Języki
angielski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Brand Manager Biuro Marketingu
Przygotowanie i realizacja działań w zakresie ATL i BTL.
Współpraca i nadzór Agencji Reklamowych i Domów Mediowych.
Organizacja i realizacja działań wspierających sprzedaż z użyciem dostępnych instrumentów marketingu.
Przygotowywanie planów marketingowych i planów budżetowych.
Bezpośrednia współpraca ze strukturami sprzedaży.
Bezpośrednia współpraca z mediami.
Opieka nad liniami biznesowymi i wsparcie marketingowe poszczególnych linii biznesowych.
Rozliczanie wydatków poniesionych na poszczególne kanały komunikacji realizowanych projektów w porównaniu do uzyskanych efektów w postaci klientów.
Przygotowywanie i realizacja dział promocyjnych w Internecie we współpracy z Dziełem E-Commerce.
Współpraca i nadzór Agencji Reklamowych i Domów Mediowych.
Organizacja i realizacja działań wspierających sprzedaż z użyciem dostępnych instrumentów marketingu.
Przygotowywanie planów marketingowych i planów budżetowych.
Bezpośrednia współpraca ze strukturami sprzedaży.
Bezpośrednia współpraca z mediami.
Opieka nad liniami biznesowymi i wsparcie marketingowe poszczególnych linii biznesowych.
Rozliczanie wydatków poniesionych na poszczególne kanały komunikacji realizowanych projektów w porównaniu do uzyskanych efektów w postaci klientów.
Przygotowywanie i realizacja dział promocyjnych w Internecie we współpracy z Dziełem E-Commerce.
Szef Działu Obsługi Klienta
Agencja Reklamowa OMEGA
Zajmuję się obsługą Klientów Agencji oraz pozyskiwaniem nowych Klientów.
W ramach obsługi prowadzę w imieniu i na zlecenie Klientów przygotowanie projektów, druk materiałów oraz zajmuję się reprezentowaniem interesów naszych Klientów w mediach w sprawach związanych z negocjacjami cenowymi i rezerwacją czasu i powierzchni reklamowej do przeprowadzenia kampanii reklamowych.
Przygotowuję również różnego rodzaju inne zlecenia składane przez Klientów do naszej Agencji – strategie wsparcia sprzedaży i podejmowanych działań marketingowych.
W ramach obsługi prowadzę w imieniu i na zlecenie Klientów przygotowanie projektów, druk materiałów oraz zajmuję się reprezentowaniem interesów naszych Klientów w mediach w sprawach związanych z negocjacjami cenowymi i rezerwacją czasu i powierzchni reklamowej do przeprowadzenia kampanii reklamowych.
Przygotowuję również różnego rodzaju inne zlecenia składane przez Klientów do naszej Agencji – strategie wsparcia sprzedaży i podejmowanych działań marketingowych.
Kierownik Sekcji Promocji
COMMERCIAL UNION
Przygotowanie i realizacja działań w zakresie ATL i BTL.
Współpraca i nadzór Agencji Reklamowych i Domów Mediowych.
Organizacja i realizacja działań wspierających sprzedaż z użyciem dostępnych instrumentów marketingu.
Przygotowywanie planów marketingowych i planów budżetowych.
Bezpośrednia współpraca ze strukturami sprzedaży.
Bezpośrednia współpraca z mediami.
Udział w zespołach roboczych dotyczących kreowania i wprowadzania nowych produktów.
Współpraca z Działem PR przy realizacji jubileuszu i corocznego Kongresu CU Polska.
Udział w zespole roboczym „Poprawa komunikacji wewnętrznej w ramach Grupy CU Polska”.
Przygotowanie i realizacja wydawnictw okolicznościowych i Raportów Rocznych Spółki.
Przygotowywanie planów działań marketingowych związanych z powstawaniem nowych spółek w ramach Grupy CU Polska (fundusz emerytalny, ubezpieczenia majątkowe).
Czynny udział w pracach zespołu CU Litwa – wprowadzenie spółki na nowy rynek – przygotowanie kampanii wprowadzającej firmę na rynek.
Współpraca i nadzór Agencji Reklamowych i Domów Mediowych.
Organizacja i realizacja działań wspierających sprzedaż z użyciem dostępnych instrumentów marketingu.
Przygotowywanie planów marketingowych i planów budżetowych.
Bezpośrednia współpraca ze strukturami sprzedaży.
Bezpośrednia współpraca z mediami.
Udział w zespołach roboczych dotyczących kreowania i wprowadzania nowych produktów.
Współpraca z Działem PR przy realizacji jubileuszu i corocznego Kongresu CU Polska.
Udział w zespole roboczym „Poprawa komunikacji wewnętrznej w ramach Grupy CU Polska”.
Przygotowanie i realizacja wydawnictw okolicznościowych i Raportów Rocznych Spółki.
