Dariusz Zając

Customer Business Manager / Key Account Manager
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

FMCG Zarządzanie Strategia marketingowa Merchandising Negocjacje Zarządzanie kategoriami produktów Sales Zarządzanie Sprzedażą Prawo jazdy kat B

Języki

angielski
biegły
niemiecki
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

GlaxoSmithKline
Senior Key Account Manager
Logo
Key Account Manager (Tesco, Carrefour)
VelvetCARE (ex Kimberly-Clark)
Logo
Category Manager
VelvetCARE (ex Kimberly-Clark)
Kimberly-Clark SA
Junior Key Account Manager (Real)
Bieżąca współpraca z Klientem kanału nowoczesnego – Real, polegająca przede wszystkim na:
– codziennych negocjacjach z Kupcem
- rekomendowaniu zatowarowań promocyjnych
- ustalaniu planów promocyjnych
- wprowadzaniu nowości do oferty detalisty
- analizie sprzedaży
- prognozowaniu sprzedaży i estymacji wolumenów
- rozliczaniu postanowień kontraktowych
- prowadzeniu wszelkich działania taktycznych i operacyjnych koniecznych do zapewnienia wzrostów sprzedaży produktów Kimberly - Clark u klienta
Kimberly-Clark SA
Junior Key Account Manager (Tesco)
Bieżąca współpraca z Klientem kanału nowoczesnego – Tesco, polegająca przede wszystkim na:
– codziennych negocjacjach z Kupcem
- rekomendowaniu zatowarowań promocyjnych
- ustalaniu planów promocyjnych
- wprowadzaniu nowości do oferty detalisty
- analizie sprzedaży (raporty sprzedażowe, Dunnhumby, AC Nielsen)
- prognozowaniu sprzedaży i estymacji wolumenów
- rozliczaniu postanowień kontraktowych
- prowadzeniu wszelkich działania taktycznych i operacyjnych koniecznych do zapewnienia wzrostów sprzedaży produktów Kimberly - Clark u klienta
Kimberly-Clark SA
Junior Brand Activation Manager
Tworzenie i wdrażanie strategii i planów marketingowych dla marki VELVET (kategorii ręcznika papierowego, ściereczek i serwetek)
- Planowanie i kontrola budżetu marketingowego
- Monitorowanie i analiza danych rynkowych
- Współpraca z agencjami reklamowymi
- Współpraca ze szczeblem międzynarodowym
- Przygotowanie akcji promocyjnych, współpraca z działem sprzedaży i trade-marketingu
- Aktywny rozwój marki we wszystkich kanałach dystrybucji: modern trade, traditional trade.
Citibank International plc
Młodszy specjalista w dziale Treasuty Settlement
Open Finance S.A.
Specjalista w Dziele Customer Support
Wrocławska Giełda Nieruchomości
Asystent agenta nierychomości

Edukacja

Logo
Socrates Exchange Program, magisterskie
Universitetet i Agder
Logo
Wydziała Nauk Ekonomicznych - Ekonomia Przedsiębiorstw, magisterskie
Uniwersytet Warszawski

Zainteresowania

Giełda Papierów Wartościowych,
Sport (piłka ręczna, narciarstwo, kolarstwo MTB)

Organizacje

Koło Naukowe Inwestycji i Finansów "Market Wizards"

Inne

Prawo jazdy kat. B

Grupy

Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
Business Marketing
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Rekruter
Rekruter
Pierwszy magazyn stworzony z myślą o branży usług rekrutacyjnych. Lekturę kierujemy do specjalistów, kierowników i dyrektorów, na co dzień związanych z obszarem ZZL.
TREND miesięcznik o sztuce inwestowania
TREND miesięcznik o sztuce inwestowania
Forum dla czytelników miesięcznika TREND - www.gazetaTREND.pl
Wydział Nauk Ekonomicznych Uniwersytetu Warszawskiego
Wydział Nauk Ekonomicznych Uniwersytetu Warszawskiego
Grupa zrzeszająca studentów i absolwentów WNE UW