Dariusz Murłowski

Psycholog, Gabinet psychologiczny
Runów, mazowieckie

Umiejętności

Consumer Behaviour Analiza klientów Badania marketingowe Badania ilościowe Badania

Doświadczenie zawodowe

Logo
Psycholog
Gabinet psychologiczny
Biofeedback, neurofeedback
HumanGraph
Buisness Development Director
HumanGraph
Research Manager
Logo
właściciel
Agencja Badań ID dial
Logo
development manager
Studio DN
prowadzenie szkoleń i konferencji
PR
koordynacja new buisness
Logo
account manager
Studio DN
współpraca z kluczowymi klientami
nadzór nad procesem projektowym
opracowywanie strategii komunikacji wizualnej
Logo
account manager
Studio IMS
nadzór nad projektami
kontakty z klientami
Logo
fotograf
Wydawnictwo Lucrum
fotografia reklamowa
zdjęcia do kalendarzy

Edukacja

Logo
psychologi społeczna, magisterskie
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej w Warszawie

Specjalizacje

Badania i rozwój
Zarządzanie badaniami i rozwojem

Grupy

3 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej powstała w 1996 r. Wysokie miejsca rankingowe i oceny najbardziej prestiżowych instytucji w Polsce.
BADANIA RYNKU.
BADANIA RYNKU.
Co badać? Jak badać? Dlaczego badać? Wszystko co chcesz wiedzieć o badaniach, ale bałeś się zapytać :):)
Coaching jako proces nastawiony na tworzenie nowego a nie na naprawianie
Coaching jako proces nastawiony na tworzenie nowego a nie na naprawianie
Coaching jako proces nastawiony na tworzenie nowego, a nie naprawianie!!
Eye tracking
Eye tracking
Grupa osób zainteresowanych metodologią eye trackingową w badaniach usability i marketingowych.
Neuromarketing
Neuromarketing
O tym, jak marketing się rozwija; siła podświadomości, psychologia i neurobiologia w marketingu, buy-button, kontrowersje, inspiracje, dyskusje...a przede wszystkim - Twoje zdanie!
Psycholodzy
Psycholodzy
Adepci Psychologii. Nie-psychologów zapraszamy do innych grup psychologicznych.
Psychologia
Psychologia
Dla wszystkich ktorzy sa w tej dziedzinie specjalistami lub po prostu interesuja sie tym, czytaja " Charakter", lubia analizowac siebie, innych i zachowania.
SHOPPER MARKETING
SHOPPER MARKETING
Dla wszystkich zainteresowanych i związanych z SHOPPER MARKETINGIEM