Wypowiedzi
-
@ Marcin Pycha
Zapis w umowie podaje maksymalne czasy rozliczenia nigdzie nie jest napisane, że PaySquare nie może rozliczyć wcześniej i jak piszę że jest to 2-3 dni to tak jest. Warunki umowy muszą brać pod uwagę sytuacje gdzie wyjątkowo, może być to dłużej - jesteśmy poważnym centrum rozliczeniowym i w PaySquare wszystkie przypadki muszą być wzięte pod uwagę bo warunki umowy obowiązują i nas i naszych Klientów.
Czasami faktycznie naszej konkurencji jest trudno uwierzyć że PaySquare ma tak korzystną ofertę ale nic na to osobiście nie poradzę. Klienci którzy maja nasz wariant IF+ zacierają ręce a konkurencja załamuje ręce - taka jest różnica.
Ma Pan moją ofertę, więc jak są jakieś pytania lub wątpliwości to proszę zadzwonić - będzie szybciej i wszystko wyjaśnię. Jak powtarzam oferta IF+ nie jest dla każdego ale dla branż o wysokim koszyku powoduje pewien rodzaj szoku że można tak tanio rozliczać karty - gwarantuję, ze można pod jednym warunkiem - rozlicza PaySquare.
Pozdrawiam - Dawid - PaySquare -
@ Marcin Pycha
Dla 20, 30, 50 zł mam inną opcję naliczaną jedynie % bez opłaty transakcyjnej bo Dawid zawsze sprawdza jaki może wystąpić średni paragon i dobiera opcję dla Klienta by płacił jak najmniej. Pan Piotr ma średni paragon w wysokości 100 - 2000 zł więc wariant tylko % nie byłby dla niego korzystny.
Nikt w Polsce poza PaySquare nie ma wariantu IF + czyli opłata interchange + marża "groszowo" naliczana.
Konkretnie proszę o nazwę firmy X a wykażę że jest to oferta IF + PF + MARŻA czyli dochodzą jeszcze opłaty systemowe które w mojej ofercie ujęte są w marżę naliczaną groszowo nie %.
4-5 dni roboczych? Absolutnie nie, księgujemy w 2 -3 dni robocze - zależnie jakie konto Klient wskaże. W ofertach widzę stwierdzenia "rozliczamy w jeden dzień" rozliczamy nie znaczy księgujemy ale to każdy szanujący się przedstawiciel rozróżnia i informuje Klienta dokładnie. Niedługo przyspieszymy też księgowanie i będzie także możliwość dostępu do środków na następny dzień.
Pozdrawiam - Dawid - PaySquare -
Panie Piotrze oferta wysłana - wysłałem bo być może zainteresują się Państwo:
1. Nie mamy limitów obrotów więc nie ma zagrożenia dodatkowych kilkudziesięciu złotych miesięcznie
2. Nie mamy minimalnej sumy prowizji w skali miesiąca - kilkadziesiąt złotych zagrożenia przy miesiącu o słabszych lub zerowych obrotach - w PaySquare to nie do pomyślenia
3. Sprzęt najnowszej generacji - w ofercie model stacjonarny lub mobilny - na targach zadziała i jeden i drugi
4. Prowizja w systemie IF+ czyli od 2000 zł realna dla debetowej polskiej Visy to 0,22% a dla kredytowego MasterCarda 0,32% to taniej niż koszt gotówki a przede wszystkim bezpieczniej
5. Nie mam dla klientów z Golden Line kosztów aktywacyjnych więc nie ma opłat na dzień dobry
Zapraszam wszystkie firmy z wysokim koszykiem zakupowym zapraszam, mam cały czas wariant IF + w ofercie który PaySquare ma jako jedyna firma w Polsce.
Dawid
Tel: 691 894 788
d.brzozowski@pay-square.pl -
Siłowe / obciążeniowe rozwiązanie zrazi tylko Klienta i nic nie da - stara zasada handlu.
