Doświadczenie zawodowe
Zastępca Kierownika Wydziału Wsparcia Klientów Biznesowych
Nadzór na realizacją zadań związanych z obsługą kontraktów biznesowych;
Nadzór na realizacją obsługą zgłoszeń i reklamacji klientów biznesowych;
Szkolenie i coaching podległych pracowników;
Opracowywanie oraz wdrażanie procesów i procedur.
Nadzór na realizacją obsługą zgłoszeń i reklamacji klientów biznesowych;
Szkolenie i coaching podległych pracowników;
Opracowywanie oraz wdrażanie procesów i procedur.
Kierownik Wydziału Doradców Stacjonarnych SME
Realizacja celów sprzedażowych w powierzonym regionie;
Budowanie i utrzymywanie relacji z klientami;;
Przydzielanie planów sprzedaży oraz nadzór nad ich wykonaniem;
Analiza rynku, w tym potrzeb klientów i działań konkurencji;
Szkolenie i coaching podległych zespołów.
Budowanie i utrzymywanie relacji z klientami;;
Przydzielanie planów sprzedaży oraz nadzór nad ich wykonaniem;
Analiza rynku, w tym potrzeb klientów i działań konkurencji;
Szkolenie i coaching podległych zespołów.
Kierownik Wydziału Doradców dla Rynku Biznesowego
Realizacja celów sprzedażowych w powierzonym regionie;
Nadzór nad realizacją obsługi zgłoszeń i reklamacji klientów biznesowych;
Budowanie i utrzymywanie relacji z klientami;
Ustalanie i przydzielanie planów sprzedaży dla pracowników;
Systematyczna analiza rynku, w tym potrzeb klientów i działań konkurencji;
Szkolenie i coaching podległych pracowników.
Nadzór nad realizacją obsługi zgłoszeń i reklamacji klientów biznesowych;
Budowanie i utrzymywanie relacji z klientami;
Ustalanie i przydzielanie planów sprzedaży dla pracowników;
Systematyczna analiza rynku, w tym potrzeb klientów i działań konkurencji;
Szkolenie i coaching podległych pracowników.
Specjalista d/s Technicznej Obsługi Odbiorców
Uzgadnianie dokumentacji technicznej układów pomiarowych energii elektrycznej;
Przeprowadzanie odbiory technicznych oraz kontroli układów pomiarowych.
Obsługa systemu zdalnego odczytu liczników energii elektrycznej dla klientów biznesowych;
Zawieranie umów kompleksowych z klientami biznesowymi.
Obsługa zgłoszeń i reklamacji klientów biznesowych.
Przeprowadzanie odbiory technicznych oraz kontroli układów pomiarowych.
Obsługa systemu zdalnego odczytu liczników energii elektrycznej dla klientów biznesowych;
Zawieranie umów kompleksowych z klientami biznesowymi.
Obsługa zgłoszeń i reklamacji klientów biznesowych.
Edukacja
Specjalizacje
Administracja biurowa
Zarządzanie biurem i administracja
Budownictwo
Energetyczne
Obsługa klienta
Energia