Dariusz Drogowski

właściciel

Wypowiedzi

  • Dariusz Drogowski
    Wpis na grupie POWAŻNI w temacie Czy mogłabys/mógłbys uprawiać seks z osobą powyżej?...

    Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy POWAŻNI

  • Dariusz Drogowski
    Wpis na grupie POWAŻNI w temacie Chce ciebie dziś.......

    Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy POWAŻNI

  • Dariusz Drogowski
    Wpis na grupie Call Center oprogramowanie w temacie Call Center ze zdalną obsługą przeż www.
    11.02.2009, 19:23

    Widzimy na wstępie, że są możliwości negocjacji . Czekamy na opinie użytkowania aplikacji.!

  • Dariusz Drogowski
    Wpis na grupie Call Center oprogramowanie w temacie szukam rozwiązania, a może pomysłu
    11.02.2009, 17:45

    mała firma, początkowo dwa stanowiska. Obsługa zdalna jak?

  • Dariusz Drogowski
  • Dariusz Drogowski
    Wpis na grupie Call Center oprogramowanie w temacie Skype a CallCenter - rozwiązania, integracje
    11.02.2009, 16:45

    Opis ze strony
    http://share.skype.com/sites/pl/2008/01/pozostajemy_w_...

    Wyobraźmy sobie taką sytuację: Prowadzisz perspektywiczne przedsiębiorstwo. Interes idzie nieźle, ale humor psują Ci koszty związane z obsługą telekomunikacyjną. Jesteś człowiekiem postępowym, otwartym na nowe technologie, nieraz czytałeś już o tym, jak wiele można zaoszczędzić dzięki programom takim jak Skype. Chętnie wprowadziłbyś takie rozwiązanie w swojej firmie, ale nie bardzo wiesz jak się do tego zabrać. Poza tym, Twoja firma ma rozbudowaną strukturę i nie wyobrażasz sobie, jak można by to wszystko skoordynować wprowadzając Skype'a i nie powodując jednocześnie gigantycznego bałaganu. W tym momencie przeczytałeś na blogu Skype'a o Pretty May Call Center for Skype i pomyślałeś: Eureka!

    PMCCS to w 100% software'owa centrala abonencka umożliwiająca pełną obsługę połączeń Skype w małych i średnich przedsiębiorstwach. Oferuje przy tym szereg przydatnych narzędzi tj. automatyczne odbieranie połączeń, interaktywną obsługę osoby dzwoniącej (IVR), przekierowanie do numerów wewnętrznych, nagrywanie rozmów i pocztę głosową.

    Jak to działa?

    Potencjalni klienci dzwonią do Twojej firmy korzystając z przycisku Skype na stronie firmy lub na numer SkypeIn z dowolnego telefonu. Połączenie jest automatycznie odbierane przez PMCCS, które przeprowadza klienta przez system IVR. Tam dzwoniący głosowo informowany jest o numerach poszczególnych działów firmy. Po naciśnięciu wybranego przycisku klient zostaje natychmiast przekierowany do odpowiedniego działu. Aby zobrazować cały proces prezentuję uproszczony schemat:

    Obrazek

    PMCCS może także obsługiwać połączenia wychodzące pracowników firmy. Wystarczy, że ze swojego konta Skype lub innego telefonu wybiorą numer centrali, tam zostaną zidentyfikowani i następnie wprowadzą numer docelowy. Aby zrealizować połączenie nie muszą nawet posiadać środków na własnym koncie Skype.

    Obrazek

    Kolejnym argumentem przemawiającym za PMCCS jest jego prostota. Można spróbować skonfigurować system nawet samemu, korzystając z instruktażu na stronie. Obok funkcjonalności jest to jedna z przyczyn, dla których produkt ten został odznaczony certyfikatem Skype'a.

    PMCCS dostępne jest od 150 $, ale na stronie można pobrać 15-dniową, darmową wersję próbną.Dariusz Drogowski edytował(a) ten post dnia 11.02.09 o godzinie 16:55

  • Dariusz Drogowski
    Wpis na grupie Call Center oprogramowanie w temacie Call Center ze zdalną obsługą przeż www.
    11.02.2009, 16:26

    Jakie oprogramowanie, które firmy dają obsługę zdalną?

    http://www.systemycallcenter.pl firma, która daje możliwość obsługi zdalnej.

    - opłata miesięczna za stanowisko 210 zł netto
    - połączenia 10 gr netto stacjonarny Polska
    - dostęp przez www

    Proszę o opinie..Jestem w trakcie testowania:).Opiszę później co i jak.Dariusz Drogowski edytował(a) ten post dnia 11.02.09 o godzinie 17:49

  • Dariusz Drogowski
    Wpis na grupie Biznesowe Bazy danych - B2B w temacie Poszukuje bazy klientów neostrady ..
    13.12.2008, 18:59

    Zapewne postawie na budowę własnej bazy, na dłuższy czas na pewno przyniesie pozytywny ekonomicznie skutek. Moim założeniem jest obsługa długofalowa. Usługa BSA już się kończy ekonomicznie i nie będzie konkurencyjna, nowe technologie będą przewagą!!

    Krzysiek to tak jakbyś sie przywiązał do drzewa, które usycha i czekał aż przepną cię na nowe, które się rozwija, ale Ty z załozenia nie...bo nie!!.. Powodzenia!

    Jarku myślałem o bazie z datą usługi raczej takiego rekordu w bazie nie macie? , ale mam jeszcze zapytanie moje gg 2049329

    pozdrawiam drogosDariusz Drogowski edytował(a) ten post dnia 13.12.08 o godzinie 19:27

  • Dariusz Drogowski
    Wpis na grupie Biznesowe Bazy danych - B2B w temacie Poszukuje bazy klientów neostrady ..
    13.12.2008, 16:35

    Witam, dziękauje za wskazówki.
    Mariusz dokładnie chodzi mi o baze b2b z klauzula: wyrażam zgodę!
    Natalio tak myślałem , że to będzie najprostrzy i najbardziej efektywny sposób.
    Krzysztof do Ciebie na pewno nie zadzwonie . Ciesz się z Neo:)- tej usługi nic nie zastąpi
    Pozdrawiam

  • Dariusz Drogowski
    Wpis na grupie Biznesowe Bazy danych - B2B w temacie Poszukuje bazy klientów neostrady ..
    12.12.2008, 09:38

    Witam, czy jest możliwe zdobycie takiej bazy?
    z informacją do kiedy klient ma umowę na usługę.

    Podejrzewam , że będzie cieżko o taką bazę!
    Czy zna ktoś sposób na dokopanie się do takich danych.

    pozdrawiamDariusz Drogowski edytował(a) ten post dnia 12.12.08 o godzinie 10:36

Dołącz do GoldenLine

Oferty pracy

Sprawdź aktualne oferty pracy

Aplikuj w łatwy sposób

Aplikuj jednym kliknięciem

Wyślij zaproszenie do