Umiejętności
Lean Management
Microsoft Excel
5S (methodology)
Mapowanie procesów
Praca standaryzowana metoda TWI
Warsztaty i szkolenia
5S Audits
Ciągłe doskonalenie
strategy deployment
Języki
angielski
biegły
Doświadczenie zawodowe
Trener i konsultant zewnętrzny
Prowadzenie audytów rozwoju Lean Management organizacji
Uczestnictwo w projektach wdrożeniowych Lean
Przygotowywanie oraz prowadzenie warsztatów oraz szkoleń i konsultacji Lean Managemen
Pomimo spowolnienia gospodarczego wywołanego pandemią COVID19 przeprowadzenie sesji szkoleniowych w formule on-line.
Mapowanie procesów, Focused Improvement, Hoshin Kanrii
Prowadzenie sesji studiów podyplomowych Lean Management Wyższej Szkoły Bankowej w Gdańsku- „Mapowanie procesów usługowych”
Uczestnictwo w projektach wdrożeniowych Lean
Przygotowywanie oraz prowadzenie warsztatów oraz szkoleń i konsultacji Lean Managemen
Pomimo spowolnienia gospodarczego wywołanego pandemią COVID19 przeprowadzenie sesji szkoleniowych w formule on-line.
Mapowanie procesów, Focused Improvement, Hoshin Kanrii
Prowadzenie sesji studiów podyplomowych Lean Management Wyższej Szkoły Bankowej w Gdańsku- „Mapowanie procesów usługowych”
Kierownik Biura Ciągłego Doskonalenia
Rozwój, nadzór, wdrażanie oraz koordynacja programu SRS (Scania Retail System) opartego o koncepcje LEAN/KAZIEN w ramach sieci dilerskiej Scania Polska oraz niezależnych partnerów (łącznie 39 lokalizacji). Opracowywanie nowych metod działania oraz tworzenie i praktyczne wdrażanie narzędzi Lean. Budowanie kultury Ciągłego Doskonalenia w sieci SPL.
Mapowanie kluczowych procesów w obszarze Sprzedaży i Serwisu (VSM, Makigami).
Szkolenie i Coaching pracowników (wszystkie poziomy) SPL oraz Scania Finance Polska: warsztaty praktyczne, gry symulacyjne (~ 800 osób). Lean, 5S, A3, standardy, TWI, codzienne spotkania operacyjne
Udział w tworzeniu Mapy Strategii (Balanced Scorecard) realizującej wizję SPL oraz jej rozwinięcia w sieci dilerskiej. W jej ramach tworzenie i wdrażanie standardów, coaching, monitoring i audyt w obszarze Serwisu i Sprzedaży,
Udział w rozwoju Management Model, implementacja Nowych Wartości Podstawowych Scania oraz Modelu Myślenia w całej sieci dilerskiej SPL.
Wspieranie i promowanie bezpieczeństwa i zdrowego środowiska pracy, zapewnianie zgodności z przepisami BHP. Monitorowanie „prawie wypadków” oraz „sytuacji potencjalnie wypadkowych”.
Mapowanie kluczowych procesów w obszarze Sprzedaży i Serwisu (VSM, Makigami).
Szkolenie i Coaching pracowników (wszystkie poziomy) SPL oraz Scania Finance Polska: warsztaty praktyczne, gry symulacyjne (~ 800 osób). Lean, 5S, A3, standardy, TWI, codzienne spotkania operacyjne
Udział w tworzeniu Mapy Strategii (Balanced Scorecard) realizującej wizję SPL oraz jej rozwinięcia w sieci dilerskiej. W jej ramach tworzenie i wdrażanie standardów, coaching, monitoring i audyt w obszarze Serwisu i Sprzedaży,
Udział w rozwoju Management Model, implementacja Nowych Wartości Podstawowych Scania oraz Modelu Myślenia w całej sieci dilerskiej SPL.
Wspieranie i promowanie bezpieczeństwa i zdrowego środowiska pracy, zapewnianie zgodności z przepisami BHP. Monitorowanie „prawie wypadków” oraz „sytuacji potencjalnie wypadkowych”.
Edukacja
Specjalizacje
Edukacja/Szkolenia
Coaching
Edukacja/Szkolenia
Szkolenia
Obsługa klienta
Inżynieria/Technika/Produkcja
Sprzedaż
Motoryzacja/Transport
Zarządzanie jakością
Inne
Zainteresowania
Aikido (1 dan)
Narty
Fotografia
Narty
Fotografia
Organizacje
Stowarzyszenie Lean Management
Inne
Inżynier mechanik z wykształcenia (absolwent wydziału MEiL Politechniki Warszawskiej, lotnictwo), z praktyki: sprzedaż, marketing, rozwój i wsparcie sieci dilerskiej. Od zawsze robiłem zawodowo to, co lubiłem - od prawie dziesięciu lat moja praca to dodatkowo hobby, a hobby to działania związane z LEAN, KAIZEN, itp., itd. W Scania nazywa się to „Scania Retail System” – tłumaczy się to, jako „System Rozwoju w Scania” i jest tym dokładnie: jak doskonalić warunki i metody pracy w sposób systematyczny, jak patrzeć na działalność firmy oczyma jej klientów by jak najefektywniej spełniać ich oczekiwania, jak wykorzystywać potencjał pracowników i zaangażowanie kierownictwa, jak skracać Lead Time poprzez eliminację marnotrawstwa. Od 2010 roku jestem certyfikowanym Trenerem KAIZEN.
Grupy
Politechnika Warszawska
Politechnika Warszawska jest najstarszą polską uczelnią techniczną. Od ponad 180 lat kształci kolejne pokolenia inżynierów, wnosząc istotny wkład w rozwój nauk technicznych.
Szkoła Biznesu Politechniki Warszawskiej
Szkoła Biznesu Politechniki Warszawskiej (Warsaw University of Technology Business School) powstała w 1991 roku w wyniku wspólnego przedsięwzięcia Politechniki Warszawskiej i trzech renomowanyc
Droga Ciągłego Doskonalenia
Grupa skupiająca Praktyków wdrażających programy Ciągłego Doskonalenia w organizacjach, osoby zainteresowane tematyką Ciągłego Doskonalenia
Komunikacja wewnętrzna
To nie "tuba zarządu". To nie "głos ludu". To pomosty i ścieżki między wszystkimi pionami i poziomami. Przynajmniej w organizacji idealnej.
Lean Management
Zapraszam wszystkich zainteresowanych koncepcją Lean Management, poszerzaniem wiedzy i praktycznym stosowaniem zasad zarządzania w trybie "odchudzonym".
Lean service office administration
Grupa dla praktyków i pasjonatów poza produkcyjnego Lean Management: Lean office, Lean Administration, Lean Healthcare, Lean Service, Lean Product Development, Lean Accounting, Lean Comsumption...
Lean Six Sigma
Integracja podejścia Lean i Six Sigma w celu poprawy wydajności zarządzania łańcuchem dostaw.
/ Lean Six Sigma as the way to supply chain performance improvement. /
Politechnika Warszawska - Wydział Mechaniczny Energetyki i Lotnictwa
Grupa dla studentów, pracowników i sympatyków MEiL PW
Specjalista Lean Manufacturing
Wszystko na temat Lean Manufacturing.
Szukasz pomocy, chcesz pomóc Napisz!!! nie zostawimy Cię bez odpowiedzi.