocjacje
Psychologia
Publikacje
Rekrutacja
Szkolenie
Zarządzanie zespołem
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Kierownik Działu Realizacji Szkoleń
• Realizacja planów sprzedażowych
• Koordynowanie pracy zespołu realizującego szkolenia otwarte i zamknięte
• Nadzorowanie projektów
• Współpraca z kontrahentami i podwykonawcami
• Planowanie i organizowanie zadań, celów krótko i długoterminowych
• Budowanie i podtrzymywanie pozytywnych relacji wewnątrz działu, firmy i z klientami
• Danie o pozytywny wizerunek firmy, współpraca z mediami, prasą
• Tworzenie i wdrażanie koncepcji marketingowych
• Koordynowanie pracy zespołu realizującego szkolenia otwarte i zamknięte
• Nadzorowanie projektów
• Współpraca z kontrahentami i podwykonawcami
• Planowanie i organizowanie zadań, celów krótko i długoterminowych
• Budowanie i podtrzymywanie pozytywnych relacji wewnątrz działu, firmy i z klientami
• Danie o pozytywny wizerunek firmy, współpraca z mediami, prasą
• Tworzenie i wdrażanie koncepcji marketingowych
Specjalista ds. marketingu
•Tworzenie kampanii promocyjnych
•Badanie satysfakcji klientów
•Opracowywanie materiałów reklamowych
•Realizacja wyznaczonych celów marketingowych
•Budowanie baz danych klientów
•Współpraca z kontrahentami z zakresu marketingu
•Prowadzenie firmowej strony www i zarządzanie informacjami na portalach branżowych
•Sporządzanie analiz na potrzeby sprzedaży
•Bieżąca organizacja szkoleń, ewaluacje szkoleń
•Rekrutacja uczestników na szkolenia
•Badanie satysfakcji klientów
•Opracowywanie materiałów reklamowych
•Realizacja wyznaczonych celów marketingowych
•Budowanie baz danych klientów
•Współpraca z kontrahentami z zakresu marketingu
•Prowadzenie firmowej strony www i zarządzanie informacjami na portalach branżowych
•Sporządzanie analiz na potrzeby sprzedaży
•Bieżąca organizacja szkoleń, ewaluacje szkoleń
•Rekrutacja uczestników na szkolenia
Asystent ds. marketingu i szkoleń
•Pozyskiwanie uczestników na szkolenia
•Zarządzanie materiałami marketingowymi
•Budowanie baz danych klientów
•Aktualizacja informacji o firmie i jej ofercie
•Negocjacje cenowe na kupowane produkty i usługi
•Bieżąca organizacja szkoleń, ewaluacje szkoleń
•Zarządzanie materiałami marketingowymi
•Budowanie baz danych klientów
•Aktualizacja informacji o firmie i jej ofercie
•Negocjacje cenowe na kupowane produkty i usługi
•Bieżąca organizacja szkoleń, ewaluacje szkoleń
Asystent ds. szkoleń
•Organizacja szkoleń wewnętrznych i otwartych
•Koordynowanie realizacji szkoleń
•Kontakt z klientami, trenerami, kontrahentami
•Opracowywanie raportów po szkoleniu
•Aktualizacja baz danych
•Koordynowanie realizacji szkoleń
•Kontakt z klientami, trenerami, kontrahentami
•Opracowywanie raportów po szkoleniu
•Aktualizacja baz danych
Koordynator „Polskiej Szkoły Human Resourcs III”
Ogólnopolski projekt poświęcony Zarządzaniu Zasobami Ludzkimi
•Koordynowanie pracy kilkunastoosobowego zespołu
•Nawiązywanie współpracy z korporacjami
•PR zewnętrzny i wewnętrzny (kontakt z mediami, udzielanie wywiadów)
•Prowadzenie panelu dyskusyjnego w trakcie projektu
•Koordynowanie pracy kilkunastoosobowego zespołu
•Nawiązywanie współpracy z korporacjami
•PR zewnętrzny i wewnętrzny (kontakt z mediami, udzielanie wywiadów)
•Prowadzenie panelu dyskusyjnego w trakcie projektu
Praktykant
Żagiel S.A., Zespół Rozwoju Kadr
•Uczestniczenie w wydarzeniach promujących Żagiel S.A.
