Języki
angielski
biegły
niemiecki
dobry
rosyjski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Technical Project Manager
-Odpowiedzialność za zarządzanie projektami dla usług Inbound (zamawianie nowych numerów dostępowych dla Klientów HP w rejonie EMEA, koordynowane zmian dla już istniejących serwisów, koordynowanie przenoszenia istniejących numerów od innych dostawców do sieci BT, rejestrowanie wszystkich zmian w wewnętrznej bazie danych)
-Odpowiedzialność za planowanie i koordynację projektów dla poszczególnych klientów HP (tworzenie nowych struktur IVR z wykorzystaniem isfrastruktury central Avaya, modyfikacja istniejących kolejek/serwisów, testowanie i identyfikacja eewntualnych problemów, tworzenie dokumentacji i uaktualnianie jej w przypadku zmian, doradztwo w zakresie możliwości wykorzystania infrastruktury w projektach klientów)
-Terminowe dostarczane zakontraktowanych pakietów usług
-Zarządzanie problemami i ryzykiem w trakcie całego projektu (na bieżąco wprowadzanie ewentualnych poprawek/modyfikacji do zmienianych struktur)
-Współpraca z podwykonawcami, jak również nadzór nad terminami i jakością dostarczanych przez nich usług
-Odpowiedzialność za planowanie i koordynację projektów dla poszczególnych klientów HP (tworzenie nowych struktur IVR z wykorzystaniem isfrastruktury central Avaya, modyfikacja istniejących kolejek/serwisów, testowanie i identyfikacja eewntualnych problemów, tworzenie dokumentacji i uaktualnianie jej w przypadku zmian, doradztwo w zakresie możliwości wykorzystania infrastruktury w projektach klientów)
-Terminowe dostarczane zakontraktowanych pakietów usług
-Zarządzanie problemami i ryzykiem w trakcie całego projektu (na bieżąco wprowadzanie ewentualnych poprawek/modyfikacji do zmienianych struktur)
-Współpraca z podwykonawcami, jak również nadzór nad terminami i jakością dostarczanych przez nich usług
Specjalista ICT
-Rozwiązywanie incydentów o wysokim priorytecie
-Zapewnienie ciągłości dostarczania usług
-Kontynuacja nadzoru nad siecią głosową przy użyciu systemów zarządzania WROC w celu identyfikacji alarmów/wydarzeń sieciowych poszczególnych klientów (HP, HP-trade)
-Analiza problemów w celu identyfikacji możliwości wprowadzania ulepszeń
-Odpowiadanie za zgłoszenia telefoniczne (przyjmowanie zgłoszeń, rejestrowanie incydentów w bazie danych, rozwiązywanie)
-Praca w trybie „stand by“
-Odpowiedzialność za dział „części zmiennych“ (aktualizowanie bazy częsci zamiennych, koordynacja wysyłki potrzebnych elementów do miejsca docelowego)
-Praca na stanowisku Service Desk (rejestrowanie zgłoszeń nadsyłanych drogą mailową bądź rejestrowanych telefonicznie, przypisywanie konkretnych zgłoszeń do dostępnych agentów – nadawanie priorytetów)
-Zapewnienie ciągłości dostarczania usług
-Kontynuacja nadzoru nad siecią głosową przy użyciu systemów zarządzania WROC w celu identyfikacji alarmów/wydarzeń sieciowych poszczególnych klientów (HP, HP-trade)
-Analiza problemów w celu identyfikacji możliwości wprowadzania ulepszeń
-Odpowiadanie za zgłoszenia telefoniczne (przyjmowanie zgłoszeń, rejestrowanie incydentów w bazie danych, rozwiązywanie)
-Praca w trybie „stand by“
-Odpowiedzialność za dział „części zmiennych“ (aktualizowanie bazy częsci zamiennych, koordynacja wysyłki potrzebnych elementów do miejsca docelowego)
-Praca na stanowisku Service Desk (rejestrowanie zgłoszeń nadsyłanych drogą mailową bądź rejestrowanych telefonicznie, przypisywanie konkretnych zgłoszeń do dostępnych agentów – nadawanie priorytetów)
Konsultant ds obsługi kolienta
Polkomtel S.A.
-Odpowiadanie na zgłoszenia telefoniczne klientów, również anglojęzycznych
-Pomoc w rozwiązywaniu problemów telekomunikacyjnych
-Dbałośc o zachownie wysokich standardów obsługi i dobry wizerunek firmy
-Odpowiadanie na zapytania klientów kierowane drogą elektroniczną
-Sprzedaż towarów i usług
-Pomoc w rozwiązywaniu problemów telekomunikacyjnych
-Dbałośc o zachownie wysokich standardów obsługi i dobry wizerunek firmy
-Odpowiadanie na zapytania klientów kierowane drogą elektroniczną
-Sprzedaż towarów i usług
Młodszy Specjalista ICT
-Zapewnienie ciągłości dostarczania usług
-Kontynuacja nadzoru nad siecią głosową przy użyciu systemów zarządzania WROC w celu identyfikacji alarmów/wydarzeń sieciowych poszczególnych klientów (HP, HP-trade)
-Analiza problemów w celu identyfikacji możliwości wprowadzania ulepszeń
-Odpowiadanie za zgłoszenia telefoniczne
-Praca na stanowisku Service Desk
-Kontynuacja nadzoru nad siecią głosową przy użyciu systemów zarządzania WROC w celu identyfikacji alarmów/wydarzeń sieciowych poszczególnych klientów (HP, HP-trade)
-Analiza problemów w celu identyfikacji możliwości wprowadzania ulepszeń
-Odpowiadanie za zgłoszenia telefoniczne
-Praca na stanowisku Service Desk
Szkolenia i kursy
-ITIL
-prawo jazdy kat B
-Zaawansowane techniki rozmów
-SEP 1kV (nieaktualny)
-prawo jazdy kat B
-Zaawansowane techniki rozmów
-SEP 1kV (nieaktualny)
Specjalizacje
IT - Rozwój oprogramowania
Zarządzanie projektem
Zainteresowania
Literatura, muzyka (rock, pop), sport (jazda na rowerze, piłka nożna, tenis ziemny), gry komputerowe
Inne
moje główne zalety to:
-Komunikatywność
-Rzetelność i odpowiedzialność
-Samodzielnośc w podejmowaniu decyzji
-Punktualność
-Wysoka kultura osobista
-Brak nałogów
-Umiejętność pracy w zespole
-Komunikatywność
-Rzetelność i odpowiedzialność
-Samodzielnośc w podejmowaniu decyzji
-Punktualność
-Wysoka kultura osobista
-Brak nałogów
-Umiejętność pracy w zespole