Nieodpowiedni wybór niestety lub niedopatrzenie w warunkach umowy... Warto przed wyborem innej firmy sprawdzić czy nie jest tak samo lub nie ma innych ukrytych opłat "wejściowo - wyjściowych".
Handlowcy w ofertach są nierzetelni i piszą co Akceptant chce zobaczyć - im mniej tym lepiej:
Piszą, że nie ma limitów obrotowych a są... i słone kary za brak obrotu
Piszą, że nie ma kar za zerwanie umowy a są... 300 zł to nic - widziałem 5000 zł !
Piszą że wszystkie karty są liczone tak samo a okazuje się że zagraniczne na 2%...
W PaySquare nie ma takiej możliwości aby klient któremu skończyła się umowa zapłacił karę czy opłatę za deinstalację - ... 369 zł za wypięcie 2 kabli? Jeśli tak żegnają się z każdym Klientem to jestem w delikatnym szoku.
Wybierajcie z rozwagą i bądźcie Państwo czujni.
Pozdrawiam - Dawid - PaySquare -
Panie Przemysławie - miałem rację, jednak SiX Payment Services nie wystawia faktury VAT na prowizje tylko rozliczenie sumaryczne a fakturę wewnętrzną musi wystawić sobie sam.
Przemysław L.:
Klient otrzymuje rozliczenie sumaryczne i kosztowe będące podstawą do wystawienia wewnętrznej faktury kosztowej.
Mam nadzieję, że informujecie o tym swoich Klientów i osobiście nie sądzę, że euforycznie podejdą do takiej informacji bo nie każdy zna się na księgowości i wystawianiu wewnętrznych faktur samemu dla siebie.
Są jeszcze przynajmniej dwie firmy na polskim rynku które też nie wystawiają FV ale nazw nie wymienię - sugeruję zadawać pytanie przy ofercie - "Czy otrzymam za usługi standardowe FV ?"
W PaySquare mamy prostą sytuację - FV otrzymuje Klient ma maila po każdym przepracowanym miesiącu czyli nie z góry a z dołu( to też jest naszym plusem) , jest kompensata z obrotu z terminala.
Prosto jasno i czytelnie - zapraszamy do PaySquare!
Pozdrawiam - Dawid - PaySquare -
Panie Przemysławie,
opieram się na wzorze umowy którą Pan mi dostarczył a tam jest informacja, że umowę zawiera się ze spółką z Luksemburga a nie z polskim oddziałem tej spółki.
Tak więc klient otrzymuje standardową fakturę VAT?
W umowie nie ma podanego numeru NIP ani KRS a oddział polski jest opisany jedynie jako adres korespondencyjny.
Pozdrawiam - Dawid - PaySquare -
Witam, Panie Przemysławie - PaySquare jest firmą zarejestrowaną w Polsce i posiada polski NIP co pozwala na wystawianie standardowych FV za usługi.
Zgodnie z Art .43 ust 1 pkt 40 ustawy o VAT, opłaty za prowizje są zwolnione z VAT - tak jest w PaySquare
Panie Przemysławie a jak jest u Pana? Słyszałem, że centrum rozliczeniowe Six Payment Services nie posiada polskiego NIP (jest zarejestrowane w Luxemburgu) i w ogóle nie wystawia FV swoim klientom na pobrane prowizje.
Prośba o info dla forumowiczów aby wiedzieli jak później księgować prowizję i czy dostaną FV czy jej nie otrzymają w ogóle. U mnie w PaySquare każdy klient z automatu dostaje fakturę VAT.
Pozdrawiam - Dawid - PaySquare -
@ Łukasz - cofam moje spiskowe teorie :-)
Yomani nie jest nowością na rynku - około 5 lat od premiery więc z tą rozwojowością byłbym ostrożny. XENTA z kolei czyli REA T4 to model starego typu bez NFC więc MasterCard może mieć pewne zastrzeżenia gdyby się ten model u kogoś pojawił (nowa instalacja) na ladze.
