Dariusz Kurek

Dyrektor Sprzedaży / National Key Account Manager
Konstancin-Jeziorna, mazowieckie

Umiejętności

Budżety planowanie biznesu Rozwój kluczowych klientów Zarządzanie Analiza rynku Strategia marketingowa Przemysł farmaceutyczny Sprzedaż leków Promocje Zarządzanie Sprzedażą Budgeting

Języki

angielski
dobry
rosyjski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Logo
Dyrektor sprzedaży / National Key Account Manager
Domowa Apteczka Sp. z o.o. Sp. K.
Odpowiedzialny za:
• Zarządzanie promocją i sprzedażą suplementów diety, wyrobów medycznych i kosmetyków (apteki, pediatrzy);
• Realizację celów biznesowych firmy, tworzenie strategii promocji i dystrybucji;
• Zarządzanie budżetem działu sprzedaży, kontrola ROI;
• Współpraca z kluczowymi klientami sieciowymi i hurtowymi
• Zarządzanie zespołem sprzedaży (20 osób)
Kluczowe osiągnięcia:
• Zbudowanie efektywnego zespołu KAM do obsługi klientów sieciowych i osiągnięcie wzrostu sprzedaży 2019 vs. 2018 o 45%;
• Obniżenie współczynnika rotacji w zespole sprzedaży z 87% na 30%;
• Wzrost NSV o 25%
• Wzrost profitu o 50%
Hand-Prod Sp. z o.o.
Dyrektor sprzedaży
Odpowiedzialny za:
• Tworzenie i realizację strategii sprzedaży i trade marketingu oraz tworzenie strategii marketingowych w kanale lekarskim (lekarze pierwszego kontaktu i diabetolodzy) oraz kanale aptecznym (sieci apteczne). Paski do pomiaru glikemii, sprzęt medyczny, suplementy diety, ortopedia, leki generyczne;
• Współpracę z kluczowymi sieciami aptecznymi i hurtowniami;
• Współpraca y KOL’s (diabetologia)
• Zarządzanie zespołem sprzedaży (34 osoby)
Kluczowe osiągnięcia:
• Wzrost sprzedaży leków generycznych o 300%
• Wzrost ilości aktywnych klientów o 120%
• Wzrost preskrybcji pasków o 45%
Qpharma
Dyrektor Handlowy
Odpowiedzialny za :
• Tworzenie i realizację strategii sprzedaży i trade marketingu oraz współtworzenie strategii marketingowych w kanale (apteki sieciowe i indywidualne) i lekarskim (lekarze pierwszego kontaktu, pediatrzy, laryngolodzy i ginekolodzy) Polska i Czechy;
• Zarządzanie budżetem działu sprzedaży, kontrola ROI;
• Współpraca z KOL’s (pediatria, laryngologia, neurologia, ginekologia)
• Zarządzanie zespołem sprzedaży (36 osób)
Kluczowe osiągniecia:
• Zbudowanie i organizacja działu trade’owego w Polsce
• Wzrost sprzedaży +16% (wzrost efektywności działu medycznego)
• Zbudowanie zespołu laryngologicznego (8 Przedstawicieli, 1 Kierownik Regionalny)
Logo
Sales Manager
Axellus Polska (obecnie Orkla Care)
Odpowiedzialny za:
• Tworzenie i realizację strategii sprzedaży i trade marketingu oraz współtworzenie strategii marketingowych;
• Tworzenie i realizacja strategii współpracy z kluczowymi klientami hurtowymi i sieciami aptek;
• Planowanie i realizacja budżetu sprzedażowego i promocyjnego;
• Zarządzanie zespołem sprzedaży (37 osób)
Kluczowe osiągnięcia:
• Obniżenie rocznych kosztów wsparcia sprzedaży o 1 mln PLN;
• Wzrost skuteczności wizyt o 60%;
• Zmniejszenie ilości niezrealizowanych zamówień o 50% dzięki wdrożeniu nowego systemu raportowania i realizacji zamówień;
• Zwiększenie dotarcia do aptek o 40% poprzez stworzenie działu Telemarketingu;
• Osiągnięcie 100% dystrybucji produktów i ofert promocyjnych w głównych hurtowniach i ich oddziałach poprzez stworzenie działu KAM;
Katarzyna R.
Katarzyna R. · współpracownik
wystawiono
Doskonały manager i fachowiec, świetna współpraca. Było mi miło poznać i pracować z Darkiem, może kiedyś będzie jeszcze taka okazja.
Eliza Fabijańczyk
Eliza Fabijańczyk · współpracownik
wystawiono
Miałam przyjemność współpracować z Darkiem kilka lat. Jest doskonałym fachowcem i profesjonalistą. Wszystkie zadania wykonuje z wielkim zaangażowaniem. Posiada bardzo dużą wiedzę, którą potrafi umiejętnie przekazać innym. Jest osobą bardzo dobrze zorganizowaną, odpowiedzialną, o doskonałych umiejętnościach komunikacyjnych i przywódczych. Było mi bardzo miło współpracować z Darkiem i uczyć się od niego.
Michał Suski
Michał Suski · usługodawca
wystawiono
Doskonały szkoleniowiec,skuteczny manager,prawdziwy fachowiec.Miło było z nim pracować i uczyć się.
Logo
Field Force Manager
Hexal Polska / Lek Polska (Sandoz group)
Odpowiedzialny za:
• Realizację sprzedaży leków Rx na terenie Polski zachodniej (Substytucja);
• Wdrażanie promocji leków generycznych w aptekach;
• Zarządzanie budżetem promocyjnym;
• Tworzenie systemów promocyjnych i lojalnościowych;
• Zarządzanie zespołem Przedstawicieli Aptecznych (16 osób) – leki Rx;
Kluczowe osiągnięcia:
• Wzrost udziałów rynkowych o 10 pp na rynku amlodypin;
Łukasz Berejowski
Łukasz Berejowski · podwładny
wystawiono
Doskonały manager, z przyjemnością pracowałem pod jego opieką. Kompetentny, uczciwy, wyrozumiały i wspomagający.
Cefarm Warszawa SA
Dyrektor Operacyjno - Handlowy
Odpowiedzialny za:
• Sieć aptek / 53 apteki w Warszawie i aglomeracji (5 regionów, 260 pracowników)
o Generowanie zysku (polityka cenowa, zarządzanie marżą );
o Rozwój strategii handlowej;
o Efektywną współpracę z producentami/ dystrybutorami
o Zarządzanie ludźmi, rekrutację (34 farmaceutów) i system motywacyjny;
• Dział handlowy (5 osób):
o Funkcje handlowe (realizacja zamówień, analizy sprzedaży i zyskowności na poziomie firmy/ apteki / akcji promocyjnej)
o Funkcje marketingowe (materiały POS, promocje, organizacja szkoleń);

