Umiejętności
FMCG
Zarządzanie
Strategia marketingowa
Merchandising
Negocjacje
Zarządzanie kategoriami produktów
Sales
Zarządzanie Sprzedażą
Prawo jazdy kat B
Języki
angielski
biegły
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
![Kimberly-Clark SA](https://resize.goldenline.io/1/display/resize?url=https%3A%2F%2Fstatic.goldenline.pl%2Ffirm_logo%2F036%2Ffirm_2084_6ddd73_big.jpg&width=40&height=40&key=d4088ba7a08d4f8fb8c38f03db3949e5)
Junior Key Account Manager (Real)
Bieżąca współpraca z Klientem kanału nowoczesnego – Real, polegająca przede wszystkim na:
– codziennych negocjacjach z Kupcem
- rekomendowaniu zatowarowań promocyjnych
- ustalaniu planów promocyjnych
- wprowadzaniu nowości do oferty detalisty
- analizie sprzedaży
- prognozowaniu sprzedaży i estymacji wolumenów
- rozliczaniu postanowień kontraktowych
- prowadzeniu wszelkich działania taktycznych i operacyjnych koniecznych do zapewnienia wzrostów sprzedaży produktów Kimberly - Clark u klienta
– codziennych negocjacjach z Kupcem
- rekomendowaniu zatowarowań promocyjnych
- ustalaniu planów promocyjnych
- wprowadzaniu nowości do oferty detalisty
- analizie sprzedaży
- prognozowaniu sprzedaży i estymacji wolumenów
- rozliczaniu postanowień kontraktowych
- prowadzeniu wszelkich działania taktycznych i operacyjnych koniecznych do zapewnienia wzrostów sprzedaży produktów Kimberly - Clark u klienta
![Kimberly-Clark SA](https://resize.goldenline.io/1/display/resize?url=https%3A%2F%2Fstatic.goldenline.pl%2Ffirm_logo%2F036%2Ffirm_2084_6ddd73_big.jpg&width=40&height=40&key=d4088ba7a08d4f8fb8c38f03db3949e5)
Junior Key Account Manager (Tesco)
Bieżąca współpraca z Klientem kanału nowoczesnego – Tesco, polegająca przede wszystkim na:
– codziennych negocjacjach z Kupcem
- rekomendowaniu zatowarowań promocyjnych
- ustalaniu planów promocyjnych
- wprowadzaniu nowości do oferty detalisty
- analizie sprzedaży (raporty sprzedażowe, Dunnhumby, AC Nielsen)
- prognozowaniu sprzedaży i estymacji wolumenów
- rozliczaniu postanowień kontraktowych
- prowadzeniu wszelkich działania taktycznych i operacyjnych koniecznych do zapewnienia wzrostów sprzedaży produktów Kimberly - Clark u klienta
– codziennych negocjacjach z Kupcem
- rekomendowaniu zatowarowań promocyjnych
- ustalaniu planów promocyjnych
- wprowadzaniu nowości do oferty detalisty
- analizie sprzedaży (raporty sprzedażowe, Dunnhumby, AC Nielsen)
- prognozowaniu sprzedaży i estymacji wolumenów
- rozliczaniu postanowień kontraktowych
- prowadzeniu wszelkich działania taktycznych i operacyjnych koniecznych do zapewnienia wzrostów sprzedaży produktów Kimberly - Clark u klienta
![Kimberly-Clark SA](https://resize.goldenline.io/1/display/resize?url=https%3A%2F%2Fstatic.goldenline.pl%2Ffirm_logo%2F036%2Ffirm_2084_6ddd73_big.jpg&width=40&height=40&key=d4088ba7a08d4f8fb8c38f03db3949e5)
Junior Brand Activation Manager
Tworzenie i wdrażanie strategii i planów marketingowych dla marki VELVET (kategorii ręcznika papierowego, ściereczek i serwetek)
- Planowanie i kontrola budżetu marketingowego
- Monitorowanie i analiza danych rynkowych
- Współpraca z agencjami reklamowymi
- Współpraca ze szczeblem międzynarodowym
- Przygotowanie akcji promocyjnych, współpraca z działem sprzedaży i trade-marketingu
- Aktywny rozwój marki we wszystkich kanałach dystrybucji: modern trade, traditional trade.
- Planowanie i kontrola budżetu marketingowego
- Monitorowanie i analiza danych rynkowych
- Współpraca z agencjami reklamowymi
- Współpraca ze szczeblem międzynarodowym
- Przygotowanie akcji promocyjnych, współpraca z działem sprzedaży i trade-marketingu
- Aktywny rozwój marki we wszystkich kanałach dystrybucji: modern trade, traditional trade.
![Wrocławska Giełda Nieruchomości](https://resize.goldenline.io/1/display/resize?url=https%3A%2F%2Fstatic.goldenline.pl%2Ffirm_logo_big.jpg&width=40&height=40&key=d4088ba7a08d4f8fb8c38f03db3949e5)
Edukacja
Zainteresowania
Giełda Papierów Wartościowych,
Sport (piłka ręczna, narciarstwo, kolarstwo MTB)
Sport (piłka ręczna, narciarstwo, kolarstwo MTB)
Organizacje
Koło Naukowe Inwestycji i Finansów "Market Wizards"
Inne
Prawo jazdy kat. B
Grupy
![Uniwersytet Warszawski](http://static.goldenline.pl/group_logo/014/group_94798_3b64cd_tiny.jpg)
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską
uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
![Business Marketing](http://static.goldenline.pl/group_logo/006/group_76502_4f6ce3_tiny.jpg)
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
![Rekruter](http://static.goldenline.pl/group_logo/000/group_72592_6e2726_tiny.jpg)
Rekruter
Pierwszy magazyn stworzony z myślą o branży usług rekrutacyjnych. Lekturę kierujemy do specjalistów, kierowników i dyrektorów, na co dzień związanych z obszarem ZZL.
![TREND miesięcznik o sztuce inwestowania](http://static.goldenline.pl/group_logo/004/group_30116_422cf0_tiny.jpg)
TREND miesięcznik o sztuce inwestowania
Forum dla czytelników miesięcznika TREND - www.gazetaTREND.pl
![Wydział Nauk Ekonomicznych Uniwersytetu Warszawskiego](http://static.goldenline.pl/group_logo/001/group_65_57ea3a_tiny.jpg)
Wydział Nauk Ekonomicznych Uniwersytetu Warszawskiego
Grupa zrzeszająca studentów i absolwentów WNE UW