Design Yomani jest naprawdę ok - miałem kiedyś je w ofercie REA Card i osobiście uważam je za jedne z najładniejszych modeli na rynku. Trochę małe przyciski posiada oraz w wersji z PIN_PAD ten element jest od modelu XENTA i już nie powala designem. Na szczęście jest u kasjera wiec nie ma to większego znaczenia.
Ryszard zdaje się ma w ofercie SIX więc warto się do Niego zwrócić o szczegóły oferty.
Pozdrowienia - D. -
Witam, ciepło - ciekawa dyskusja się wytworzyła :-)
@ Przemysław - nie ma problemu, nasze umowy są ogólnie dostępne w necie - poproszę Pańskie wzory umów i od razu odsyłam swoje aktualne d.brzozowski@pay-square.pl - taka kontrola krzyżowa :-)
@ Ryszard - instalujemy we wszystkich branżach - koszty występują wszędzie i u mnie i u Ciebie ale to klient decyduje, czy mu się terminal opłaci - najbardziej nieopłacalne jest nieinstalowanie w ogóle terminala mam nadzieję, że w tym aspekcie się zgadzamy wszyscy
@ Łukasz - zadaje Pan pytanie o pewien model terminala na forum, znajduje Pan firmę i sam sobie odpowiada na forum. Teraz zaczyna Pan pisać peany na cześć tej cudownie znalezionej firmy i już wie Pan o przyszłościowych rozwiązaniach przewidzianych w tym modelu terminala. Zna Pan czas autoryzacji poszczególnych modeli w Żabce, Tesco itd. Może dotarł Pan też do serwisu SIX Payment - pomogę: PAKIET SERWISOWY COPLETE czyli jak się uszkodzi terminal biegnę na pocztę aby go wysłać do serwisu.
LINK DO OPISU PAKIETU COMPLETE
Otwarcie na tym forum chwalimy swoje rozwiązania podając nazwę firmy bez owijania w "skarpetki".
Pozdrawiam - Dawid - PaySquare - tel. 691 894 788 -
@ Przemysław - w umowie nie ma ukrytych dodatków - to przecież PaySquare, czysta matematyka IF + opłata groszowa dla Visy 39 gr jest ich większość dla MC 49 gr. Co do opłat o których Pan Pisze, oczywiście występują ale nie po stronie Akceptanta. Jak to robimy to nasza tajemnica ale Klient raczej płakał nie będzie, że część z kosztów bierze na siebie PaySquare - jeśli Konkurencja potwierdza wyjątkowość oferty to jest dobrze :-)
@ Ryszard - nie odpowiedziałeś na moje pytania ile umów u Ciebie się podpisuje a to wygląda podejrzanie.
Robimy symulację matematyczną - na podanych przez Ciebie cenach sklep Ryszarda i sklep Dawida!
Przychodzi klient do sklepu i kupuje dwie rzeczy - super jakości odtwarzacz DVD za 1500 zł i płytę DVD za 10 zł i co tutaj mamy?
Sklep Ryszarda koszty pobranej prowizji:
Płyta - 8 gr
Odtwarzacz - 12,45 zł
Sklep Dawida koszty pobranej prowizji:
Płyta - 52 gr
Odtwarzacz - 4,99 zł
Klient ten sam, kupił to samo tylko w jednym sklepie Dawid instalował terminal a w drugim Ryszard:
Sklep Ryszarda odprowadzi 12,53 zł prowizji
Sklep Dawida odprowadził 5,51 zł prowizji
Sklep Dawida zapłacił 7,02 zł mniej tylko na tym jednym kliencie.
