Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Regionalny Kierownik Sprzedaży
• poziom sprzedaży generowany za pośrednictwem dealerów Grupy VW,
• współpracę z dealerami Grupy VW w zakresie sprzedaży usług finansowych,
• ustalanie, monitorowanie i kontrolowanie wyników podejmowanych ustaleń,
• rozwiązywanie wszelkich spraw biznesowych pomiędzy dealerem a Bankiem,
• ustalanie warunków kredytowych dla poszczególnych dealerów (i monitorowanie ich wykorzystywania)
• organizowanie i prowadzenie stałych spotkań szkoleniowo-motywacyjnych,
• monitorowanie działań podejmowanych przez konkurencję
• współpracę z dealerami Grupy VW w zakresie sprzedaży usług finansowych,
• ustalanie, monitorowanie i kontrolowanie wyników podejmowanych ustaleń,
• rozwiązywanie wszelkich spraw biznesowych pomiędzy dealerem a Bankiem,
• ustalanie warunków kredytowych dla poszczególnych dealerów (i monitorowanie ich wykorzystywania)
• organizowanie i prowadzenie stałych spotkań szkoleniowo-motywacyjnych,
• monitorowanie działań podejmowanych przez konkurencję
Kierownik Sprzedaży
• wyniki zespołu sprzedaży w zakresie oferowanych produktów jak i bieżący monitoring,
• współudział w opracowywaniu planów sprzedażowych w zakresie oferowanych produktów,
• realizacja polityki sprzedaży produktów zgodnie z regionalnymi uwarunkowaniami i kompetencjami,
• zarządzanie siecią sprzedaży, w szczególności:
- budowanie optymalnego modelu sieci sprzedaży,
- planowanie, nadawanie i monitorowanie sprzedaży,
- wyszukiwanie i tworzenie nowych kanałów sprzedaży,
- rozwój podległych kanałów sprzedaży m.in. poprzez prowadzenie naboru,
- nadawanie indywidualnych planów sprzedażowych na poszczególne podmioty sprzedaży, prowadzenie bieżącej analizy struktury portfela oraz wyników sprzedaży,
- organizowanie i prowadzenie stałych spotkań szkoleniowo-motywacyjnych (coaching)
- wsparcie merytoryczne w zakresie produktów i technik sprzedaży,
- bezpośredni kontakt i współpraca z siecią sprzedaży,
• monitorowanie działań konkurencji,
• raportowanie uzyskiwanych wyników
• współudział w opracowywaniu planów sprzedażowych w zakresie oferowanych produktów,
• realizacja polityki sprzedaży produktów zgodnie z regionalnymi uwarunkowaniami i kompetencjami,
• zarządzanie siecią sprzedaży, w szczególności:
- budowanie optymalnego modelu sieci sprzedaży,
- planowanie, nadawanie i monitorowanie sprzedaży,
- wyszukiwanie i tworzenie nowych kanałów sprzedaży,
- rozwój podległych kanałów sprzedaży m.in. poprzez prowadzenie naboru,
- nadawanie indywidualnych planów sprzedażowych na poszczególne podmioty sprzedaży, prowadzenie bieżącej analizy struktury portfela oraz wyników sprzedaży,
- organizowanie i prowadzenie stałych spotkań szkoleniowo-motywacyjnych (coaching)
- wsparcie merytoryczne w zakresie produktów i technik sprzedaży,
- bezpośredni kontakt i współpraca z siecią sprzedaży,
• monitorowanie działań konkurencji,
• raportowanie uzyskiwanych wyników
Key Account Manager
• dbanie o wymagany poziom sprzedaży w określonym zespole sprzedaży,
• analiza przychodów i kosztów w rozgraniczeniu na poszczególne regiony sprzedaży,
• negocjacje warunków finansowych i merytorycznych współpracy z kontrahentami,
• analiza finansowa osiąganych wyników,
• nadzór nad realizacją nowych wdrożeń produktowych w sieci,
• wszystkie działania administracyjne i organizacyjne powodujące ciągłość pracy zespołu sprzedaży,
• rozliczanie poszczególnych regionów z osiąganych wyników i ustalonych standardów,
• dbanie o ustalony standard obsługi klientów,
• nadzór merytoryczny i organizacyjny nad pracownikami w terenie w celu realizacji przyjętych założeń,
• opracowywanie i wdrażanie akcji promocyjnych z dostawcami,
• kompleksowa obsługa oraz tworzenie właściwych relacji biznesowych z kontrahentami,
• kontrola poziomu ustalonych marż handlowych,
• analiza rynku w zakresie możliwości pozyskania nowych kontrahentów - przygotowywanie ofert handlowych,
