Języki
angielski
dobry
litewski
dobry
rosyjski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Dyrektor sprzedazy ds. klientów krajowych
Obszar działania - kraj - tzw. rynek tradycyjny
Odpowiedzialny za:
-Kreowanie polityki handlowej i prowadzenie rozmów handlowych i negocjacje z kluczowymi klientami zajmujących się dystrybucją produktów spożywczych w kraju
- Zarządzanie 60-cio osobowym zespołem handlowców obsługujących kanał tradycyjny( ASM, KAM, PHHurt, PH)
- Przygotowanie i realizację strategii sprzedaży w kanale tradycyjnym
Projektowanie i rekomendowanie działań handlowych związanych ściśle ze strategią rozwoju firmy,
Przygotowanie i zarządzanie budżetami związanymi ze sprzedażą, promocjami i funkcjonowaniem zespołu handlowców,
Raportuje bezpośrednio do Dyrektora sprzedaży - członka zarządu
Odpowiedzialny za:
-Kreowanie polityki handlowej i prowadzenie rozmów handlowych i negocjacje z kluczowymi klientami zajmujących się dystrybucją produktów spożywczych w kraju
- Zarządzanie 60-cio osobowym zespołem handlowców obsługujących kanał tradycyjny( ASM, KAM, PHHurt, PH)
- Przygotowanie i realizację strategii sprzedaży w kanale tradycyjnym
Projektowanie i rekomendowanie działań handlowych związanych ściśle ze strategią rozwoju firmy,
Przygotowanie i zarządzanie budżetami związanymi ze sprzedażą, promocjami i funkcjonowaniem zespołu handlowców,
Raportuje bezpośrednio do Dyrektora sprzedaży - członka zarządu
Dyrektor Regionu Sprzedaży
Obszar działania - 1/2 Polski między innymi takie województwa jak: mazowieckie, kujawsko-pomorskie, pomorskie, wielkopolskie, lubuskie,zachodniopomorskie warmińsko-mazurskie , podlaskie.
Odpowiedzialny za:
-Zarządzanie 46-cio osobowym zespołem handlowców, w tym 6-cioma Kierownikami Obszarów Sprzedaży ( ASM)
-Przygotowanie i realizację strategii sprzedaży w podległym regionie,
-Projektowanie i rekomendowanie działań handlowych związanych ściśle ze strategią rozwoju firmy,
- Zarządzanie budżetami związanymi ze sprzedażą, promocjami i funkcjonowaniem zespołu handlowców,
-Prowadzenie rozmów handlowych i negocjacje z kluczowymi klientami w Regionie.
Bezpośredni przełożony – Dyrektor Sprzedaży
Odpowiedzialny za:
-Zarządzanie 46-cio osobowym zespołem handlowców, w tym 6-cioma Kierownikami Obszarów Sprzedaży ( ASM)
-Przygotowanie i realizację strategii sprzedaży w podległym regionie,
-Projektowanie i rekomendowanie działań handlowych związanych ściśle ze strategią rozwoju firmy,
- Zarządzanie budżetami związanymi ze sprzedażą, promocjami i funkcjonowaniem zespołu handlowców,
-Prowadzenie rozmów handlowych i negocjacje z kluczowymi klientami w Regionie.
Bezpośredni przełożony – Dyrektor Sprzedaży
Dyrektor ds sieci krajowych
Marki ( DELECTA, KING OSCAR, PODRAVKA )
Odpowiedzialny za :
Przygotowanie i wdrażanie nowej strategii współpracy z klientami z tzw. Sieci Krajowych,
Przygotowanie i realizacja polityki bonusowej i rabatowej – warunków handlowych w stosunku do powyższych klientów,
Zarządzanie budżetami związanymi ze sprzedażą, promocjami i funkcjonowaniem Sieci Krajowych,
Prowadzenie rozmów handlowych i negocjacje z kluczowymi klientami Sieci Krajowych
Bezpośredni przełożony – Dyrektor rynku tradycyjnego
Odpowiedzialny za :
Przygotowanie i wdrażanie nowej strategii współpracy z klientami z tzw. Sieci Krajowych,
Przygotowanie i realizacja polityki bonusowej i rabatowej – warunków handlowych w stosunku do powyższych klientów,
Zarządzanie budżetami związanymi ze sprzedażą, promocjami i funkcjonowaniem Sieci Krajowych,
Prowadzenie rozmów handlowych i negocjacje z kluczowymi klientami Sieci Krajowych
Bezpośredni przełożony – Dyrektor rynku tradycyjnego
Regionalny Dyrektor Sprzedąży
marki Delecta, King Oskar
region działania 1/4 kraju między innymi : część mazowieckiego ( Warszawa i okolice), pomorskie , warmińsko-mazurskie , podlaskie.
