Szkolenia i kursy
„7 Nawyków Skutecznego Działania” – Franklin Covey
„Wywieranie wpływu i sztuka perswazji” – Bank Pekao S.A. Laboratorium Kompetencji
„Techniki Sprzedaży” – SLG International Training Center
„Rozmowa okresowa – metoda Thomas International” – SLG Thomas International Poland
„Motywowanie personelu-metoda Thomas International Management System” – SLG Thomas International Poland
„Obsługa Klienta”, „Obsługa Klienta przez telefon” – SLG International Training Center
„Budowanie relacji z Klientem” – SLG International Training Center
„Analiza finansowa przedsiębiorstw” – F5 Konsulting
„MSR dla analityków kredytowych i doradców finansowych” – BDO Numerica
„Negocjacje” – prof. Zbigniew Nęcki
„Psychologia Sprzedaży” – DOOR Training International
„Obsługa Klienta przez telefon” – PASJA Szkolenia, Doradztwo, Terapia Małgorzata Skorupska
„Komunikacja w kontaktach biznesowych” – SLG Thomas International Poland
Wewnętrzne szkolenia Pekao Faktoring z zakresu:
- technik sprzedaży,
- zasad oceny standingu finansowego Klienta,
- procedur oceny ryzyka transakcji,
- produktów faktoringowych i bankowych,
- negocjacji w kontaktach biznesowych,
- komunikacji i współpracy,
- zarządzania czasem
- obsługi klienta przez telefon,
- efektywnego zarządzania personelem w nowoczesnej organizacji
- savoir-vivre w biznesie
- obsługi systemu Internet Faktor,
- obsługi systemu CRM
„Wywieranie wpływu i sztuka perswazji” – Bank Pekao S.A. Laboratorium Kompetencji
„Techniki Sprzedaży” – SLG International Training Center
„Rozmowa okresowa – metoda Thomas International” – SLG Thomas International Poland
„Motywowanie personelu-metoda Thomas International Management System” – SLG Thomas International Poland
„Obsługa Klienta”, „Obsługa Klienta przez telefon” – SLG International Training Center
„Budowanie relacji z Klientem” – SLG International Training Center
„Analiza finansowa przedsiębiorstw” – F5 Konsulting
„MSR dla analityków kredytowych i doradców finansowych” – BDO Numerica
„Negocjacje” – prof. Zbigniew Nęcki
„Psychologia Sprzedaży” – DOOR Training International
„Obsługa Klienta przez telefon” – PASJA Szkolenia, Doradztwo, Terapia Małgorzata Skorupska
„Komunikacja w kontaktach biznesowych” – SLG Thomas International Poland
Wewnętrzne szkolenia Pekao Faktoring z zakresu:
- technik sprzedaży,
- zasad oceny standingu finansowego Klienta,
- procedur oceny ryzyka transakcji,
- produktów faktoringowych i bankowych,
- negocjacji w kontaktach biznesowych,
- komunikacji i współpracy,
- zarządzania czasem
- obsługi klienta przez telefon,
- efektywnego zarządzania personelem w nowoczesnej organizacji
- savoir-vivre w biznesie
- obsługi systemu Internet Faktor,
- obsługi systemu CRM
Edukacja
Specjalizacje
Bankowość
Bankowość korporacyjna/SME
Grupy
Pierwszy milion najszybciej jak to możliwe. Wyzwanie dla zwycięzców.
Nie będziemy mówić tutaj jak stać się milionerami.
Tutaj będziemy tylko tworzyć milionerów.
To jak szybko potrafisz zarobić milion - od zera ;)
świadczy o Twoim rozwoju
WSPÓŁPRACA W BANKOWOŚCI
Grupa dla osób, które szukają kontaktów i rozwoju swojej kariery w bankowości.