Umiejętności
bardzo dobra znajomość pakietu Microsoft Office
Umiejętności analityczne
komunikatywność
Umiejętność zarządzania zespołem
Umiejętność budowania relacji z ludźmi
dotrzymywanie terminów
Dyspozycyjność i zaangażowanie
Sprawność i szybkość działania
Solidność i pracowitość
dyskrecja
Zarządzanie kwestiami bezpieczeństwa informacji oraz ochroną danych osobowych
bardzo szeroka znajomość prawa oraz zasad w zakresie bezpieczeństwa informacji oraz ODO
Języki
angielski
podstawowy
rosyjski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
owner / wlasciciel
SZODO.pl Dariusz Tarnas
Od 2010 roku zajmujemy się doradztwem, projektowaniem oraz wdrażaniem rozwiązań w zakresie zarządzania bezpieczeństwem informacji oraz ochrony danych osobowych w firmach i instytucjach. Oferujemy kompleksowe zarządzaniem ochroną danych osobowych, w tym audyty, szkolenia oraz profesjonalne wsparcie przy wdrożeniach wszelkiego rodzaju projektów, w ramach których dochodzi do przetwarzania danych osobowych (w dowolnej formie - papierowej oraz elektronicznej). Oferujemy wsparcie przy opracowaniu polityk, procedur, planów BCP instrukcji, oraz dokumentacji niezbędnej z punku widzenia RODO oraz obowiązującego prawa, a także rozszerzonej pod kątem indywidualnych wymogów klienta. Oferujemy także możliwość outsourcingu w zakresie pełnienia funkcji Inspektora Ochrony Danych (IOD, IODO, DPO) w firmach oraz instytucjach.
Pełnomocnik ds. ochrony danych osobowych (wcześniej ABI)
Zarządzanie kwestiami związanymi z bezpieczeństwem informacji oraz ochroną danych osobowych dla spółki InPost S.A. oraz wybranych spółek z grupy kapitałowej Integer.pl. Utworzenie i dalej kierowanie działem zajmującym się kwestiami związanymi z ODO, w tym w szczególności obsługą administracyjną i organizacyjną kwestii ODO, obsługą zgłoszeń i naruszeń w zakresie przetwarzania danych osobowych, umów powierzenia oraz pism z urzędów i organów państwowych. Udział w kontrolach organów państwowych (w tym ówczesnego GIODO - obecnie UODO), audytach wewnętrznych i zewnętrznych, opracowywanie polityk, procedur, instrukcji i szkoleń z zakresu bezpieczeństwa danych. Zaprojektowanie i wdrożenie systemu informatycznego do obsługi kwestii związanych z ochroną danych osobowych w spółkach z grupy kapitałowej Integer.pl, platformy e-learningowej oraz systemów informatycznych do obsługi korespondencji, archiwizacji i przepływu dokumentów.
Pełnomocnik ds. wdrożeń
Zaprojektowanie, wdrożenie (pod kątem technicznym, informatycznym oraz organizacyjnym) oraz późniejsze zarządzanie projektami obejmującymi obsługę przesyłek kurierskich proceduralnych, realizowanych według ścisłych procedur w rygorze prawa bankowego (outsourcing czynności faktycznych - bankowych), zawierających dokumentację bankową klientów banków. Kontakty z klientami (w szczególności bankowymi) oraz wdrażanie nowych klientów i projektów.
Regionalny Szef Sprzedaży
Negocjowanie i wdrażanie kontraktów proceduralnych B2C dla klientów z sektora finansowego. Obsługa klientów bankowych korzystających z usług kurierskich proceduralnych (przesyłki realizowane w rygorze outsourcingu czynności faktycznych - bankowych), wdrażanie procesów oraz nowych projektów i klientów w tym zakresie, opieka nad klientami bankowymi.
Kierownik ZOW (Zespół Operacyjno - Wdrożeniowy)
Zarządzanie grupą ponad 80-ciu osób, w tym:
1. ZOW (8-10 osób) – zespół kontrolujący od strony operacyjnej prawidłowość obsługi klientów strategicznych, tzn:
- kontrolowanie statusów oraz raportowanie ich przełożonemu oraz klientowi,
- rozwiązywanie problemów bieżących klienta,
- spotkania operacyjne z klientami.