Odpowiedzialny za:
- Zarządzanie 30-to osobowym zespołem handlowców, w tym 4-oma Kierownikami Obszarów Sprzedaży ( ASM)
-realizację polityki sprzedaży oraz promocji w podległym regionie,
- Projektowanie i rekomendowanie działań handlowych w regoinie
-Zarządzanie budżetami sprzedaży, promocji i funkcjonowaniem zespołu handlowców,
- Prowadzenie rozmów handlowych i negocjacje z kluczowymi klientami w Regionie.
Bezpośredni przełożony – Dyrektor Rynku Tradycyjnego
region działania 1/4 kraju między innymi : część mazowieckiego ( Warszawa i okolice), pomorskie , warmińsko-mazurskie , podlaskie.
Odpowiedzialny za:
- Zarządzanie 30-to osobowym zespołem handlowców, w tym 4-oma Kierownikami Obszarów Sprzedaży ( ASM)
-realizację polityki sprzedaży oraz promocji w podległym regionie,
- Projektowanie i rekomendowanie działań handlowych w regoinie
-Zarządzanie budżetami sprzedaży, promocji i funkcjonowaniem zespołu handlowców,
- Prowadzenie rozmów handlowych i negocjacje z kluczowymi klientami w Regionie.
Bezpośredni przełożony – Dyrektor Rynku Tradycyjnego
Przedstawiciel Handlowy
odpowiedzialny za sprzedaż detaliczną i hurtowa na terenie Podlasia
Szkolenia i kursy
szkolenia i warsztaty na poziomie TOP Managmentu odbywające się w cyklu kwartalnym. Prowadzone min przez zespół Wojciecha Hamana.
Szereg warsztatów szkoleniowych z zakresu zarządzania zespołem, konfliktów w zespole, organizacji pracy sprzedawców, technik sprzedaży, merchandisingu, negocjacji, coachingu z elementami przywództwa i oceny handlowców, rozmów oceniających. Prowadzone przez firmy szkoleniowe min. Kalkstein, DK Selecion, Hayes.
W razie potrzeby służę certyfikatami
Szereg warsztatów szkoleniowych z zakresu zarządzania zespołem, konfliktów w zespole, organizacji pracy sprzedawców, technik sprzedaży, merchandisingu, negocjacji, coachingu z elementami przywództwa i oceny handlowców, rozmów oceniających. Prowadzone przez firmy szkoleniowe min. Kalkstein, DK Selecion, Hayes.
W razie potrzeby służę certyfikatami
Specjalizacje
Sprzedaż - FMCG
Artykuły spożywcze/Alkohol/Tytoń
Sprzedaż - FMCG
Zarządzanie sprzedażą - FMCG
Zainteresowania
sport szybowcowy,
narciarstwo,
sporty ekstremalne,
literatura sensacyjna.
narciarstwo,
sporty ekstremalne,
literatura sensacyjna.
Grupy
MERCHANDISING Z PASJĄ
Grupa poświęcona wszystkim pasjonatom tematyki trade marketingu i merchandisingu.
Przedsiębiorczość
Przedsiębiorcy, osoby przedsiębiorcze, współpraca biznesowa, przyjaciele biznesowi, rozwój osobisty i firmowy, pomoc, dotacje, biznesplany. Przedsiębiorczość
Tylko sprzedaż
Grupa dla ludzi, którzy zawodowo zajmują się sprzedażą i chcą być w tym coraz lepsi. Nie osiadają na laurach, dbają o klientów i wiedzą, że w rękach sprzedaży leży los firm.