Przygotowywanie planów działań marketingowych związanych z powstawaniem nowych spółek w ramach Grupy CU Polska (fundusz emerytalny, ubezpieczenia majątkowe).
Czynny udział w pracach zespołu CU Litwa – wprowadzenie spółki na nowy rynek – przygotowanie kampanii wprowadzającej firmę na rynek.
Inspektor ds. Marketingu
Udział w pracach przy planowaniu działań ATL.
Realizacja działań BTL.
Przygotowywanie i realizacja wydawnictw okazjonalnych.
Udział w planowaniu działań marketingowych i tworzeniu planów na lata przyszłe.
Planowanie i zakup mediów bez pośrednictwa agencji.
Przygotowywanie działań wsparcia sprzedaży.
Czynny udział w pracach zespołu przygotowującego uruchomienie programu lojalnościowego.
Realizacja działań BTL.
Przygotowywanie i realizacja wydawnictw okazjonalnych.
Udział w planowaniu działań marketingowych i tworzeniu planów na lata przyszłe.
Planowanie i zakup mediów bez pośrednictwa agencji.
Przygotowywanie działań wsparcia sprzedaży.
Czynny udział w pracach zespołu przygotowującego uruchomienie programu lojalnościowego.
Szkolenia i kursy
Percepcja i kreacja reklamy a pozycjonowanie marki 29 październik 2008.
Nowe media-konkurencja z wyobraźnią 12-14 czerwca 2008.
THE RITUAL MASTERS kwiecień 2008.
Media Trend Dni Mass Mediów i Reklamy ATL 13-14 kwietnia 2000.
Strategie marketingowe w Internecie 22 września 2000.
Studium Dyrektorów Marketingu 1998-1999.
Planowanie strategiczne w komunikacji reklamowej 10-12 września 1998.
Merlin Reklama w Polsce 22-26 kwietnia 1998.
Jak przygotować efektywną kampanię reklamową 08-10 lipca 1998.
Merlin 97 Reklama w Polsce 25 luty - 02 marca 1997.
Marketing Produktów Ubezpieczeniowych 26-27 kwietnia 1996.
Metody i Techniki skutecznej promocji rynkowej 11-13 grudnia 1995.
KRAKFILM udział w kolejnych siedmiu festiwalach.
Nowe media-konkurencja z wyobraźnią 12-14 czerwca 2008.
THE RITUAL MASTERS kwiecień 2008.
Media Trend Dni Mass Mediów i Reklamy ATL 13-14 kwietnia 2000.
Strategie marketingowe w Internecie 22 września 2000.
Studium Dyrektorów Marketingu 1998-1999.
Planowanie strategiczne w komunikacji reklamowej 10-12 września 1998.
Merlin Reklama w Polsce 22-26 kwietnia 1998.
Jak przygotować efektywną kampanię reklamową 08-10 lipca 1998.
Merlin 97 Reklama w Polsce 25 luty - 02 marca 1997.
Marketing Produktów Ubezpieczeniowych 26-27 kwietnia 1996.
Metody i Techniki skutecznej promocji rynkowej 11-13 grudnia 1995.
KRAKFILM udział w kolejnych siedmiu festiwalach.
Specjalizacje
Obsługa klienta
IT/Telekomunikacja
Zainteresowania
Piłka nożna, fajne samochody, ciekawe kierunki podróży wakacyjnych, moja żona i syn, marketing i media w Polsce i na Świecie
Grupy
Marketing
Szeroko pojęty marketing ..
Do grupy zapraszamy wszystkich z profilem zgodnym z regulaminem GL.
Media Planning
Grupa zrzeszająca osoby zajmujące/interesujące się planowaniem mediów - prasa, radio, telewizja, outdoor, Internet, ambient media.
MEDYCYNA
[i]Grupa ta powstała aby integrować ludzi zawodowo zajmujących się tematyką usług medycznych. Skierowana jest do osób dynamicznych, którzy już posiadają pozycje na rynku usług medycznych
Medyczni
Grupa zrzeszająca ludzi pracujących zarówno w państwowej jak i prywatnej służbie zdrowia. Zapraszamy lekarzy, farmaceutów, pielęgniarki oraz studentów uczelni medycznych do wymiany poglądów i doświadc
MICE
MICE – Meetings (spotkania), Incentive (wyjazdy motywacyjne), Conferences (Konferencje), Events (Wydarzenia.
Neuromarketing
O tym, jak marketing się rozwija; siła podświadomości, psychologia i neurobiologia w marketingu, buy-button, kontrowersje, inspiracje, dyskusje...a przede wszystkim - Twoje zdanie!
Praca w branży medycznej i farmaceutycznej
medycyna, farmacja - oferty pracy, opinie o pracodawcach, informacje o branży