Umiejętności
Kaizen
Microsoft Office
SAP
Zarządzanie zespołem
Strategia biznesowa
E-mail marketing
Planowanie i organizacja pracy
Optymalizacja procesów
Subiekt GT,
Nastawienie na osiąganie wyników
spedycja międzynarodowa
Hipermarket
Odporność na stres oraz umiejętność pracy pod presją czasu
zespołowość
Skuteczne rozwiązywanie problemów
kontrola i motywowanie zespołu
logiczne myślenie oraz umiejętnośc podejmowania szybkich i trafnych decyzji
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Sales Operations Manager
- zapewnienie właściwego funkcjonowania sklepów w oparciu o obowiązujące standardy,
- realizacja wyników operacyjnych sklepów, w tym ich analiza,
- wprowadzanie i podejmowanie działań w celu utrzymania najwyższego poziomu standardów operacyjnych,
- zapewnienie możliwości rozwoju osobistego podległych pracowników,
- zarządzanie, motywowanie, szkolenie podległego zespołu,
- rekrutowanie na stanowiska kierownicze w sklepach,
- reprezentowanie firmy przed organami zewnętrznymi
- realizacja wyników operacyjnych sklepów, w tym ich analiza,
- wprowadzanie i podejmowanie działań w celu utrzymania najwyższego poziomu standardów operacyjnych,
- zapewnienie możliwości rozwoju osobistego podległych pracowników,
- zarządzanie, motywowanie, szkolenie podległego zespołu,
- rekrutowanie na stanowiska kierownicze w sklepach,
- reprezentowanie firmy przed organami zewnętrznymi
Kierownik Działu Handlu i Marketingu- awans wewnętrzny
"Społem" Warszawska Spółdzielnia Spożywców Wola
- Opracowywanie i wdrażanie strategii zakupu i sprzedaży produktów,
- Ustalanie, realizacja celów zakupowych i sprzedażowych oraz planów działań handlowych,
- Zarządzanie relacjami biznesowymi z dostawcami,
- Negocjowanie warunków handlowych współpracy, zawieranie umów handlowych, kontrola realizacji kontraktów, przeprowadzanie konkursów ofert handlowych,
- Planowanie i koordynowanie projektów z zakresu analiz rynkowych i optymalizacji oferty handlowej działu (rozwoju
nowych grup asortymentowych, aktywne poszerzanie bazy dostawców),
- Analizowanie raportów zakupu i sprzedaży oraz raportowanie wskaźników do Prezesa Zarządu,
- Nadzór nad przeprowadzaniem akcji marketingowych, tj. gazetek promocyjnych, promocji telewizyjnych, reklam w
prasie, itp.
- Zapewnienie prawidłowego przepływu informacji i efektywnej współpracy z innymi działami firmy,
- Zarządzanie, nadzór, motywowanie i optymalizacja pracy podległego zespołu, w tym ocena okresowa,
- Zapewnienie wysokich standardów jakościowych pracy działu.
- Ustalanie, realizacja celów zakupowych i sprzedażowych oraz planów działań handlowych,
- Zarządzanie relacjami biznesowymi z dostawcami,
- Negocjowanie warunków handlowych współpracy, zawieranie umów handlowych, kontrola realizacji kontraktów, przeprowadzanie konkursów ofert handlowych,
- Planowanie i koordynowanie projektów z zakresu analiz rynkowych i optymalizacji oferty handlowej działu (rozwoju
nowych grup asortymentowych, aktywne poszerzanie bazy dostawców),
- Analizowanie raportów zakupu i sprzedaży oraz raportowanie wskaźników do Prezesa Zarządu,
- Nadzór nad przeprowadzaniem akcji marketingowych, tj. gazetek promocyjnych, promocji telewizyjnych, reklam w
prasie, itp.
- Zapewnienie prawidłowego przepływu informacji i efektywnej współpracy z innymi działami firmy,
- Zarządzanie, nadzór, motywowanie i optymalizacja pracy podległego zespołu, w tym ocena okresowa,
- Zapewnienie wysokich standardów jakościowych pracy działu.
