Umiejętności
Corel
Microsoft Office
prawo jazdy kat. A i B
dokładność i sumienność
Doskonała organizacja pracy
Dyspozycyjność i zaangażowanie
Punktualność i systematyczność
Praca zespołowa, nastawienie na rozwiązywanie problemów, wielozadaniowość, zdolności organizacyjne
Odporność na stres oraz umiejętność pracy pod presją czasu
zagadnienia marketingowe
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Specjalista ds. sprzedaży
-samodzielne pozyskiwanie klientów i tworzenie bazy odbiorców strategicznych,
-bieżąca opieka nad dużymi odbiorcami krajowymi i zagranicznymi,
-współpraca przy tworzeniu i realizacji planów i strategii marketingowych oraz prowadzonych akcji reklamowych,
-koordynacja i nadzór nad rozwojem oferty w zakresie grup produktów, analiza rynku pod kątem pozycjonowania produktów,
-obsługa w zakresie realizacji sprzedaży, przygotowywanie ofert i promocji, negocjowanie warunków wzajemnej współpracy, koordynacja poszczególnych etapów procesu sprzedaży zagranicznej z zastosowaniem przepisów WDT (wewnątrz-wspólnotowa dostawa towarów), nadzór nad obiegiem dokumentów handlowych, organizacja transportu międzynarodowego, współpraca z firmami spedycyjnymi,
-koordynacja realizacji umów handlowych, kontrola zobowiązań finansowych klientów i nadzór nad ich terminowością,
-analiza rynków, notowania kursów oraz aktywność konkurencji, sporządzanie raportów i zestawień,
-aktywny udział w tworzeniu i rozwijaniu platformy B2B.
-bieżąca opieka nad dużymi odbiorcami krajowymi i zagranicznymi,
-współpraca przy tworzeniu i realizacji planów i strategii marketingowych oraz prowadzonych akcji reklamowych,
-koordynacja i nadzór nad rozwojem oferty w zakresie grup produktów, analiza rynku pod kątem pozycjonowania produktów,
-obsługa w zakresie realizacji sprzedaży, przygotowywanie ofert i promocji, negocjowanie warunków wzajemnej współpracy, koordynacja poszczególnych etapów procesu sprzedaży zagranicznej z zastosowaniem przepisów WDT (wewnątrz-wspólnotowa dostawa towarów), nadzór nad obiegiem dokumentów handlowych, organizacja transportu międzynarodowego, współpraca z firmami spedycyjnymi,
-koordynacja realizacji umów handlowych, kontrola zobowiązań finansowych klientów i nadzór nad ich terminowością,
-analiza rynków, notowania kursów oraz aktywność konkurencji, sporządzanie raportów i zestawień,
-aktywny udział w tworzeniu i rozwijaniu platformy B2B.
specjalista ds. handlowych dział KAM
-samodzielne pozyskiwanie klientów i tworzenie bazy odbiorców strategicznych,
-bieżąca opieka nad dużymi odbiorcami krajowymi i zagranicznymi,
-współpraca przy tworzeniu i realizacji planów i strategii marketingowych oraz prowadzonych akcji reklamowych,
-koordynacja i nadzór nad rozwojem oferty w zakresie grup produktów, analiza rynku pod kątem pozycjonowania produktów,
-obsługa w zakresie realizacji sprzedaży, przygotowywanie ofert i promocji, negocjowanie warunków wzajemnej współpracy, koordynacja poszczególnych etapów procesu sprzedaży zagranicznej z zastosowaniem przepisów WDT (wewnątrz-wspólnotowa dostawa towarów), nadzór nad obiegiem dokumentów handlowych, organizacja transportu międzynarodowego, współpraca z firmami spedycyjnymi,
-koordynacja realizacji umów handlowych, kontrola zobowiązań finansowych klientów i nadzór nad ich terminowością,
-analiza rynków, notowania kursów oraz aktywność konkurencji, sporządzanie raportów i zestawień.