Kluczowe osiągnięcia:
• Wzrost sprzedaży o 10% względem roku 2005 poprzez:
o Nowy projekt rozwoju sieci: “Nowoczesna Apteka” (wizualizacja, szkolenie pracowników);
o Ujednolicenie strategii handlowej;
o Wdrożenie nowego systemu współpracy z producentami;
• Wzrost marży aptecznej o 1 pp. względem roku 2005 poprzez:
o Nową strategię cenową;
o Nową strategię promocyjną sieci (“Cefarm – apteki przyjazne pacjentowi”);
Usunięty Użytkownik
podwładny
wystawiono
Darek to doświadczony manager z doskonałym podejściem do ludzi. Umie słuchać i rozwiązywać problemy zespołu.
Ma wiedzę i autorytet co sprawia, że jest prawdziwym liderem.
Duże doświadczenie w sprzedaży, świetna znajomość rynku czynią z niego dobrego szefa i eksperta w branży.
Logo
District Manager (wcześniej Przedstawiciel farmaceutyczny)
Amis Medica Sp. z o.o. (obecnie Orkla Care)
Odpowiedzialny za:
• Realizację sprzedaży i zysku;
• Zarządzanie zespołem sprzedaży w 7 regionach: Warszawa, Poznań, Trójmiasto, Szczecin, Bydgoszcz, Białystok, Olsztyn (rekrutacja 10 Przedstawicieli Handlowych, rozwój i motywacja, program szkoleniowy);
• Rozwój krótko- i długoterminowych strategii handlowych w podległych regionach;
• Planowanie sprzedaży, analizy rynkowe;
• Budowanie dystrybucji nowych produktów;
• Zarządzanie budżetem ;
• Współpraca z kluczowymi hurtowniami (PGF, Farmacol, Prosper, Torfarm, ACP, Cefarm Białystok) oraz sieciami aptek (Euro Apteka, Apteka 21, Cefarm Warszawa);
Dodatkowo:
• Konsultant w dziale Trade Marketingu – wsparcie działu marketingu w opracowywaniu promocji handlowych i programów lojalnościowych;