•Zbieranie danych i tworzenie opisów stanowisk
•Współtworzenie szkoleń: materiały szkoleniowe i asystowanie podczas prowadzenia szkoleń
•Prace przy Systemie Okresowej Oceny Pracowników i przy Programie Zarządzania Talentami
•Selekcja aplikacji i prowadzenie telefonicznych rekrutacji
•Outplacement: współtworzenie form wsparcia dla osób poszukujących pracy i możliwości jej poszukiwania na terenie całego kraju, stworzenie poradnika dotyczącego procesu rekrutacji
•Zbieranie danych i tworzenie opisów stanowisk
•Współtworzenie szkoleń: materiały szkoleniowe i asystowanie podczas prowadzenia szkoleń
•Prace przy Systemie Okresowej Oceny Pracowników i przy Programie Zarządzania Talentami
•Selekcja aplikacji i prowadzenie telefonicznych rekrutacji
•Outplacement: współtworzenie form wsparcia dla osób poszukujących pracy i możliwości jej poszukiwania na terenie całego kraju, stworzenie poradnika dotyczącego procesu rekrutacji
Koordynator projektu „Studencie, pokaż się!”
Projekt treningowy poświęcony komunikacji werbalnej i niewerbalnej podczas rozmowy rekrutacyjnej
•Rekrutacja podczas symulacji rozmowy kwalifikacyjnej
•Zarządzanie pracą zespołu
•Współpraca z uczelniami wyższymi i trenerami
•Nawiązywanie kontaktów z mediami
•Raportowanie postępów do Zarządu
•Rekrutacja podczas symulacji rozmowy kwalifikacyjnej
•Zarządzanie pracą zespołu
•Współpraca z uczelniami wyższymi i trenerami
•Nawiązywanie kontaktów z mediami
•Raportowanie postępów do Zarządu
Praktykant
•Analiza dokumentów aplikacyjnych oraz rekrutacja pracowników
•Sporządzanie opinii na temat kandydatów do pracy na podstawie modelu Kompetencyjnego i procedur obowiązujących w TP
•Organizacja praktyk studenckich: nawiązywanie bezpośredniego kontaktu z kandydatami na praktyki, dokonywanie selekcji i sporządzanie
•Sporządzanie opinii na temat kandydatów do pracy na podstawie modelu Kompetencyjnego i procedur obowiązujących w TP
•Organizacja praktyk studenckich: nawiązywanie bezpośredniego kontaktu z kandydatami na praktyki, dokonywanie selekcji i sporządzanie
Szkolenia i kursy
Homocreatore, (XI 2010)
•Strategia budowania marketingowego sukcesu firmy
•Strategia budowania i zarządzania marką firmy
MaxRoy.com, (XI 2010)
E-mail marketing
Prymus Sp. z o. o.,(III – X 2010)
Certyfikat Coacha Biznesu w ramach projektu Przedsiębiorczość akademicka wsparciem dla biznesu
Forum Lubelskich Organizacji Pozarządowych, (V-VII 2010)
Lubelska Akademia Public Relations
PR, relacje z mediami, wystąpienia publiczne, budowanie i projektowanie strategii PR, savoir-vivre)
Europejskie Forum Studentów AEGEE-Lublin
•Coaching, Motywowanie pozapłacowe pracowników, Współczesne trendy w budowaniu kultury organizacji w ramach Polskiej Szkoły Human Resources III, (V 2009)
•Pracownik – jak nim zostać i pozostać - Prawo pracy, (IV 2009)
•Szkolenie dla trenerów Training For Trainers, (X 2007 i X 2008)
•Miejsce szkoleń w kulturze organizacji. Badanie potrzeb szkoleniowych, Narzędzia w pracy HRowca, Przestrzeń kreatywna jako element motywacji pracownika w ramach Polskiej Szkoły Human Resourcs II, IV 2008)