Polecam takie symulacje bo zawsze twierdziłem i będę twierdził że prowizja jest głównym kosztem. Są firmy, które kuszą niską ceną najmu - oszczędzamy pozornie 10 zł / mc, dostajemy tani terminal ale na prowizjach dokładamy kilkadziesiąt lub nawet kilkaset złotych miesięcznie.
Miłego dnia - Dawid - PaySquare -
Łukasz K.:
Jako że to mój pierwszy post to chciałbym się przywitać, więc Dzień Dobry.
W połowie przyszłego roku będę otwierał sklep wielobranżowy, chcę akceptować karty płatnicze zarówno zbliżeniowe jaki i chipowe. Będę posiadał dwie kasy, terminale też chcę mieć dwa. Mam kilka kryteriów jakie chce, aby sprzęt spełniał:
Witamy Panie Łukaszu na forum - generalnie sprzętu REA Card nowego w Polsce Państwo już nie dostaniecie aczkolwiek jest jedna firma, która ma takie same terminale pod innym brandem w ofercie. Może wystąpić problem z "podpięciem" własnego terminala do centrum rozliczeniowego - kwestie bezpieczeństwa, PCI itd.
Co do nowych stawek po zmianie ustawowej ja w PaySquare wiem dziś jak będą wyglądały w dniu wejścia ustawy:
Znakomity wariant PaySquare IF+
1. Karty debetowe Visa 0,2% + 39 gr
2. Karty debetowe MasterCard 0,2% + 49 gr
3. Karty kredytowe Visa 0,3% + 39 gr
4. Karty kredytowe MasterCard 0,3% + 49 gr
Lepszej oferty dla branż o wysokim koszyku zakupowym się nie znajdzie i radzę się pospieszyć firmom o takim profilu bo nie gwarantuję, że będę ją miał wiecznie w PaySquare.
Wartości uśrednione prowizji czyli tzw liniowe dla branż o niskim koszyku powinny oscylować w wysokościach niższych od dzisiejszych o około 0,2% - 0,3%. Spadek Interchange Fee nastąpi o takie właśnie wartości. Wystarczy podpisać umowę z PaySquare z pisemną gwarancją zmiany stawki w czasie trwania umowy i nie martwić się tym, że zostanie się ze starymi prowizjami po maju 2015 kiedy powinniśmy mieć już nowe stawki IF.
Co teraz nastąpi? - podobnie jak przy lipcowej obniżce festiwal prowizji po "nowych" stawkach jeszcze przed obniżką ale z cyrografem na kilka lat i brakiem zapisu o gwarantowanej zmianie stawek a tym samym brakiem obniżki. Nie dajcie się zwieść - bez zapisu pisemnego w umowie żadna firma nie ma obowiązku zmiany prowizji po wejściu nowych stawek.
Pozdrawiam - Dawid - PaySquare - tel 691 894 788 -
Ryszardzie - forum dla poetów jest w innym wątku Golden Line, na tym konkretnie podajemy swoje oferty plusy i minusy aby Klienci mieli wybór. Cenę najmu masz niższą niż u mnie - PKW wybrała najtańszą ofertę na system - jaki jest finał wszyscy wiemy...
Podałeś cenę 35 zł za terminal miesięcznie i tylko cenę więc spodziewaj się zainteresowania w tym też ludzi z branży.
Pytanie od dociekliwego Dawida:
1. Ile umów się podpisuje? Hilltech nie jest centrum rozliczeniowym więc ktoś to musi rozliczać.
2. Czy klient musi zakładać obowiązkowe konto w Toyota Bank i dlaczego jest ono płatne w przypadku obrotu poniżej 3000 na terminalu? Drugie pytanie dlaczego ich karta kredytowa nazywa się Toyota Amber Gold?
Konkrety Ryszardzie!