2. Magazyn Logistyczny w Łazach (po 24 pracowników na dwie zmiany) – odbywał się w nim proces magazynowania towarów i konfekcjonowania przesyłek zleconych przez klientów strategicznych.
3. Dział POK Punkty Obsługi Klienta – 11 punktów ok. 28 pracowników i 16 kurierów) – punkty tworzone w siedzibie klienta, gdzie zatrudniani przez firmę pracownicy zajmowali się obróbką i ekspedycja przesyłek.
- budżetowanie i kontrola kosztów
- spotkania z najważniejszymi klientami w celu omówienia ewentualnych problemów
1. ZOW (8-10 osób) – zespół kontrolujący od strony operacyjnej prawidłowość obsługi klientów strategicznych, tzn:
- kontrolowanie statusów oraz raportowanie ich przełożonemu oraz klientowi,
- rozwiązywanie problemów bieżących klienta,
- spotkania operacyjne z klientami.
2. Magazyn Logistyczny w Łazach (po 24 pracowników na dwie zmiany) – odbywał się w nim proces magazynowania towarów i konfekcjonowania przesyłek zleconych przez klientów strategicznych.
3. Dział POK Punkty Obsługi Klienta – 11 punktów ok. 28 pracowników i 16 kurierów) – punkty tworzone w siedzibie klienta, gdzie zatrudniani przez firmę pracownicy zajmowali się obróbką i ekspedycja przesyłek.
- budżetowanie i kontrola kosztów
- spotkania z najważniejszymi klientami w celu omówienia ewentualnych problemów
Kierownik Działu ds. Klientów Strategicznych (Key Account Manager)
Zarządzanie grupą 12 osób w zakresie pozysku i opieki nad klientami kluczowymi firmy. Dział Klientów Strategicznych miał w opiece prawie 70% obrotów firmy Stolica – około 200 klientów. Osobiście opiekowałem się 5 największymi klientami firmy.
Oprócz tego do moich obowiązków należało: budżetowanie – ustalanie i jego dalsza kontrola, opracowywanie planów sprzedaży dla działu, uczestnictwo w budowie działu ZWO (Zespół Operacyjno Wdrożeniowy), o którym więcej informacji powyżej.
Oprócz tego do moich obowiązków należało: budżetowanie – ustalanie i jego dalsza kontrola, opracowywanie planów sprzedaży dla działu, uczestnictwo w budowie działu ZWO (Zespół Operacyjno Wdrożeniowy), o którym więcej informacji powyżej.
Szkolenia i kursy
Administrator Bezpieczeństwa Informacji.
Cykl szkoleń z zakresu bezpieczeństwa ODO prowadzonych przez najlepsze kancelarie prawne w Polsce.
Szkolenia z zakresu bezpieczeństwa IT.
Cykl szkoleń sprzedażowych.
Cykl szkoleń z zakresu bezpieczeństwa ODO prowadzonych przez najlepsze kancelarie prawne w Polsce.
Szkolenia z zakresu bezpieczeństwa IT.
Cykl szkoleń sprzedażowych.
Edukacja
Specjalizacje
Edukacja/Szkolenia
Szkolenia
IT - Administracja
Bezpieczeństwo/Audyt
Łańcuch dostaw
Logistyka/Optymalizacja
Transport/Spedycja
Usługi kurierskie
Zarządzanie jakością
Zapewnienie jakości
Zainteresowania
- Podróże
- Nowoczesne rozwiązania techniczne z branży IT
- Nowoczesne rozwiązania z dziedziny bezpieczeństwa
- Grafika komputerowa
- Nowoczesne rozwiązania techniczne z branży IT
- Nowoczesne rozwiązania z dziedziny bezpieczeństwa
- Grafika komputerowa
Grupy
EXCEL w praktyce
Pytania, wskazówki, odpowiedzi, komentarze, usprawnienie pracy w EXCELu. Cel: wzajemna pomoc, wymiana doświadczeń, propozycje usprawnień pracy
Wycieczki LAST MINUTE. NOWE OFERTY KAżDEGO DNIA
Dla wszystkich spragnionych wakacji :) dokąd się wybrać, za ile, gdzie szybko wszystko załatwić :)