•HRowcem być i jak nie dać się zwariować?, HR to nie ja - HR to ludzie, HR = mówca, Jak dogonić pędzący czas? HR w firmie w ramach Pierwszej Szkoły Human Resources,(IV 2007)
•Strategia budowania marketingowego sukcesu firmy
•Strategia budowania i zarządzania marką firmy
MaxRoy.com, (XI 2010)
E-mail marketing
Prymus Sp. z o. o.,(III – X 2010)
Certyfikat Coacha Biznesu w ramach projektu Przedsiębiorczość akademicka wsparciem dla biznesu
Forum Lubelskich Organizacji Pozarządowych, (V-VII 2010)
Lubelska Akademia Public Relations
PR, relacje z mediami, wystąpienia publiczne, budowanie i projektowanie strategii PR, savoir-vivre)
Europejskie Forum Studentów AEGEE-Lublin
•Coaching, Motywowanie pozapłacowe pracowników, Współczesne trendy w budowaniu kultury organizacji w ramach Polskiej Szkoły Human Resources III, (V 2009)
•Pracownik – jak nim zostać i pozostać - Prawo pracy, (IV 2009)
•Szkolenie dla trenerów Training For Trainers, (X 2007 i X 2008)
•Miejsce szkoleń w kulturze organizacji. Badanie potrzeb szkoleniowych, Narzędzia w pracy HRowca, Przestrzeń kreatywna jako element motywacji pracownika w ramach Polskiej Szkoły Human Resourcs II, IV 2008)
•HRowcem być i jak nie dać się zwariować?, HR to nie ja - HR to ludzie, HR = mówca, Jak dogonić pędzący czas? HR w firmie w ramach Pierwszej Szkoły Human Resources,(IV 2007)
Edukacja
Specjalizacje
Edukacja/Szkolenia
Rozwój osobisty
Edukacja/Szkolenia
Szkolenia
Marketing
Marketing handlowy
Zainteresowania
Gotowanie
Organizacje
Europejskie Forum Studentów AEGEE-Lublin
Grupy
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
coaching
Coaching to wyjątkowa i skuteczna forma pracy na różnych obszarów i osób które oczekują ,,czegoś" od zycia co pozwoli ,,złąpać wiatr w żagle" by móc dotrzeć tam gdzie czują się spełnieni i
Creative & Innovative
Najlepsze sposoby znajdywania nowych ciekawych pomysłów to kolektywne myślenie kreatywne.
A najlepsze pomysły powstają na styku różnych idei!
Dobra Komunikacja <=> Dobra Rekrutacja
Grupa ma na celu wymianie doświadczeń jak dotrzeć do najlepszych kandydatów.
Dobry wizerunek
Zapraszam tych, którzy chcą dobrze wyglądać
i odpowiednio ubierać się. Dobrze, nie znaczy drogo.
Doradztwo Personalne
jakie są nalepsze narzedzia selekcji kandydatów (wywiady telefoniczne, wywiady bezpośrednie, testy analityczne, testy werbalne, Assessment Center, analiza referencji, itp)?
jakie są najlepsze źródła
Europejska Agencja Rekrutacyjna
ERTA - Europejska Agencja Rekrutacyjna
Jesteśmy prężnie działającą i dynamicznie rozwijającą się firmą rekrutacyjną, która została założona przez specjalistów w dziedzinie HR z wieloletnim doświadcze
Events/HR
Grupa zrzeszająca ludzi zainteresowanych organizacją eventów,konferencji, imprez-integracyjno-motywacyjnych, promocyjnych . Grupa osób
otwartych na świat , ludzi i nowe wyzwania.
firma IDEALNA
Myślisz że wiesz wszystko o tym co robić, żeby firma była idealna? Biuro jest sercem każdej firmy, nie można żyć bez serca.