-bieżąca opieka nad dużymi odbiorcami krajowymi i zagranicznymi,
-współpraca przy tworzeniu i realizacji planów i strategii marketingowych oraz prowadzonych akcji reklamowych,
-koordynacja i nadzór nad rozwojem oferty w zakresie grup produktów, analiza rynku pod kątem pozycjonowania produktów,
-obsługa w zakresie realizacji sprzedaży, przygotowywanie ofert i promocji, negocjowanie warunków wzajemnej współpracy, koordynacja poszczególnych etapów procesu sprzedaży zagranicznej z zastosowaniem przepisów WDT (wewnątrz-wspólnotowa dostawa towarów), nadzór nad obiegiem dokumentów handlowych, organizacja transportu międzynarodowego, współpraca z firmami spedycyjnymi,
-koordynacja realizacji umów handlowych, kontrola zobowiązań finansowych klientów i nadzór nad ich terminowością,
-analiza rynków, notowania kursów oraz aktywność konkurencji, sporządzanie raportów i zestawień.
przedstawiciel sieciowy
-pozyskiwanie lokalizacji pod kioski i punkty handlowe,
-współpraca z biurami nieruchomości, spółdzielniami mieszkaniowymi, deweloperami, wspólnotami mieszkaniowymi, zarządcami budynków biurowych i handlowych w zakresie wynajmu lokali,
-monitorowanie oraz udział w przetargach na wynajem lokali handlowych,
-utrzymywanie stałych partnerskich kontaktów z kontrahentami prowadzącymi punkty sieci sprzedaży,
-kontrolowanie realizacji umów przez kontrahentów w zakresie sprzedaży, umów około sprzedażowych oraz innych zadań marketingowych,
-wdrażanie w punktach sieci sprzedaży programów lojalnościowych, promocji, zasad merchandisingu,
-zapewnienie właściwej wizualizacji sieci sprzedaży, kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy w środowisku sprzedawców detalicznych,
-monitorowanie stanu technicznego i estetyki punktów sieci sprzedaży,
-penetracja rynku ze szczególnym uwzględnieniem działań konkurencji,
-tworzenie i aktualizacja bazy punktów sprzedaży.
-współpraca z biurami nieruchomości, spółdzielniami mieszkaniowymi, deweloperami, wspólnotami mieszkaniowymi, zarządcami budynków biurowych i handlowych w zakresie wynajmu lokali,
-monitorowanie oraz udział w przetargach na wynajem lokali handlowych,
-utrzymywanie stałych partnerskich kontaktów z kontrahentami prowadzącymi punkty sieci sprzedaży,
-kontrolowanie realizacji umów przez kontrahentów w zakresie sprzedaży, umów około sprzedażowych oraz innych zadań marketingowych,
-wdrażanie w punktach sieci sprzedaży programów lojalnościowych, promocji, zasad merchandisingu,
-zapewnienie właściwej wizualizacji sieci sprzedaży, kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy w środowisku sprzedawców detalicznych,
-monitorowanie stanu technicznego i estetyki punktów sieci sprzedaży,
-penetracja rynku ze szczególnym uwzględnieniem działań konkurencji,
-tworzenie i aktualizacja bazy punktów sprzedaży.
Koordynator ds. Pracowników Tymczasowych
-aktywny udział w procesie rekrutacyjnym,
-szkolenie pracowników,
-zarządzanie dużymi grupami pracowników tymczasowych,
-tworzenie i uzupełnianie bazy pracowników tymczasowych,
-przygotowywanie umów,
-monitorowanie oraz ewidencjonowanie czasu pracy pracowników tymczasowych.
-szkolenie pracowników,
-zarządzanie dużymi grupami pracowników tymczasowych,
-tworzenie i uzupełnianie bazy pracowników tymczasowych,
-przygotowywanie umów,
-monitorowanie oraz ewidencjonowanie czasu pracy pracowników tymczasowych.
Edukacja
Specjalizacje
Sprzedaż
Inne