Umiejętności
Zarządzanie klientami
Coaching
Szkolenia pracowników
Zarządzanie Sprzedażą
Obsługa klienta
Języki
angielski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Doradca techniczno-handlowy
HF Inverter Polska
- Planowanie i realizacja działań w zakresie utrzymania i rozwoju poziomu
sprzedaży,
- Nadzór nad inwestycjami i projektami w przemyśle
- Opieka nad Klientami
- Zarządzanie inwestycjami
- Doradzanie klientom, negocjacje, sprzedaż produktów
- Analizowanie danych rynkowych z branży
Praca w rynku:
a) utrzymanie i rozwijanie klientów stałych
b) pozyskanie i rozwijanie klientów nowych
c) doradztwo techniczne
d) monitoring działań konkurencji
e) aktualizacja informacji o kliencie
f) negocjacje ofert
sprzedaży,
- Nadzór nad inwestycjami i projektami w przemyśle
- Opieka nad Klientami
- Zarządzanie inwestycjami
- Doradzanie klientom, negocjacje, sprzedaż produktów
- Analizowanie danych rynkowych z branży
Praca w rynku:
a) utrzymanie i rozwijanie klientów stałych
b) pozyskanie i rozwijanie klientów nowych
c) doradztwo techniczne
d) monitoring działań konkurencji
e) aktualizacja informacji o kliencie
f) negocjacje ofert
doradca klienta
realizacja planu sprzedaży w placówce
- aktywna sprzedaż produktów i usług bankowych
- raportowanie podejmowanych działań sprzedażowych kierownikowi placówki
- kompleksowa, zgodna za standardami, bieżąca obsługa klienta: rozpoznawanie potrzeb klientów, udzielanie rzetelnej, wyczerpującej informacji na temat produktów oferowanych przez bank, obsługa produktów bankowych w systemie informatycznym banku zgodnie z obowiązującymi procedurami
- budowanie i utrzymanie trwałych i bliskich kontaktów z klientami banku
- minimalizowanie ryzyka kredytowego poprzez rzetelną ocenę oraz weryfikację klienta wnioskującego o kredyt
- zachowanie kompletności, poprawności i porządku w prowadzonej dokumentacji bankowej
- stałe podnoszenie własnych kwalifikacji, w szczególności: aktywny udział w szkoleniach, samodzielne uzupełnianie (aktualizowanie) wiedzy na temat procedur oraz produktów banku
- właściwe reprezentowanie banku i dbałość o jego jak najlepszy wizerunek, w tym przestrzeganie standardów wizualnych dotyczących wyglądu placówki, ekspozycji materiałów marketingowych, wyglądu własnego
- wsparcie kasjerskie,
- realizowanie innych zadań i obowiązków powierzonych przez bezpośredniego przełożonego
- aktywna sprzedaż produktów i usług bankowych
- raportowanie podejmowanych działań sprzedażowych kierownikowi placówki
- kompleksowa, zgodna za standardami, bieżąca obsługa klienta: rozpoznawanie potrzeb klientów, udzielanie rzetelnej, wyczerpującej informacji na temat produktów oferowanych przez bank, obsługa produktów bankowych w systemie informatycznym banku zgodnie z obowiązującymi procedurami
- budowanie i utrzymanie trwałych i bliskich kontaktów z klientami banku
- minimalizowanie ryzyka kredytowego poprzez rzetelną ocenę oraz weryfikację klienta wnioskującego o kredyt
- zachowanie kompletności, poprawności i porządku w prowadzonej dokumentacji bankowej
- stałe podnoszenie własnych kwalifikacji, w szczególności: aktywny udział w szkoleniach, samodzielne uzupełnianie (aktualizowanie) wiedzy na temat procedur oraz produktów banku
- właściwe reprezentowanie banku i dbałość o jego jak najlepszy wizerunek, w tym przestrzeganie standardów wizualnych dotyczących wyglądu placówki, ekspozycji materiałów marketingowych, wyglądu własnego
- wsparcie kasjerskie,
- realizowanie innych zadań i obowiązków powierzonych przez bezpośredniego przełożonego
Szkolenia i kursy
Kurs doskonalenia Technik Sprzedażowych
Specjalizacje
Bankowość
Analiza/Ryzyko
Bankowość
Bankowość inwestycyjna
Zainteresowania
Jazda konna , fotografia
Grupy
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Deutsche Bank PBC S.A.
Grupa zrzeszająca wszystkich pracowników i osoby związane z Deutsche Bank PBC S.A. oraz grupą kapitałową Deutsche.
http://www.deutsche-bank-pbc.pl/