Umiejętności
strategie marketingowe
media społecznościowe
Zarządzanie budżetem
Zarządzanie produktem
zarządzanie projektami marketingowymi
Aktywna sprzedaż i obsługa klienta
komunikacja w zespole projektowym
kreowanie eventów
Języki
angielski
dobry
rosyjski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Mediator
Polskie Centrum Mediacji, Centrum Mediacji Lewiatan
Mediator stały Sądu Okręgowego w Warszawie, członek Polskiego Centrum Mediacji oraz Centrum Mediacji Lewiatan z certyfikatami szkoleń z zakresu mediacji karnych, cywilnych, gospodarczych, rodzinnych oraz pracowniczych.
Komunikacja interpersonalna interesowała mnie od zawsze. Jestem przekonany, że skonfliktowane strony mają odpowiedni potencjał, aby w satysfakcjonujący dla siebie sposób dojść do porozumienia.
Komunikacja interpersonalna interesowała mnie od zawsze. Jestem przekonany, że skonfliktowane strony mają odpowiedni potencjał, aby w satysfakcjonujący dla siebie sposób dojść do porozumienia.
Doradca Klienta Biznesowego. Ekspert Publikacji Elektroniczych
Infor
- Prezentowanie oferty i sprzedaż abonamentów produktów elektronicznych
- Prowadzenie szkoleń serwisowych w/w produktów
- Udział i prezentowanie produktu podczas konferencji branżowych
- Przygotowywanie dokumentów i umów dla klientów
- Realizacja indywidualnych planów sprzedaży, aktywne pozyskiwanie oraz kompleksowa obsługa klientów biznesowych
- Kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy
- Prowadzenie szkoleń serwisowych w/w produktów
- Udział i prezentowanie produktu podczas konferencji branżowych
- Przygotowywanie dokumentów i umów dla klientów
- Realizacja indywidualnych planów sprzedaży, aktywne pozyskiwanie oraz kompleksowa obsługa klientów biznesowych
- Kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy
Koordynator projektów marketingowo- sprzedażowych
- Tworzenie strategii marketingowej i sprzedażowej dla publikacji, produktów i usług w segmencie publikacji akademickich i naukowych oraz dla literatury profesjonalnej (dla dziedziny Informatyki)
- Realizacja budżetów sprzedażowych, zarządzanie jedną z kluczowych kategorii w strukturze przychodów i zysków
- Zarządzanie produktem poprzez jego rozwój w oparciu o potrzeby klientów, definiowanie strategii cenowej i kanałów dystrybucji oraz kompleksowe działania promocyjne
- Planowanie, przygotowywanie merytoryczne i prowadzenie spotkań promocyjnych i prezentacji produktowych
- Analiza trendów na rynku i działań konkurencji
- Realizacja budżetów sprzedażowych, zarządzanie jedną z kluczowych kategorii w strukturze przychodów i zysków
- Zarządzanie produktem poprzez jego rozwój w oparciu o potrzeby klientów, definiowanie strategii cenowej i kanałów dystrybucji oraz kompleksowe działania promocyjne
- Planowanie, przygotowywanie merytoryczne i prowadzenie spotkań promocyjnych i prezentacji produktowych
- Analiza trendów na rynku i działań konkurencji
Specjalista ds. produktu w Dziale Marketingu
- Planowanie i realizacja budżetu marketingowego
- Analiza rynku, trendów sprzedaży i działań konkurencji
- Przygotowanie planu sprzedaży
- Wprowadzanie na rynek nowych produktów
- Kreowanie nowych form promocji
- Opracowywanie materiałów reklamowych
- Przygotowanie i realizacja szkoleń produktowych Przedstawicieli Handlowych
- Planowanie, przygotowanie merytoryczne i prowadzenie spotkań promocyjnych
- Analiza rynku, trendów sprzedaży i działań konkurencji
- Przygotowanie planu sprzedaży
- Wprowadzanie na rynek nowych produktów
- Kreowanie nowych form promocji
- Opracowywanie materiałów reklamowych
- Przygotowanie i realizacja szkoleń produktowych Przedstawicieli Handlowych
- Planowanie, przygotowanie merytoryczne i prowadzenie spotkań promocyjnych
Specjalista ds. promocji sprzedaży
- Planowanie i organizacja szkoleń dla przedstawicieli handlowych
- Opracowanie Vademecum Przedstawiciela, wewnętrznego dokumentu o standardach obsługi klienta, procedurach, komunikacji i wartościach firmy
- Opracowywanie nowych form promocji i sprzedaży, a także tworzenie i wdrażanie standardów obsługi klienta
- Opracowanie Vademecum Przedstawiciela, wewnętrznego dokumentu o standardach obsługi klienta, procedurach, komunikacji i wartościach firmy
- Opracowywanie nowych form promocji i sprzedaży, a także tworzenie i wdrażanie standardów obsługi klienta
Szkolenia i kursy
- Plan marketingowy,
- Prezentacja profesjonalna,
- Komunikacja w zespole,
- Skuteczna promocja i sprzedaż w świetle zarządzania przez wartości,
- Skuteczność marketingu bezpośredniego - PLT
- Prezentacja profesjonalna,
- Komunikacja w zespole,
- Skuteczna promocja i sprzedaż w świetle zarządzania przez wartości,
- Skuteczność marketingu bezpośredniego - PLT
Edukacja
Specjalizacje
Marketing
Zarządzanie produktem
Zainteresowania
- historia filozofii,
- nowe technologie,
- ciekawa lektura,
- turystyka górska: piesza i rowerowa.
- nowe technologie,
- ciekawa lektura,
- turystyka górska: piesza i rowerowa.
Grupy
Marketing Interaktywny
Grupa dla osób zainteresowanych tematyką dynamicznie rozwijającej się branży IT i Nowych Mediów
Marketing Internetowy
Profesjonalisci z branzy digital marketing, polaczmy swe sily i umiejetnosci zeby ksztaltowac polski rynek.
Projekty start-up
internetowe start-upy, wszystko co zwiazane z nowymi projektami, ich finansowaniem i zarzadzaniem
Przedsiębiorczość
Przedsiębiorcy, osoby przedsiębiorcze, współpraca biznesowa, przyjaciele biznesowi, rozwój osobisty i firmowy, pomoc, dotacje, biznesplany. Przedsiębiorczość
Social Media Marketing
Dla środowiska marketingu, PR-u, reklamy ale przede wszystkim przedsiębiorców, którzy chcą aby ich marki nawiązały wspólny dialog z ludźmi.