Umiejętności
Rozwój działalności
Strategia biznesowa
Pozyskiwanie klientów
Obsługa kluczowych klientów
Marketing
Strategia marketingowa
Negocjacje
Nowe możliwości biznesowe
Public Relations
Zarządzanie Sprzedażą
Promocja Sprzedaży
łatwość nawiązywania konktaktów
przygotowywanie ofert przetargowych i handlowych
Analiza rynku i konkurencji
Nawiązywanie i utrzymywanie relacji z kontrahentami
Planowanie biznesu - Business Planning
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Sales & Business Development Manager
FAXIM (firma wyróżniona "Diamenty Forbesa 2017")
> Import i dystrybucja urządzeń elektroniki użytkowej, telekomunikacyjnych oraz małgo AGD.
> Ścisła współpraca z producentami i dostawcami na rynku międzynarodowym, między innymi: Kodak, Alcatel (Atlinks), Gigaset ...
> Negocjowanie cen.
> Monitorowanie zamówień i dostaw.
> Współpraca z działami serwisowymi dostawców.
> Raporty sprzedażowe.
> Współpraca z sieciami handlowymi: RTV EURO AGD, MEDIA EXPERT, KOMPUTRONIK, CARREFOUR, AUCHAN ...
> Ścisła współpraca z producentami i dostawcami na rynku międzynarodowym, między innymi: Kodak, Alcatel (Atlinks), Gigaset ...
> Negocjowanie cen.
> Monitorowanie zamówień i dostaw.
> Współpraca z działami serwisowymi dostawców.
> Raporty sprzedażowe.
> Współpraca z sieciami handlowymi: RTV EURO AGD, MEDIA EXPERT, KOMPUTRONIK, CARREFOUR, AUCHAN ...
Key Account Manager - FMCG/ HoReCa Sales
> Współpraca z kluczowymi klientami na polskim rynku HoReCa – TOP 50.
> Rozwój rynku FMCG - (w kanale tradycyjnym & nowoczesnym).
> Analiza i monitorowanie rynku.
> Współpraca ze strategicznymi firmami korporacyjnymi (B2B).
> Zarządzanie zespołem sprzedażowym.
> Tworzenie strategii sprzedażowych.
> Utrzymywanie kontaktów z klientami oraz pozyskiwanie nowych.
> Negocjowanie umów oraz cen z kontrahentami oraz dostawcami.
> Wycena produktów.
> Budowanie wizerunku produktów prestiżowych.
> Organizacja i prowadzenie tematycznych szkoleń dla kluczowych klientów.
> Organizowanie akcji promocyjnych.
> Promocja produktów w branżowych mediach.
> Rozwój rynku FMCG - (w kanale tradycyjnym & nowoczesnym).
> Analiza i monitorowanie rynku.
> Współpraca ze strategicznymi firmami korporacyjnymi (B2B).
> Zarządzanie zespołem sprzedażowym.
> Tworzenie strategii sprzedażowych.
> Utrzymywanie kontaktów z klientami oraz pozyskiwanie nowych.
> Negocjowanie umów oraz cen z kontrahentami oraz dostawcami.
> Wycena produktów.
> Budowanie wizerunku produktów prestiżowych.
> Organizacja i prowadzenie tematycznych szkoleń dla kluczowych klientów.
> Organizowanie akcji promocyjnych.
> Promocja produktów w branżowych mediach.
HoReCa Sales Manager
La Cave de Bacchus (Neptuna Sp. z o.o.)
> Współpraca z kluczowymi klientami HoReCa.
> Współpraca ze strategicznymi firmami korporacyjnymi (B2B).
> Utrzymywanie kontaktów z klientami oraz pozyskiwanie nowych.
> Zarządzanie zespołem sprzedażowym - rozproszonym oraz stacjonarnym.
> Kontrola sieci butikowych specjalistycznych sklepów "La Cave de Bacchus".
> Pozyskiwanie nowych dostawców oraz negocjacje warunków współpracy.
> Rekrutacja pracowników.
> Szkolenie nowych pracowników z zakresu obsługi klienta oraz systemu obsługującego sprzedaż.
> Organizowanie akcji marketingowych.
> Bezpośrednia obsługa klienta oraz profesjonalne doradztwo (B2C).
> Pozyskiwanie "Fidelity Clients".
> Współpraca ze strategicznymi firmami korporacyjnymi (B2B).
> Utrzymywanie kontaktów z klientami oraz pozyskiwanie nowych.
> Zarządzanie zespołem sprzedażowym - rozproszonym oraz stacjonarnym.
> Kontrola sieci butikowych specjalistycznych sklepów "La Cave de Bacchus".
> Pozyskiwanie nowych dostawców oraz negocjacje warunków współpracy.
> Rekrutacja pracowników.
> Szkolenie nowych pracowników z zakresu obsługi klienta oraz systemu obsługującego sprzedaż.
> Organizowanie akcji marketingowych.
> Bezpośrednia obsługa klienta oraz profesjonalne doradztwo (B2C).
> Pozyskiwanie "Fidelity Clients".
Szkolenia i kursy
Szkolenia z zakresu win:
- szkolenie w Bordeaux/Francja
- szkolenie w Vallee du Rhone/Francja
- Sopexa Polska
- szkolenie w Bordeaux/Francja
- szkolenie w Vallee du Rhone/Francja
- Sopexa Polska
Edukacja
Specjalizacje
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą
Zainteresowania
Gra na gitarze, jazda na nartach, pływanie, gra w tenisa ziemnego, podróżowanie.
Inne
> Utworzenie Działu Sprzedaży w firmie Solera Sp. z o.o.
> Założenie unikalnej grupy czterech niezależnych importerów, działających, jako jeden zespół ekspertów.
> Średni coroczny wzrost przychodów na poziomie ok. 18% w firmie Solera Sp. z o.o.
> Wprowadzenie z sukcesem na polski rynek światowej klasy, prestiżowych marek produktowych.
> Nawiązanie współpracy z grupą nowych renomowanych klientów.
> Zarządzanie zespołem sprzedaży.
> Rekrutacja ok. 20 Sales Officer'ów.
> Organizowanie warsztatów, szkoleń dla grup do ok. 50 osób.
> Udział w przetargach w sektorach: FMCG, B2B.
> Założenie unikalnej grupy czterech niezależnych importerów, działających, jako jeden zespół ekspertów.
> Średni coroczny wzrost przychodów na poziomie ok. 18% w firmie Solera Sp. z o.o.
> Wprowadzenie z sukcesem na polski rynek światowej klasy, prestiżowych marek produktowych.
> Nawiązanie współpracy z grupą nowych renomowanych klientów.
> Zarządzanie zespołem sprzedaży.
> Rekrutacja ok. 20 Sales Officer'ów.
> Organizowanie warsztatów, szkoleń dla grup do ok. 50 osób.
> Udział w przetargach w sektorach: FMCG, B2B.
Grupy
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską
uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Category Management
Grupa Category Management jest grupą nieformalną. Zrzesza osoby zawodowo związane z Category Managementem, czyli pracą nad wzrostem sprzedaży kategorii produktów. Ma na celu wymianę informacji, opinii
Hotel & Hotelarze
To miejsce spotkań wszystkich których istotną część w życiu stanowi praca w Hotelu.
Zaproś znajomych.
Przedsiębiorczość
Przedsiębiorcy, osoby przedsiębiorcze, współpraca biznesowa, przyjaciele biznesowi, rozwój osobisty i firmowy, pomoc, dotacje, biznesplany. Przedsiębiorczość