P.S. Cieszę się, że dołączyłeś do wątku - zaczynało wiać nudą :-)
Pozdrowiania
D. -
Witam, z PaySquare poszło także - spróbuję określić co znaczy według mnie "dobra oferta":
1. Umowa bezpośrednio z centrum rozliczeniowym PaySquare czyli jedna nie dwie czy trzy umowy z trzema firmami
2. Krótka, czyli nie 3 czy 4 letnia
3. Dwa koszty najem i prowizja bez dodatków, niespodzianek i ukrytych kosztów extra jakkolwiek by się nie nazywały
4. Prowizja bez opłaty za transakcję dla pubu aby można było 5 zł za orzeszki zapłacić kartą i nie ograniczać klientów
5. Bez limitów obrotowych i kosztów prowizji minimalnej
6. Bez kosztów aktywacji czy szkolenia personelu - wyłącznie dla forumowiczów
7. Terminal nowoczesny z kolorowym wyświetlaczem i 3 czytnikami w tym zbliżeniowy
8. Z testem 30 dniowym aby sprawdzić firmę i zdecydować czy warto zostać
9. Z zapisem w umowie gwarantującym nowe prowizje po wejściu w 2015 roku ustawy obniżającej IF
10. Gdzie akceptant wskazuje konto a nie firma rozliczająca
11. Z serwisem online i wymianą w przypadku awarii w 1 dzień roboczy nie dwa czy trzy dni
12. Z okresem bez abonamentu do 3 miesięcy naliczanym z dołu nie z góry - najpierw usługa później zapłata
13. Z firmą zarejestrowaną w Polsce która wystawia FV i ma najprzyjaźniejszy system rozliczeń - kompensata a nie polecenia zapłaty
14. Z opiekunem handlowym czyli Dawidem w cenie najmu
Każdej z firm z tego forum jestem w stanie przygotować tak dobrą ofertę - wystarczy wysłać info czy nawet SMS.
Pozdrawiam forumowiczów i dobrego wyboru życzę!
Dawid - PaySquare
tel 691 894 788
terminale@pay-square.pl -
Dobre wieści dla Klientów PaySquare w opcji IF + !!!
Sejm przegłosowa w piątek nowelizację ustawy o Interchange. W 2015 r IF w Polsce będzie wynosił 0,2% dla debetówek i 0,3% dla kredytówek.
Gratulacje dla Akceptantów którzy zaufali PaySquare i wybrali ten wariant rozliczania - jeszcze senat, parafka prezydenta i obecne IF czyli 0,5% to będzie drożyzna!
Przypominam, że jedynie PaySquare ma prawdziwe IF + w ofercie
Zapraszam po oferty
Dawid 691 894 788 -
Grzegorz D.:
Każdy w ekosystemie ma jakąś pozycję, są lwy które polują na apetyczne antylopy i hieny które zadowalają się odpadamy których lwy już nie chcą zjeść :) . Gdyby nie hieny mniej apetyczne kąski by się marnowały.
@Grzegorz
Hmmm, odważne stwierdzenie wobec Klientów o niewysokich obrotach - "odpady" - osobiscie zupełnie inaczej podchodzimy w PaySquare do obrotowości i Klientów. Każdy czy mały czy duży dostaje tak samo dobry sprzęt na takich samych warunkach. Mikrofirmy są siłą napędową gospodarki - wszystko jest kwestią skali. Można się zaczaić jak lew - Elavon - i czekać na nosorożca ale jak nie przyjdzie, lub przejdzie obok - takiemu łowcy grozi śmierć głodowa.
@Piotr
PCI-DSS dotyczy każdego użytkownia systemu kto przesyła, przetwarza lub zapisuje dane z kart płatniczych. Jest 12 wymagań aby przeciwdziałać utracie tych danych. W zależnoci od ilości transakcji wymagane są określone czasowo weryfikacje tych zabezpieczeń prowadzone przez specjalistyczne firmy. Akceptanci są pogrupowani na 4 typy w zależności od ilości akceptacji rocznie.
Jeśli w Pana firmie są inne standardy proszę nas oświecić i opisać z poziomu eksperta - po to jest to forum.
