Dariusz Terech

Business Development Sales Manager - elektronika użytkowa / Sales Key Account Manager - FMCG/ HoReCa
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Rozwój działalności Strategia biznesowa Pozyskiwanie klientów Obsługa kluczowych klientów Marketing Strategia marketingowa Negocjacje Nowe możliwości biznesowe Public Relations Zarządzanie Sprzedażą Promocja Sprzedaży łatwość nawiązywania konktaktów przygotowywanie ofert przetargowych i handlowych Analiza rynku i konkurencji Nawiązywanie i utrzymywanie relacji z kontrahentami Planowanie biznesu - Business Planning

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Logo
Sales & Business Development Manager
FAXIM (firma wyróżniona "Diamenty Forbesa 2017")
> Import i dystrybucja urządzeń elektroniki użytkowej, telekomunikacyjnych oraz małgo AGD.
> Ścisła współpraca z producentami i dostawcami na rynku międzynarodowym, między innymi: Kodak, Alcatel (Atlinks), Gigaset ...
> Negocjowanie cen.
> Monitorowanie zamówień i dostaw.
> Współpraca z działami serwisowymi dostawców.
> Raporty sprzedażowe.
> Współpraca z sieciami handlowymi: RTV EURO AGD, MEDIA EXPERT, KOMPUTRONIK, CARREFOUR, AUCHAN ...
SOLERA Sp. z o.o.
Key Account Manager - FMCG/ HoReCa Sales
> Współpraca z kluczowymi klientami na polskim rynku HoReCa – TOP 50.
> Rozwój rynku FMCG - (w kanale tradycyjnym & nowoczesnym).
> Analiza i monitorowanie rynku.
> Współpraca ze strategicznymi firmami korporacyjnymi (B2B).
> Zarządzanie zespołem sprzedażowym.
> Tworzenie strategii sprzedażowych.
> Utrzymywanie kontaktów z klientami oraz pozyskiwanie nowych.
> Negocjowanie umów oraz cen z kontrahentami oraz dostawcami.
> Wycena produktów.
> Budowanie wizerunku produktów prestiżowych.
> Organizacja i prowadzenie tematycznych szkoleń dla kluczowych klientów.
> Organizowanie akcji promocyjnych.
> Promocja produktów w branżowych mediach.
Logo
HoReCa Sales Manager
La Cave de Bacchus (Neptuna Sp. z o.o.)
> Współpraca z kluczowymi klientami HoReCa.
> Współpraca ze strategicznymi firmami korporacyjnymi (B2B).
> Utrzymywanie kontaktów z klientami oraz pozyskiwanie nowych.
> Zarządzanie zespołem sprzedażowym - rozproszonym oraz stacjonarnym.
> Kontrola sieci butikowych specjalistycznych sklepów "La Cave de Bacchus".
> Pozyskiwanie nowych dostawców oraz negocjacje warunków współpracy.
> Rekrutacja pracowników.
> Szkolenie nowych pracowników z zakresu obsługi klienta oraz systemu obsługującego sprzedaż.
> Organizowanie akcji marketingowych.
> Bezpośrednia obsługa klienta oraz profesjonalne doradztwo (B2C).
> Pozyskiwanie "Fidelity Clients".

Szkolenia i kursy

Szkolenia z zakresu win:
- szkolenie w Bordeaux/Francja
- szkolenie w Vallee du Rhone/Francja
- Sopexa Polska

Edukacja

Logo
Zarządzanie Sprzedażą, studia podyplomowe
Uniwersytet Warszawski
Logo
Zarządzania i Podstaw Techniki, magisterskie
Politechnika Lubelska
Logo
Specjalizacja: Technik Elektroenergetyk., średnie
Technikum Elektryczne

Specjalizacje

Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą

Zainteresowania

Gra na gitarze, jazda na nartach, pływanie, gra w tenisa ziemnego, podróżowanie.

Inne

> Utworzenie Działu Sprzedaży w firmie Solera Sp. z o.o.
> Założenie unikalnej grupy czterech niezależnych importerów, działających, jako jeden zespół ekspertów.
> Średni coroczny wzrost przychodów na poziomie ok. 18% w firmie Solera Sp. z o.o.
> Wprowadzenie z sukcesem na polski rynek światowej klasy, prestiżowych marek produktowych.
> Nawiązanie współpracy z grupą nowych renomowanych klientów.
> Zarządzanie zespołem sprzedaży.
> Rekrutacja ok. 20 Sales Officer'ów.
> Organizowanie warsztatów, szkoleń dla grup do ok. 50 osób.
> Udział w przetargach w sektorach: FMCG, B2B.

Grupy

Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
Business Marketing
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Category Management
Category Management
Grupa Category Management jest grupą nieformalną. Zrzesza osoby zawodowo związane z Category Managementem, czyli pracą nad wzrostem sprzedaży kategorii produktów. Ma na celu wymianę informacji, opinii
Hotel & Hotelarze
Hotel & Hotelarze
To miejsce spotkań wszystkich których istotną część w życiu stanowi praca w Hotelu. Zaproś znajomych.
Opinie o Hotelach
Opinie o Hotelach
Opinie.oceny, porównania, recenzje rekomendacje
Przedsiębiorczość
Przedsiębiorczość
Przedsiębiorcy, osoby przedsiębiorcze, współpraca biznesowa, przyjaciele biznesowi, rozwój osobisty i firmowy, pomoc, dotacje, biznesplany. Przedsiębiorczość