Doświadczenie zawodowe
specjalista ds likwidacji szkód
przyjmowanie i wstępna analiza zgłoszenia szkody, nadzór nad przyjęciem i rejestracją szkody, wykonywanie segmentacji merytorycznej , opracowywanie i wysyłanie korespondencji, prowadzenie negocjacji z ubezpieczonym/poszkodowanym, przygotowywanie, sprawdzanie i zatwierdzanie wypłat odszkodowań z grup ryzyk 01, 08 i 09.
Prowadzenie likwidacji szkód samochodowych, kompletowanie i przechowywanie dokumentacji szkodowej, prowadzenie korespondencji, sprawdzanie pod względem merytorycznym szkód, przygotowywanie, sprawdzanie i zatwierdzanie wypłat odszkodowań z grup ryzyk 01, 03 10.
Prowadzenie likwidacji szkód samochodowych, kompletowanie i przechowywanie dokumentacji szkodowej, prowadzenie korespondencji, sprawdzanie pod względem merytorycznym szkód, przygotowywanie, sprawdzanie i zatwierdzanie wypłat odszkodowań z grup ryzyk 01, 03 10.
Szkolenia i kursy
Wrzesień 2007 r. - Zarządzanie projektem - Regionalny Ośrodek Europejskiego Funduszu Społecznego
Czerwiec 2004 r. - Obsługa Klienta w Procesie Likwidacji Szkody - język obsługi klienta, telefoniczny kontakt z klientem, praktyczne scenariusze postępowania w trudnych sytuacjach - Human Factor
Lipiec 2003 - Techniki Negocjacji i Argumentowania w Procesie Likwidacji Szkód - Aspekt merytoryczny i psychologiczny w negocjacjach, odkrywanie potrzeb klienta, ustępstwa w negocjacjach, trudne sytuacje , praktyczne ćwiczenia. - - Human Factor.
Grudzień 2002 - Obsługa Klienta w Procesie Likwidacji Szkody - Rozumienie emocji i zachowań klienta, wyrażanie empatii, argumentowanie i przekonywanie do swoich racji. - Human Factor
Październik 1995 - Szkolenie likwidatorów szkód komunikacyjnych - Obsługa prawna ubezpieczeń, ubezpieczenia AC, KR i OC - Polska Fundacja Promocji Kadr
Czerwiec 2004 r. - Obsługa Klienta w Procesie Likwidacji Szkody - język obsługi klienta, telefoniczny kontakt z klientem, praktyczne scenariusze postępowania w trudnych sytuacjach - Human Factor
Lipiec 2003 - Techniki Negocjacji i Argumentowania w Procesie Likwidacji Szkód - Aspekt merytoryczny i psychologiczny w negocjacjach, odkrywanie potrzeb klienta, ustępstwa w negocjacjach, trudne sytuacje , praktyczne ćwiczenia. - - Human Factor.
Grudzień 2002 - Obsługa Klienta w Procesie Likwidacji Szkody - Rozumienie emocji i zachowań klienta, wyrażanie empatii, argumentowanie i przekonywanie do swoich racji. - Human Factor
Październik 1995 - Szkolenie likwidatorów szkód komunikacyjnych - Obsługa prawna ubezpieczeń, ubezpieczenia AC, KR i OC - Polska Fundacja Promocji Kadr
Specjalizacje
Obsługa klienta
Finanse/Bankowość/Ubezpieczenia
Zainteresowania
- turystyka aktywna – rowerowa, piesza górska i nizinna, kajakowa
- krajoznawstwo, regionalizm,
- szlaki i ścieżki rowerowe,
- posiadam uprawnienia: Organizatora Turystyki, Przodownika Turystyki Kolarskiej PTTK i Znakarza Turystycznych Szlaków Rowerowych,
- krajoznawstwo, regionalizm,
- szlaki i ścieżki rowerowe,
- posiadam uprawnienia: Organizatora Turystyki, Przodownika Turystyki Kolarskiej PTTK i Znakarza Turystycznych Szlaków Rowerowych,
Organizacje
Polskie Towarzystwo Turystyczno-Krajoznawcze
Grupy
Turystyka rowerowa
Rower i turystyka na rowerze. Dla tych co rowerem z sakwami po świecie, ale i dla tych co wokół domu... :]