Pozdrawiam - Dawid - PaySquare -
Grzegorz D.:
Już się robi :).
Limity obrotowe :
Minimalna suma prowizji dla większości branży to 30 pln , przy dzisiejszych prowizjach trzeba zrobić obrót
około 3000 -3500 pln aby Elavon nic nie doliczył. W przypadku mniejszego obrotu, gdy np. prowizja rzeczywista wyniesie 27 pln , Elavon doliczy 3 pln. Ja zawsze informuję o tym moich Klientów, nie mogę odpowiadać za innych handlowców.
PCI : Opłata za zgodność dla terminali GPRS wynosi 10 pln netto/mc , dla internetowych 25 pln netto/mc.
Brak zgodności - jeśli Klientowi nie chce się poświęcić 10 minut na wypełnienie prostego kwestionariusza online,
niestety opłaty są wyższe. Wypełnienie kwestionariusza jest proste, w razie problemów pomagam w tym moim Klientom.
+ 35 pln opłaty rocznej administracyjnej - opłata występuje wyłącznie jeżeli Klient zdecyduje się na uzyskanie certyfikatu zgodności z PCI za pośrednictwem firmy zewnętrznej nie współpracującej z nami, w innych przypadkach opłata nie występuje.
Zaraz tam horror , firma jest nastawiona na Klientów którzy robią obroty a nie mają terminal dla dekoracji wnętrza sklepu stąd minimalna suma prowizji. Jeśli chodzi o certyfikat zgodności z PCI osobiście sprzedaje prawie same terminale GPRS-owe , myślę że 10 pln netto/mc to nie majątek a w zamian Elavon daje Klientowi wsparcie prawne i finansowe do kwoty 280.000 pln za każdy incydent utraty danych osobowych Klientów płacących kartą w placówce Akceptanta. Tego nie oferuje konkurencja, jakby u Pana Klienta się przydarzył taki incydent Panie Dawidzie Klient zdany by był sam na siebie zarówno w kwestii wyjaśnień prawnych zaistniałej sytuacji jak również w przypadku ewentualnych roszczeń finansowych. Chyba że certyfikat wyrobił by sobie przez firmę zewnętrzną ale to wiązałoby się z dodatkowymi opłatami, pewnie wyższymi niż nasze opłaty :). To tak jak z ubezpieczeniem do kredytu np. od utraty pracy. W jednym banku jest to obowiązkowe, a w innym nie. Jak Klient straci pracę w tym w którym było to ubezpieczenie nie ma problemu w tym w którym nie było jest kiepsko bo kredyt trzeba płacić a nie ma z czego.
Witam, jak widać Panie Grzegorzu nie taki Elavon straszny jak go malują... Szczerość u handlowca w podawaniu kosztów to często więcej niż nawet tańsza oferta o kilka złotych.
Z tym PCI u nas jest inaczej i nie trzeba w PaySquare mieć certyfikacji. Akceptanci nie przechowują danych z kart oraz nie zapisują ich poza naszym terminalem który oczywiście posiada najnowsze PCI bo inaczej nie byłby dopuszczony do akceptacji.
Terminal jak i aplikacja płatnicza ma PCI, bezpiecznym kanałem przesyła dane w momencie autoryzacji do Centrum Rozliczeniowego, które także posiada zabezpieczenia PCI. Klient lub ktokolwiek inny nie ma możliwości technicznej zdobyć dane, bo są zabezpieczone. Potwierdzeniem tego jest fakt, że nie mieliśmy ani jednego takiego incydentu więc w PaySquare takie zabezpieczenie nie jest po prostu wymagane.
