Dariusz Gruszecki

Branch Director, Integra Kamiński Sp. z o.o.
Mikołów, śląskie

Umiejętności

Zarządzanie zespołem rozproszonym Zarządzanie logistyczne Usługi zarządzane Zarządzanie Sprzedażą Zarządzanie usługami Zarządzanie transportem pakiet Microsoft Office, praktyczna znajomość programów SAP , CRM , MDE , VISITOUR , JETI , ISM bogate doświadczenie i szeroko rozumiana znajomość branży w całym kraju umiejętność zjednywania klientów i pozostawania z nimi w długofalowych pozytywnych relacjach naturalna umiejętność zjednywania ludzi i ich motywowania dbałość o dobry i właściwy przepływ informacji w ramach zespołu jak i osobami współpracującymi w ramach organizacji zdolności analiztyczne i przywódcze, szybkość podejmowania decyzji, kreatywność i entuzjazm pozytywne myślenie, optymizm, energia w działaniu, konsekwencja i samodyscyplina nienaganna dykcja, duża swoboda wypowiedzi, umiejętność wystąpień przed dużym audytorium wysoka kultura osobista i dojrzałość emocjonalna umiejętność funkcjonowania w środowisku biznesowym i zarządzanie relacjami biznesowymi gotowość do zmiany miejsca zamieszkania

Doświadczenie zawodowe

Integra Kamiński Sp. z o. o.
Branch Director
▪ zarządzanie odziałem
▪ efektywne zarządzanie i motywowanie zespołu pracowników Oddziału
▪ koordynacja z Centralą firmy działań w zakresie polityki sprzedażowej nowych i używanych
urządzeń , polityki serwisu w pełnym zakresie działania. Zarządzanie i współpraca w zakresie optymalizacji części zamiennych, coachingu i wdrażania systemów rozwoju zespołów.
▪ analiza oraz optymalizacja generowanych kosztów
▪ negocjowanie kontraktów handlowych z kluczowymi klientami i finalizowanie umów
▪ reorganizacja Działu Serwisu w zakresie obniżenia kosztów produkcji, kosztów własnych
▪ tworzenie akcji promocyjnych Działu Serwisu
▪ pełna odpowiedzialność za kontakty z zagranicznymi dostawcami w zakresie współpracy m.in. Boschung, Johnston, Farid Moro, Bolleograaf, Overaasen, Mallaghan, Charlatte , Tana
▪ udział w przygotowaniu i uczestnictwie w spotkaniach dostawców zagranicznych, targach krajowych i międzynarodowych
▪ pełna odpowiedzialność i udział w zakresie przygotowania ofert przetargowych wg UPzP

Szkolenia i kursy

 Aktywna Sprzedaż; organizator- Machwurth Team International
 Coaching; organizator- Achieve Global United Business Development S.A.
 Zarządzanie serwisem- coaching; organizator- DOOR Training&Consulting
 Komunikacja w sprzedaży i elementy wywierania wpływu; organizator- Progresor
 Sprzedaż usług serwisowych; organizator- DOOR Poland
 Lider i Menedżer- organizator DOOR Poland
 Lider i Menedżer w Serwisie Sesja 1- organizator- DOOR Training&Consulting
 Profesjonalne Metody Sprzedaży 5- Achieve Global United Business Development S.A.
 Zaawansowane negocjacje handlowe- organizator- Progresor
 Techniki Sprzedaży- organizator- DOOR Training&Seminars Poland
 Certyfikaty :
- szkolenie specjalistyczne dla osób stosujących środki kontroli w zakresie poczty i materiałów przewoźnika lotniczego , zaopatrzenia pokładowego i zaopatrzenia portu lotniczego inne niż kontrola bezpieczeństwa ( zgodnie z treścią punktu 11.2.3.10
- szkolenie specjalistyczne dla osób nadzorujących osoby stosujące środki kontroli w zakresie ochrony ( przełożonych )
- szkolenie specjalistyczne w zakresie świadomości ochrony lotnictwa cywilnego dla osób innych niż pasażerowie wymagających dostępu bez eskorty do stref zastrzeżonych lotniska.

