Umiejętności
Project Management
Microsoft Visio
rekrutacja
zarządzanie kluczowymi klientami
Strategia biznesowa
Strategia marketingowa
Certyfikacja wyrobów medycznych - wymagania dyrektywy 93/42/EEC
CRM Salesforce
SAP ERP SD
audyty jakości
SAP CRM Sales
MS OFFICE 365
Badania wyrobów medycznych
Certyfikacja wyrobów medycznych - MDR 2017/745
Certyfikacja wyrobów medycznych - MDSAP
Języki
polski
ojczysty
angielski
biegły
niemiecki
podstawowy
rosyjski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Key Account Manager, Regulatory Audits Business Developer - Medical Devices
Rozwój i sprzedaż usług związanych z certyfikacją wyrobów medycznych w Europie Środkowo-Wschodniej oraz Wielkiej Brytanii, Hiszpanii, Portugalii, Turcji i krajach Skandynawskich. Prowadzenie szkoleń z zakresu usług oraz zasad ich wyceny dla oddziałów koncernu w regionie. Planowanie i organizacja projektów marketingowych w tym konferencji i szkoleń oraz opracowywanie materiałów marketingowych. Nawiązywanie i budowa długofalowych relacji z kluczowymi klientami.
Key Account Manager, Regulatory Audits Business Developer - Medical Devices
Nawiązywanie i budowa długofalowych relacji z kluczowymi klientami w Polsce oraz Europie Środkowo-Wschodniej, wycena usług, sporządzanie ofert handlowych oraz negocjacje. Profesjonalne doradztwo w zakresie usług związanych z wyrobami medycznymi, produktami leczniczymi oraz kosmetycznymi. Planowanie, organizacja oraz realizacja działań marketingowych. Współpraca z oddziałami koncernu w poszczególnych krajach regionu CEE jak również z firmami konsultingowymi w zakresie oferowanych usług.
Regionalny Koordynator Sprzedaży
Aktywna sprzedaż wszystkich usług oferowanych przez Jednostka Certyfikującą i Notyfikowaną TUV Rheinland w tym usługi związane z certyfikacją systemów zarządzania, usługi dla przemysłu oraz certyfikacja wyrobów na terenie Polski. Organizacja szkoleń, seminariów i konferencji oraz współpraca z firmami konsultingowymi.
Szkolenia i kursy
- Audytor Jakości TUV - AZJ-2012-XI-C1019
- Zarządzanie Projektami,
- Virtual Selling & Inside Sales,
- Zaawansowane techniki negocjacyjne,
- Techniki Sprzedaży,
- Strategiczna, długofalowa współpraca z kluczowymi klientami,
- Innowacyjne techniki sprzedaży doradczo-eksperckiej,
- Efektywna komunikacja,
- Autoprezentacja i rola wizerunku własnego,
- Email Marketing Zgodny z RODO, Budowanie Strategii Content Marketingowej.
- Nowa norma EN ISO 13485:2016 wraz z powiązaniem do szczegółowych wymagań norm i regulacji prawnych,
- Wymagania normy ISO/IEC 17025:2005,
- Nowa norma EN ISO 15378:2015. Bezpośrednie materiały opakowaniowe produktów leczniczych - Wymagania szczegółowe dotyczące zastosowania ISO 9001:2008 z uwzględnieniem Dobrej Praktyki Wytwarzania (GMP),
- Koniec okresu przejściowego dla dostosowania wyrobów medycznych do wymagań norm serii EN 60601-1 3-cia edycja.
- Jak skutecznie przygotować firmę do certyfikacji wg normy EN ISO 22000:2006.
- Zarządzanie Projektami,
- Virtual Selling & Inside Sales,
- Zaawansowane techniki negocjacyjne,
- Techniki Sprzedaży,
- Strategiczna, długofalowa współpraca z kluczowymi klientami,
- Innowacyjne techniki sprzedaży doradczo-eksperckiej,
- Efektywna komunikacja,
- Autoprezentacja i rola wizerunku własnego,
- Email Marketing Zgodny z RODO, Budowanie Strategii Content Marketingowej.
- Nowa norma EN ISO 13485:2016 wraz z powiązaniem do szczegółowych wymagań norm i regulacji prawnych,
- Wymagania normy ISO/IEC 17025:2005,
- Nowa norma EN ISO 15378:2015. Bezpośrednie materiały opakowaniowe produktów leczniczych - Wymagania szczegółowe dotyczące zastosowania ISO 9001:2008 z uwzględnieniem Dobrej Praktyki Wytwarzania (GMP),
- Koniec okresu przejściowego dla dostosowania wyrobów medycznych do wymagań norm serii EN 60601-1 3-cia edycja.
- Jak skutecznie przygotować firmę do certyfikacji wg normy EN ISO 22000:2006.
Edukacja
Specjalizacje
Marketing
Kampanie marketingowe/Eventy
Sprzedaż
Farmacja/Medycyna
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą
Zarządzanie jakością
Zapewnienie jakości
Zainteresowania
Technologia, informatyka, fotografia, podróże, muzyka oraz film.