Umiejętności
CRM
Pakiet MS Offfice
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Regionalny Manager Sprzedaży
Aktywne i efektywne zarządzanie współpracą z klientami, zgodnie z celami i założeniami opisanymi w polityce sprzedaży firmy, zdefiniowanymi i określonymi w programie do zarządzania współpracą z klientami – CRM.
Wdrażanie i realizacja działań marketingowych, produktowych i serwisowych wspierających realizację polityki sprzedaży.
Budowanie relacji z klientami, budowanie dobrego wizerunku firmy na rynku.
Prowadzenie szkoleń handlowych.
Pozyskiwanie informacji dotyczących sytuacji rynkowej, działań klientów, konkurencji.
Koordynacja pracy regionalnego zespołu sprzedaży.
- dedykowanie zadań
- motywowanie i nadzór pracy podległego zespołu
- dostosowywanie zadań do możliwości pracowników w celu osiągania optymalnych wyników
- ocenianie jakości pracy pracowników
- rozliczanie realizacji zadań, % wyliczenie premii kwartalnej
- planowanie urlopów
- delegacje krajowe, akceptacja i merytoryczna akceptacja kosztów
- zarządzanie kosztami
Wdrażanie i realizacja działań marketingowych, produktowych i serwisowych wspierających realizację polityki sprzedaży.
Budowanie relacji z klientami, budowanie dobrego wizerunku firmy na rynku.
Prowadzenie szkoleń handlowych.
Pozyskiwanie informacji dotyczących sytuacji rynkowej, działań klientów, konkurencji.
Koordynacja pracy regionalnego zespołu sprzedaży.
- dedykowanie zadań
- motywowanie i nadzór pracy podległego zespołu
- dostosowywanie zadań do możliwości pracowników w celu osiągania optymalnych wyników
- ocenianie jakości pracy pracowników
- rozliczanie realizacji zadań, % wyliczenie premii kwartalnej
- planowanie urlopów
- delegacje krajowe, akceptacja i merytoryczna akceptacja kosztów
- zarządzanie kosztami
Szkolenia i kursy
Wzmacnianie postawy Handlowca
Proces sprzedaży, praca z trudnym klientem
Negocjacje i wywieranie wpływu
Narzędzia i techniki menedżerskie
Leadership i budowanie autorytetu
Zaawansowana komunikacja z zespołem z wykorzystaniem metod coachingowych
Proces sprzedaży, praca z trudnym klientem
Negocjacje i wywieranie wpływu
Narzędzia i techniki menedżerskie
Leadership i budowanie autorytetu
Zaawansowana komunikacja z zespołem z wykorzystaniem metod coachingowych
Edukacja
Specjalizacje
Sprzedaż
Nieruchomości/Budownictwo
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą
Zainteresowania
Gitara. Piłka nożna, Siatkówka