Dariusz Czarnecki

Dariusz Czarnecki

Manager w obszarze sprzedaży i obsługi klienta
Wrocław, dolnośląskie

Języki

angielski
dobry
niemiecki
dobry

Doświadczenie zawodowe

Logo
Manager ds Administracyjnych
DBP
• Zarządzanie zespołem pracowników Działu administracyjnego
• Prowadzenie nadzoru nad obiektami oraz ich infrastrukturą
• Negocjowanie warunków i zawieranie umów z kontrahentami
• Prowadzenie dokumentacji dotyczącej zamówień publicznych, dokonywanie zakupów zgodnie
z ustawą
• Przyjmowanie dokumentów finansowych, kontrola pod względem merytorycznym
Logo
Zrealizowane projekty ( Generali, Sieć Partnerska Operatora Energetycznego, Aviva)
Własna działalność
• Zbudowanie od podstaw struktur sprzedaży
• Efektywne zarządzanie podległymi strukturami czego rezultatem było :
- podniesienie volumenu sprzedaży, uzyskanie najwyższych wskaźników jakości obsługi
• Przeprowadzanie badań Mystery Shopping w celu podniesienia poziomu obsługi klienta
• Wdrażanie procesów obsługi w ramach usystematyzowania procedur kontaktów z klientami
• Wprowadzanie systemowego rozwoju pracowników poprzez coaching on the job
Phil
Dyrektor Zarządzający
• Zwiększenie o 100% przychodów spółki przy zachowaniu dyscypliny budżetowej
• Rozbudowanie struktury call center do poziomu 50 osób oraz zorganizowanie sieci kurierów sprzedaży
• Wynegocjowanie umów handlowych ze strategicznymi operatorami telekomunikacyjnymi
• Ograniczenie o 50% poziomu fluktuacji zasobów ludzkich w stosunku do poprzednich okresów funkcjonowania spółki
• Zmodyfikowanie i wdrożenie umów zawieranych z pracownikami
• Stworzenie standardów sprzedaży oraz systemów prowizyjnych
Telefonia Dialog S.A.
Kierownik Działu Sprzedaży i Obsługi Klientów
• Zbudowanie stabilnego i skutecznego zespołu sprzedaży i obsługi klienta w liczbie do 40 pracowników
• Kierowanie największą stacjonarną placówką sprzedażowo-usługową firmy na terenie kraju
• Osiągnięcie najwyższego volumenu sprzedaży w rankingach firmowych przy zachowaniu optymalnego poziomu obsługi klienta
• Zrestrukturyzowanie placówki sprzedażowej firmy w ramach prowadzonych projektów( podział na salony, Back Office i Centralne Archiwum)
• Przeprowadzenie rewitalizacji centralnej placówki obsługi klienta, czego efektem było pozytywne spostrzegania firmy przez klientów
• Ograniczenie do minimum poziomu fluktuacji pracowników
• Rozwój zawodowy podległych pracowników w dziale, czego wynikiem były awanse na stanowiska średniego szczebla w firmie
•Zmodyfikowanie i wprowadzenie systemów prowizyjnych, motywacyjnych, programów lojalnościowych, promocji sprzedażowych

Szkolenia i kursy

• Zarządzanie projektami wg metody TenStep
• Zarządzanie zasobami ludzkimi
• Profesjonalne prezentacje i wystąpienia publiczne
• Zarządzanie Zespołem
• Przywództwo, Rola i zadania lidera
• Zarządzanie Profesjonalną Obsługą Klienta i Sprzedażą
• Wprowadzenie do coachingu dla kierowników i menagerów
• Liczne szkolenia z zakresu zarządzania, sprzedaży i obsługi

Edukacja

Logo
Studia menedżerskie, studia podyplomowe
Wyższa Szkoła Bankowa we Wrocławiu
Logo
Handel Zagraniczny, studia podyplomowe
Akademia Ekonomiczna im. Oskara Langego we Wrocławiu
Logo
Politologia, magisterskie
Uniwersytet Wrocławski

Zainteresowania

Historia starożytna, Egiptologia, Muzyka Rock

Inne

 Umiejętności społeczne: Doskonałe umiejętności komunikacyjne i interpersonalne; Umiejętność pracy w grupie; Zdolności przywódcze; Odpowiedzialność; Wysokie Umiejętności trenerskie; Asertywność; Wysoka kultura osobista;
 Umiejętności osobiste: Kreatywność; Innowacja; Ambicja; Umiejętność szybkiego uczenia się; Umiejętność pracy pod presją czasu; Zdolności analityczne; Dynamizm, zaangażowanie
w powierzone obowiązki i duża inicjatywa w pracy, Pełna dyspozycyjność i nastawienie „na efekt”;
 Umiejętności managerskie: Zarządzanie przez Cele; Organizowanie; Planowanie; Coaching; Motywowanie;
 Umiejętności inne:
Prawo jazdy kat. B
Znajomość języka angielskiego na poziomie B1
Znajomość języka niemieckiego na poziomie B1
Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office

Grupy

6 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
Anioły Pracy
Anioły Pracy
Jesteśmy społecznością ludzi pomagających sobie nawzajem w znalezieniu pracy zgodnej z naszymi umiejętnościami, predyspozycjami (talentami) i indywidualnymi priorytetami.
Bank Poleceń
Bank Poleceń
Grupa przeznaczona dla osób zamierzających budować relacje biznesowe (i nie tylko) opierając się na poleceniach. Służy wymianie informacji i rekomendacji. Weryfikuje solidnych partnerów. WAŻNE!!! Jeś
Biznes.net
Biznes.net
Społeczność przeznaczona dla profesjonalistów: specjalistów, menedżerów, przedsiębiorców, naukowców, czy osób wykonujących wolne zawody.
Biznesowe Bazy danych - B2B
Biznesowe Bazy danych - B2B
Biznesowe bazy danych, brokerzy, call center, mailing, emailing, telemarketing, direct marketing, data mining.
BS STUDIO HOSTESS
BS STUDIO HOSTESS
AGENCJA HOSTESS 694558801 511 930 288 BSSTUDIO@WP.PL USLUGI : MODELKI HOSTESSY TANCERKI STATYSCI FIRE SHOW
Darmowe ebooki
Darmowe ebooki
Będąc członkiem tej grupy, będziesz otrzymywać informacje o pojawiających się darmowych e-bookach i audiobookach.
Doradcy Finansowi
Doradcy Finansowi
Doradztwo finansowe i nie tylko
Dress Code czyli Etykieta Ubioru
Dress Code czyli Etykieta Ubioru
Zasady dobierania odpowiedniego ubioru w sytuacjach biznesowych i nie tylko. Co wolno, a czego nie wypada założyć?
Giełda Pracy
Giełda Pracy
Grupa dla szukających pracy.
Head Hunters
Head Hunters
Łowcy Talentów.
Headhunter
Headhunter
Headhunterzy, Rekruterzy, Konsultanci HR pracujący metodą executive search oraz direct search.