• opracowywanie planów marketingowych i ich wdrażanie,
• raportowanie wyników
• analiza przychodów i kosztów w rozgraniczeniu na poszczególne regiony sprzedaży,
• negocjacje warunków finansowych i merytorycznych współpracy z kontrahentami,
• analiza finansowa osiąganych wyników,
• nadzór nad realizacją nowych wdrożeń produktowych w sieci,
• wszystkie działania administracyjne i organizacyjne powodujące ciągłość pracy zespołu sprzedaży,
• rozliczanie poszczególnych regionów z osiąganych wyników i ustalonych standardów,
• dbanie o ustalony standard obsługi klientów,
• nadzór merytoryczny i organizacyjny nad pracownikami w terenie w celu realizacji przyjętych założeń,
• opracowywanie i wdrażanie akcji promocyjnych z dostawcami,
• kompleksowa obsługa oraz tworzenie właściwych relacji biznesowych z kontrahentami,
• kontrola poziomu ustalonych marż handlowych,
• analiza rynku w zakresie możliwości pozyskania nowych kontrahentów - przygotowywanie ofert handlowych,
• opracowywanie planów marketingowych i ich wdrażanie,
• raportowanie wyników
Kierownik Sprzedaży /p.o. kierownika oddziału/
• planowanie i zarządzanie zespołem sprzedaży, nadzór nad wykonaniem budżetu,
• dbanie o właściwy poziom sprzedaży i kosztów oddziału, planowanie i monitorowanie wielkości sprzedaży,
• nadzór finansowy i merytoryczny nad oddziałem,
• wszystkie działania związane z technicznym i organizacyjnym funkcjonowaniem oddziału,
• analiza struktury i poziomu kosztów w połączeniu z wielkością obrotu w poszczególnych filiach,
• określanie i kontrola wypełniania procedur, standardów administracyjnych,
• dbanie o rozwój profesjonalny podległych pracowników wraz z ich motywowaniem i szkoleniem,
• negocjacje z klientami dotyczące zawieranych umów,
• negocjacje zasad i warunków współpracy z firmami zewnętrznymi i stała kontrola w wypełnianiu warunków kontraktu,
• opracowanie kosztów planów marketingowych i akcji promocyjnych,
• określanie warunków finansowych i merytorycznych w podpisywanych kontraktach,
• określanie zasad i dobór podmiotów współpracujących oraz stała kontrola nad poprawną współpracą,
• w początkowym okresie zorganizowanie oddziału w Poznaniu, a następnie filii
• dbanie o właściwy poziom sprzedaży i kosztów oddziału, planowanie i monitorowanie wielkości sprzedaży,
• nadzór finansowy i merytoryczny nad oddziałem,
• wszystkie działania związane z technicznym i organizacyjnym funkcjonowaniem oddziału,
• analiza struktury i poziomu kosztów w połączeniu z wielkością obrotu w poszczególnych filiach,
• określanie i kontrola wypełniania procedur, standardów administracyjnych,
• dbanie o rozwój profesjonalny podległych pracowników wraz z ich motywowaniem i szkoleniem,
• negocjacje z klientami dotyczące zawieranych umów,
• negocjacje zasad i warunków współpracy z firmami zewnętrznymi i stała kontrola w wypełnianiu warunków kontraktu,
• opracowanie kosztów planów marketingowych i akcji promocyjnych,
• określanie warunków finansowych i merytorycznych w podpisywanych kontraktach,
• określanie zasad i dobór podmiotów współpracujących oraz stała kontrola nad poprawną współpracą,
• w początkowym okresie zorganizowanie oddziału w Poznaniu, a następnie filii
Szkolenia i kursy
z zakresu zarządzania, budowania i motywowania zespołów sprzedażowych, rekrutacji kandydatów,
Specjalizacje
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą
Zainteresowania
narciarstwo
Grupy
Banki
pracujesz w banku? chcesz pracować w banku? podziel sie swoimi doswiadczeniami - dowiedz sie wiecej... znajdz swoje miejsce pracy...
Eksperci sprzedaży
Grupa poświęcona rozwojowi sprzedaży: technikom, sposobom, które sprawdziły się w praktyce, od ustawienia działu i zarządzania nim poprzez ustawienie i ulepszanie procesu sprzedaży po szczegóły rekrut
WIEDZA ZA GROSZE
Miejsce w którym znajdziesz cenne informacje, między innmi artykuły, książki i oferty szkoleń.