Dawid Andrzejewski

Kierownik Działu Obsługi Klienta i Logistyki, MEBELUX
Ostróda, warmińsko-mazurskie

Umiejętności

Microsoft Excel Microsoft Word Zarządzanie zespołem Logistyka Obsługa klienta praca pod presją czasu redagowanie pism Prawo jazdy kat B szybkie podejmowanie decyzji Obsługa komputera i urządzeń biurowych Umiejętności organizacyjne i priorytetyzacja Zarządzanie transportem Sporządzanie raportów, analiza danych Fakturowanie Ewidencja i obieg dokumentów Obsługa klienta zagranicznego, nadzór nad dokumentacją Samodzielność, odpowiedzialność, dokładność Budowanie relacji z klientem reklamacje klienta Planowanie Transportu System ERP "Enova"

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

MEBELUX
Kierownik Działu Obsługi Klienta i Logistyki
zarzadzanie i koordynacja pracą Działu, tworzenie zleceń produkcyjnych i harmonogramu ich realizacji, doradztwo oraz udzielanie klientom informacji (kontakt telefoniczny i e-mailowy), optymalne planowanie tras i organizacja dostaw (transport własny i zewnętrzny, firmy kurierskie), przyjmowanie i obsługa reklamacji, stała współpraca z Działem Produkcji i Działem Zaopatrzenia, zapewnienie wysokiego standardu obsługi
MEBELUX
Pracowik Działu Reklamacji i Przygotowania Produkcji
analizowanie i rozpatrywanie reklamacji klientów, identyfikacja problemów i przygotowywanie pisemnych odpowiedzi, nadzór nad terminową realizacji zgłoszeń reklamacyjnych oraz kompletowanie niezbędnych dokumentów, inicjowanie działań korygujących, sporządzanie raportów i statystyk (ISO 9001),
przygotowywanie i optymalizacja rozkroju płyt, raportowanie zapotrzebowania na materiały, tworzenie kompletacji wyrobów gotowych (system Enova)
MEBELUX
Specjalista ds. eksportu
kompleksowa obsługa zamówień i nadzór nad ich prawidłową realizacją, codzienny kontakt z klientami firmy (telefoniczny, mailowy), przygotowywanie dokumentacji handlowej oraz ofert, organizacja wysyłek i transportu międzynarodowego
Logo
Montażysta, Kontroler Jakości
Carey & Fox Ltd.
produkcja i montaż stolarki okienno-drzwiowej, kontrola jakości i zgodności z dokumentacją
Logo
Pracownik Obsługi Klienta
F.H.U. Jarosław Szymański
obsługa klienta na stacji paliw PKN Orlen S.A., aktywna sprzedaż produktów, przyjmowanie dostaw paliw, prowadzenie dokumentacji oraz rozliczeń dobowych, dbanie o porządek i eksponowanie akcji,produktów promocyjnych, funkcja Kierownika Zmiany

Edukacja

Logo
Informatyka -spec. Zastosowania Informatyki, magisterskie
Wyższa Szkoła Informatyki i Ekonomii w Olsztynie
Logo
Informatyki i Ekonometria, licencjackie
Wyższa Szkoła Informatyki i Ekonomii w Olsztynie

Specjalizacje

Administracja biurowa
Wprowadzanie/Przetwarzanie danych
Administracja biurowa
Zarządzanie biurem i administracja
Łańcuch dostaw
Planowanie/Prognozowanie
Łańcuch dostaw
Transport i zarządzanie flotą
Obsługa klienta
Inżynieria/Technika/Produkcja