Szkoda, że samo PCI w Elavon podwyższa sporo koszt dla terminali internetowych. Stałe łącze internetowe to to co Dawidy lubią i polecają najbardziej. Instaluję tego u Klientów naprawdę sporo - GPRS to zawsze dodatkowa kwestia zasięgu. Sam czas autoryzacji też ma znaczenie - szkoda cennych sekund na czekanie na odpowiedź banku co w części branży ma olbrzymie znaczenie.
Pozdrawiam - Dawid - PaySquare -
Grzegorz D.:
Zapraszam do Elavon, od razu powiem o wszystkich kosztach,
wzór umowy również nie jest tajemnicą :).
Pozdrawiam,
grzegorz.debiec@elavon.com , 600-391-301
Panie Grzegorzu - jest jeden dość długi wątek na gazeta.pl - tam klienci Elavon omawiają dość szczegółowo cennik Elavon.
Opinie o Elavon
Proszę zdementować informacje z forum, że w Elavon są limity obrotowe, są opłaty za utrzymanie danych w systemie i obowiązkowe opłaty PCI po trzecim miesiącu - nawet do 755 zł / rocznie za sam brak certyfikatu (60 zł za brak certyfikatu przy terminalu IP + 35 zł opłaty rocznej administracyjnej) bo brzmi to jak horror rozliczeniowy...
Pozdrawiam - Dawid - PaySquare -
Obecna oferta PaySquare dla TAXI:
Prowizja 0,99% na wszystkie karty Visa MasterCard i Maestro
Najem 63 zł netto (3 miesiące bez abonamentu)
30 dni testu z możliwością rezygnacji
Krótka umowa
Zgodny z dyrektywą MasterCard terminal obsługujący PayPass
Najlepszy na rynku model iWL250 z baterią trzymającą tydzień.
Serwis w 1 dzień roboczy w cenie najmu
Karta SIM w cenie najmu
Zapraszam na test
Tel 691 894 788
terminale@pay-square.pl -
Panie Tom Gaj - ma Pan na forum człowieka z PaySquare a szuka Pan naokoło wyciągając niesłuszne wnioski :-)
Wywołać Brzozowskiego do tablicy niech tłumaczy się z fantazji prawników PaySquare :-)
1. W mojej wersji na doładowania mam 5% - 8% (GSMy na 5%) bez żadnych limitów, zniżek, kar.
Weszła właśnie promocja na 5,5% związana ze starterami więc jest bez limitów i bardzo korzystnie. Co do zapisów dotarł Pan do standardowej wersji umowy Euronetu ale ja mam inną - wniosek - brać u mnie.
2. Umowa PaySquare i zapisy o zmianach - standardowy zapis dotyczący zmiany stawek z którego nigdy nie skorzystano bo tylko teoretycznie istnieje ryzyko podwyżki opłat ponoszonych na rzecz Visa czy MasterCard przez centra rozliczeniowe. Na uspokojenie podam fakt, że zmiany warunków w PaySquare są na porządku dziennym ale zmiany na korzyść Klienta czyli obniżki - w drugą stronę nie ma szans.
P.S. w 2015 r jak wszystko pójdzie zgodnie z planem KE - wszystkich swoich Klientów zapraszam do kontaktu w styczniu - Klientów firm konkurencyjnych oczywiście też zapraszam!
Pozdrawiam - Dawid - PaySquare
Tel: 691 894 788 -
@ Michał Pyszniak
Oferta od PaySquare na mailu:
✪ Prowizja wyłącznie procentowa poniżej 1%
✪ Sprzęt Ingenico 250 z NFC w dobrej cenie i z serwisem w 1 dzień roboczy
✪ Zwolnienie z abonamentu do pierwszych śniegów
✪ Brak limitów, obrotów minimalnych lub innych opłat, dla forumowiczów aktywacja 0 zł
✪ Doładowania PRE-PAID bez limitów na świetnej stawce wynagrodzenia
✪ 30 dni na sprawdzenie i potwierdzenie że PaySquare jest najlepszy
Pozdrawiam - Dawid - PaySquare
tel: 691 894 788