Szkolenia i kursy

• “Sales Academy” – ORKLA (Norwegia) 16 dni;
• “Polityka cenowa” – Harvard Business Review Polska;
• “Substytucja w aptece” – Chiltern;
• Jak być trenerem? – Chiltern;
• Zarządzanie zespołem sprzedaży – Mercuri International;
• Efektywne negocjacje - Ernst & Young;
• Efektywne prezentacje - Amis Medica;
• Zaawansowane techniki sprzedaży – Mercuri International;
• Komunikacja – Mercuri International;
• Techniki sprzedaży - Amis Medica;

Edukacja

Logo
Zootechnika, inżynierskie
SGGW-AR WARSZAWA

Zainteresowania

• Blues, Boogie (harmonijka, pianino);
• Sport (snowboard, golf);
• Taniec towarzyski;

Inne

PNSA (Polish National Sales Award) sędzia od 2014

Grupy

sggw
sggw
SGGW to jedna z najstarszych polskich uczelni. Zawsze wysoko w rankingach. Otrzymała tytuł „Najbardziej innowacyjnej i kreatywnej uczelni w Polsce”.
Consero
Consero
Consero to słowo , pochodzące z łaciny, którego znaczeniem jest „ łączyć”. Tworzymy zespół ekspertów, którzy łączą wiedzę i doświadczenie z wielu dziedzin w drodze zintegrowanych oddziaływań dla nasz
Darmowe szkolenia
Darmowe szkolenia
Po prostu wymiana informacji na temat darmowych szkoleń..
Golf
Golf
Przyjemny sposób na pogłębianie znajomości, także tych z Goldenline.
Hurt farmaceutyczny
Hurt farmaceutyczny
Grupa dla kadry menedżerskiej wyższego i średniego szczebla zarządzającej hurtowniami farmaceutycznymi . Forum do wymiany doświadczeń, wiedzy i poglądów.
Marketing farmaceutyczny
Marketing farmaceutyczny
Stosowne miejsce dla osób profesjonalnie traktujących marketing farmaceutyczny
Mount Everest Biznesu
Mount Everest Biznesu
Grupa otwarta na opinie, pytania, ciekawostki i wymianę doświadczeń w zakresie osiągania ambitnych celów, ducha zespołowości, motywacji i podejmowania ryzyka.
Pharma Market
Pharma Market
Grupa dla osób związanych z rynkiem farmaceutycznym. Wymiana informacji, nowości w branży oraz informacji z rynku. Nowości firmy DOCS International. Osoby z ukrytym profilem nie będą akceptowan
Pianino i Fortepian
Pianino i Fortepian
Instrumenty Klawiszowe, za równo klasyczne jak i cyfrowe.
Reprezentant medyczny
Reprezentant medyczny
Grupa skupiająca przedstawicieli medycznych z różnych firm farmaceutycznych.
Rynek Farmaceutyczny
Rynek Farmaceutyczny
Grupa dla osób profesjonalnie zajmujących się rynkiem farmaceutycznym. Ma na celu wymianę informacji na temat zmian na rynku farmaceutycznym w Polsce jak i za granicą.
Sprzedaż
Sprzedaż
Grupa dla osób interesujących się praktykami sprzedażowymi, traktujących sprzedaż jako sztukę, mająca ciekawe doświadczenia w zakresie sprzedaży.