Specjalista ds. handlu i marketingu (Kupiec)
"Społem" Warszawska Spółdzielnia Spożywców Wola
- Negocjowanie umów, warunków handlowych z producentami i dostawcami,
- Współpraca z kierownikami sklepów,
- Opracowywanie, wdrażanie i monitorowanie działań ze sklepami (planogramy, zamówienia centralne, działania marketingowe i inne),
- Wdrażanie i monitoring działań marketingowych w tym analiza wskaźników zakupu i sprzedaży,
- Śledzienie trendów rynkowych, analiza cen u konkurencji,
- Listowanie produktów, zakładanie kontraktów, tworzenie raportów, prognozowanie.
- Współpraca z kierownikami sklepów,
- Opracowywanie, wdrażanie i monitorowanie działań ze sklepami (planogramy, zamówienia centralne, działania marketingowe i inne),
- Wdrażanie i monitoring działań marketingowych w tym analiza wskaźników zakupu i sprzedaży,
- Śledzienie trendów rynkowych, analiza cen u konkurencji,
- Listowanie produktów, zakładanie kontraktów, tworzenie raportów, prognozowanie.
Manager sklepów na terenie woj. warmińsko-mazurskiego- awans wewnętrzny
Delikatesy Centrum- woj. warmińsko-mazurskie
- Kierowanie podległym 5 sklepami i kierowanie pracą zespołu,
- Rekrutacja kierowników i pracowników sklepów,
- Przeprowadzanie procesów zakupowych,
- Motywowanie, szkolenie oraz zapewnienie możliwości rozwoju zawodowego pracowników,
- Realizacja wyników sklepów, opracowywanie planów działania niezbędnych do osiągania zakładanych celów,
- Przeprowadzanie inwentaryzacji okresowych, zdawczo-odbiorczych,
- Nadzór nad placówkami handlowymi i ich sprawnym funkcjonowaniem oraz prowadzenie działań utrzymania na
najwyższym poziomie standardów firmowych.
- Rekrutacja kierowników i pracowników sklepów,
- Przeprowadzanie procesów zakupowych,
- Motywowanie, szkolenie oraz zapewnienie możliwości rozwoju zawodowego pracowników,
- Realizacja wyników sklepów, opracowywanie planów działania niezbędnych do osiągania zakładanych celów,
- Przeprowadzanie inwentaryzacji okresowych, zdawczo-odbiorczych,
- Nadzór nad placówkami handlowymi i ich sprawnym funkcjonowaniem oraz prowadzenie działań utrzymania na
najwyższym poziomie standardów firmowych.
Kierownik Sklepu- awans wewnętrzny
Delikatesy Centrum w Barcianach
- Zarządzanie zespołem sprzedażowym,
- Delegowanie zadań i motywowanie pracowników,
- Zarządzanie gospodarką towarową sklepu,
- Zapewnienie funkcjonowania sklepu zgodnie z obowiązującymi procedurami,
- Praca na sali sprzedaży i dbanie o zadowolenie klientów
- Delegowanie zadań i motywowanie pracowników,
- Zarządzanie gospodarką towarową sklepu,
- Zapewnienie funkcjonowania sklepu zgodnie z obowiązującymi procedurami,
- Praca na sali sprzedaży i dbanie o zadowolenie klientów
Asystent kierownika sklepu
Delikatesy Centrum w Barcianach
- Zarządzanie zespołem sprzedażowym,
- Delegowanie zadań i motywowanie pracowników,
- Zarządzanie gospodarką towarową sklepu,
- Wspieranie kierownika sklepu w codziennych obowiązkach,
- Zapewnienie funkcjonowania sklepu zgodnie z obowiązującymi procedurami,
- Praca na sali sprzedaży, dbanie o zadowolenie klientów.
- Delegowanie zadań i motywowanie pracowników,
- Zarządzanie gospodarką towarową sklepu,
- Wspieranie kierownika sklepu w codziennych obowiązkach,
- Zapewnienie funkcjonowania sklepu zgodnie z obowiązującymi procedurami,
- Praca na sali sprzedaży, dbanie o zadowolenie klientów.
Edukacja
Specjalizacje
Marketing
Marketing handlowy
Sprzedaż - FMCG
Zarządzanie sprzedażą - FMCG
Sprzedaż - Sieci handlowe
Category Management
Sprzedaż - Sieci handlowe
Zarządzanie sprzedażą – sieci handlowe
Zakupy
Inne
Zainteresowania
Kino, Teatr, Muzyka