Edukacja

Logo
Transport, magisterskie
Politechnika Śląska Katowice

Specjalizacje

Internet/e-Commerce/Nowe media
Inne

Zainteresowania

Nurkowanie głębokie i wrakowe (certyfikaty: Open Water Diver, Advanced Open Water Diver, Rescue Diver), historia lotnictwa II-giej wojny światowej, sport-narciarstwo, podróże, gotowanie

Inne

Osiągnięcia:
 aktywny i poparty sukcesami udział w budowaniu wizerunku marki firmy Jungheinrich od początku jej działalności w Polsce
 wdrożenie z ogromnym sukcesem systemu sprzedażowego na rynku polskim w każdym z oddziałów
 tworzenie i organizacja Działu Serwisu w Oddziałach w Krakowie, Sosnowcu i Poznaniu
 wprowadzenie od podstaw do oddziału firmy w Poznaniu pionierskiego programu serwisu bateryjnego, jako pierwszej takiej formy wsparcia sprzedaży usług serwisowych
 stworzenie w każdym z oddziałów profesjonalnego w pełni zmotywowanego zespołu
▪ zarządzanie odziałem
▪ efektywne zarządzanie i motywowanie zespołu pracowników Oddziału
▪ koordynacja z Centralą firmy działań w zakresie polityki sprzedażowej nowych i używanych
urządzeń , polityki serwisu w pełnym zakresie działania. Zarządzanie i współpraca w zakresie
optymalizacji części zamiennych, coachingu i wdrażania systemów rozwoju zespołów.
▪ analiza oraz optymalizacja generowanych kosztów
▪ negocjowanie kontraktów handlowych z kluczowymi klientami i finalizowanie umów
▪ reorganizacja Działu Serwisu w zakresie obniżenia kosztów produkcji, kosztów własnych
▪ tworzenie akcji promocyjnych Działu Serwisu
▪ pełna odpowiedzialność za kontakty z zagranicznymi dostawcami w zakresie współpracy m.in.
Boschung, Johnston, Farid Moro, Bolleograaf, Overaasen, Mallaghan, Charlatte , Tana
▪ udział w przygotowaniu i uczestnictwie w spotkaniach dostawców zagranicznych, targach krajowych i
międzynarodowych
▪ pełna odpowiedzialność i udział w zakresie przygotowania ofert przetargowych wg UPzP
Dodatkowe umiejętności i predyspozycje zawodowe:
 obsługa komputera - środowisko Windows, pakiet Microsoft Office, praktyczna znajomość programów SAP , CRM , MDE , VISITOUR , JETI , ISM; prawo jazy kat. B /1.000.000 km przejechanych bez wypadku/
 bogate doświadczenie i szeroko rozumiana znajomość branży w całym kraju
 umiejętność zjednywania klientów i pozostawania z nimi w długofalowych pozytywnych relacjach
 naturalna umiejętność zjednywania ludzi i ich motywowania
 dbałość o dobry i właściwy przepływ informacji w ramach zespołu jak i osobami współpracującymi w ramach organizacji
 umiejętność stworzenia przyjaznej atmosfery wewnątrz zespołu poprzez dbałość o samopoczucie i poziom samorealizacji wszystkich jego członków
 zdolności analityczne i przywódcze, szybkość podejmowania decyzji, kreatywność i entuzjazm
 zaangażowanie, pasja, zorientowanie na cel i skuteczne działanie pod presją czasu
 talenty organizacyjne, doskonałe zdolności interpersonalne, analityczne wnioskowanie
 pozytywne myślenie, optymizm, energia w działaniu, konsekwencja i samodyscyplina
 nienaganna dykcja, duża swoboda wypowiedzi, umiejętność wystąpień przed dużym audytorium
 wysoka kultura osobista i dojrzałość emocjonalna
 umiejętność funkcjonowania w środowisku biznesowym i zarządzania relacjami biznesowymi

Grupy

Top Manager
Top Manager
Zapraszam do dyskusji kadrę zarządzającą i młodych ludzi na początku kariery zawodowej.
Zarządzanie
Zarządzanie
Grupa dla zarządzających, chcących zarządzać i lubiących dzielić się wiedzą z zakresu zarządzania.