Dariusz Gudala

Starszy analityk ds. Infrastruktury Teleinformatycznej, Citibank International plc
Łódź, łódzkie

Języki

angielski
biegły
niemiecki
dobry
rosyjski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Citibank International plc
Starszy analityk ds. Infrastruktury Teleinformatycznej
BT Polska Sp. z o.o.
Technical Project Manager
-Odpowiedzialność za zarządzanie projektami dla usług Inbound (zamawianie nowych numerów dostępowych dla Klientów HP w rejonie EMEA, koordynowane zmian dla już istniejących serwisów, koordynowanie przenoszenia istniejących numerów od innych dostawców do sieci BT, rejestrowanie wszystkich zmian w wewnętrznej bazie danych)
-Odpowiedzialność za planowanie i koordynację projektów dla poszczególnych klientów HP (tworzenie nowych struktur IVR z wykorzystaniem isfrastruktury central Avaya, modyfikacja istniejących kolejek/serwisów, testowanie i identyfikacja eewntualnych problemów, tworzenie dokumentacji i uaktualnianie jej w przypadku zmian, doradztwo w zakresie możliwości wykorzystania infrastruktury w projektach klientów)
-Terminowe dostarczane zakontraktowanych pakietów usług
-Zarządzanie problemami i ryzykiem w trakcie całego projektu (na bieżąco wprowadzanie ewentualnych poprawek/modyfikacji do zmienianych struktur)
-Współpraca z podwykonawcami, jak również nadzór nad terminami i jakością dostarczanych przez nich usług
BT Polska Sp. z o.o.
Specjalista ICT
-Rozwiązywanie incydentów o wysokim priorytecie
-Zapewnienie ciągłości dostarczania usług
-Kontynuacja nadzoru nad siecią głosową przy użyciu systemów zarządzania WROC w celu identyfikacji alarmów/wydarzeń sieciowych poszczególnych klientów (HP, HP-trade)
-Analiza problemów w celu identyfikacji możliwości wprowadzania ulepszeń
-Odpowiadanie za zgłoszenia telefoniczne (przyjmowanie zgłoszeń, rejestrowanie incydentów w bazie danych, rozwiązywanie)
-Praca w trybie „stand by“
-Odpowiedzialność za dział „części zmiennych“ (aktualizowanie bazy częsci zamiennych, koordynacja wysyłki potrzebnych elementów do miejsca docelowego)
-Praca na stanowisku Service Desk (rejestrowanie zgłoszeń nadsyłanych drogą mailową bądź rejestrowanych telefonicznie, przypisywanie konkretnych zgłoszeń do dostępnych agentów – nadawanie priorytetów)
Polkomtel Sp. z o. o.
Konsultant ds obsługi kolienta
Polkomtel S.A.
-Odpowiadanie na zgłoszenia telefoniczne klientów, również anglojęzycznych
-Pomoc w rozwiązywaniu problemów telekomunikacyjnych
-Dbałośc o zachownie wysokich standardów obsługi i dobry wizerunek firmy
-Odpowiadanie na zapytania klientów kierowane drogą elektroniczną
-Sprzedaż towarów i usług
BT Polska Sp. z o.o.
Młodszy Specjalista ICT
-Zapewnienie ciągłości dostarczania usług
-Kontynuacja nadzoru nad siecią głosową przy użyciu systemów zarządzania WROC w celu identyfikacji alarmów/wydarzeń sieciowych poszczególnych klientów (HP, HP-trade)
-Analiza problemów w celu identyfikacji możliwości wprowadzania ulepszeń
-Odpowiadanie za zgłoszenia telefoniczne
-Praca na stanowisku Service Desk

Szkolenia i kursy

-ITIL
-prawo jazdy kat B
-Zaawansowane techniki rozmów
-SEP 1kV (nieaktualny)

Edukacja

Logo
Elektronika i Telekomunikacja, magisterskie
Politechnika Łódzka

Specjalizacje

IT - Rozwój oprogramowania
Zarządzanie projektem

Zainteresowania

Literatura, muzyka (rock, pop), sport (jazda na rowerze, piłka nożna, tenis ziemny), gry komputerowe

Inne

moje główne zalety to:
-Komunikatywność
-Rzetelność i odpowiedzialność
-Samodzielnośc w podejmowaniu decyzji
-Punktualność
-Wysoka kultura osobista
-Brak nałogów
-Umiejętność pracy w zespole