Dariusz Jaszczurek

Specjalista ds. sprzedaży, Tajmax
Kraków, małopolskie

Umiejętności

Corel Microsoft Office prawo jazdy kat. A i B dokładność i sumienność Doskonała organizacja pracy Dyspozycyjność i zaangażowanie Punktualność i systematyczność Praca zespołowa, nastawienie na rozwiązywanie problemów, wielozadaniowość, zdolności organizacyjne Odporność na stres oraz umiejętność pracy pod presją czasu zagadnienia marketingowe

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Tajmax
Specjalista ds. sprzedaży
-samodzielne pozyskiwanie klientów i tworzenie bazy odbiorców strategicznych,
-bieżąca opieka nad dużymi odbiorcami krajowymi i zagranicznymi,
-współpraca przy tworzeniu i realizacji planów i strategii marketingowych oraz prowadzonych akcji reklamowych,
-koordynacja i nadzór nad rozwojem oferty w zakresie grup produktów, analiza rynku pod kątem pozycjonowania produktów,
-obsługa w zakresie realizacji sprzedaży, przygotowywanie ofert i promocji, negocjowanie warunków wzajemnej współpracy, koordynacja poszczególnych etapów procesu sprzedaży zagranicznej z zastosowaniem przepisów WDT (wewnątrz-wspólnotowa dostawa towarów), nadzór nad obiegiem dokumentów handlowych, organizacja transportu międzynarodowego, współpraca z firmami spedycyjnymi,
-koordynacja realizacji umów handlowych, kontrola zobowiązań finansowych klientów i nadzór nad ich terminowością,
-analiza rynków, notowania kursów oraz aktywność konkurencji, sporządzanie raportów i zestawień,
-aktywny udział w tworzeniu i rozwijaniu platformy B2B.
Mix electronics S.A.
specjalista ds. handlowych dział KAM
-samodzielne pozyskiwanie klientów i tworzenie bazy odbiorców strategicznych,
-bieżąca opieka nad dużymi odbiorcami krajowymi i zagranicznymi,
-współpraca przy tworzeniu i realizacji planów i strategii marketingowych oraz prowadzonych akcji reklamowych,
-koordynacja i nadzór nad rozwojem oferty w zakresie grup produktów, analiza rynku pod kątem pozycjonowania produktów,
-obsługa w zakresie realizacji sprzedaży, przygotowywanie ofert i promocji, negocjowanie warunków wzajemnej współpracy, koordynacja poszczególnych etapów procesu sprzedaży zagranicznej z zastosowaniem przepisów WDT (wewnątrz-wspólnotowa dostawa towarów), nadzór nad obiegiem dokumentów handlowych, organizacja transportu międzynarodowego, współpraca z firmami spedycyjnymi,
-koordynacja realizacji umów handlowych, kontrola zobowiązań finansowych klientów i nadzór nad ich terminowością,
-analiza rynków, notowania kursów oraz aktywność konkurencji, sporządzanie raportów i zestawień.
Grupa Maspex Wadowice Sp. z o.o.
przedstawiciel handlowy
-aktywne pozyskiwanie nowych klientów oraz opieka nad powierzoną bazą klientów,
-budowa stałych i długotrwałych relacji z klientami,
-obsługa bieżących zapytań klientów - promocje, oferty, akcje marketingowe,
-sprzedaż produktów firmy,
-dbałość o wizerunek firmy.
RUCH S.A.
przedstawiciel sieciowy
-pozyskiwanie lokalizacji pod kioski i punkty handlowe,
-współpraca z biurami nieruchomości, spółdzielniami mieszkaniowymi, deweloperami, wspólnotami mieszkaniowymi, zarządcami budynków biurowych i handlowych w zakresie wynajmu lokali,
-monitorowanie oraz udział w przetargach na wynajem lokali handlowych,
-utrzymywanie stałych partnerskich kontaktów z kontrahentami prowadzącymi punkty sieci sprzedaży,
-kontrolowanie realizacji umów przez kontrahentów w zakresie sprzedaży, umów około sprzedażowych oraz innych zadań marketingowych,
-wdrażanie w punktach sieci sprzedaży programów lojalnościowych, promocji, zasad merchandisingu,
-zapewnienie właściwej wizualizacji sieci sprzedaży, kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy w środowisku sprzedawców detalicznych,
-monitorowanie stanu technicznego i estetyki punktów sieci sprzedaży,
-penetracja rynku ze szczególnym uwzględnieniem działań konkurencji,
-tworzenie i aktualizacja bazy punktów sprzedaży.
Randstad Polska
Koordynator ds. Pracowników Tymczasowych
-aktywny udział w procesie rekrutacyjnym,
-szkolenie pracowników,
-zarządzanie dużymi grupami pracowników tymczasowych,
-tworzenie i uzupełnianie bazy pracowników tymczasowych,
-przygotowywanie umów,
-monitorowanie oraz ewidencjonowanie czasu pracy pracowników tymczasowych.

Edukacja

Logo
zarządzanie i marketing, specjalność: zarządzanie kadrami, licencjackie
Wyższa Szkoła Zarządzania i Bankowości w Krakowie
Logo
zarządzanie informacją, średnie
V Liceum Profilowane w Zespole Szkół Ekonomicznych nr 2 w Krakowie

Specjalizacje

Sprzedaż
Inne