Dariusz Czarnecki
Manager w obszarze sprzedaży i obsługi klienta
Wrocław,
dolnośląskie
Języki
angielski
dobry
niemiecki
dobry
Doświadczenie zawodowe
Manager ds Administracyjnych
DBP
• Zarządzanie zespołem pracowników Działu administracyjnego
• Prowadzenie nadzoru nad obiektami oraz ich infrastrukturą
• Negocjowanie warunków i zawieranie umów z kontrahentami
• Prowadzenie dokumentacji dotyczącej zamówień publicznych, dokonywanie zakupów zgodnie
z ustawą
• Przyjmowanie dokumentów finansowych, kontrola pod względem merytorycznym
• Prowadzenie nadzoru nad obiektami oraz ich infrastrukturą
• Negocjowanie warunków i zawieranie umów z kontrahentami
• Prowadzenie dokumentacji dotyczącej zamówień publicznych, dokonywanie zakupów zgodnie
z ustawą
• Przyjmowanie dokumentów finansowych, kontrola pod względem merytorycznym
Zrealizowane projekty ( Generali, Sieć Partnerska Operatora Energetycznego, Aviva)
Własna działalność
• Zbudowanie od podstaw struktur sprzedaży
• Efektywne zarządzanie podległymi strukturami czego rezultatem było :
- podniesienie volumenu sprzedaży, uzyskanie najwyższych wskaźników jakości obsługi
• Przeprowadzanie badań Mystery Shopping w celu podniesienia poziomu obsługi klienta
• Wdrażanie procesów obsługi w ramach usystematyzowania procedur kontaktów z klientami
• Wprowadzanie systemowego rozwoju pracowników poprzez coaching on the job
• Efektywne zarządzanie podległymi strukturami czego rezultatem było :
- podniesienie volumenu sprzedaży, uzyskanie najwyższych wskaźników jakości obsługi
• Przeprowadzanie badań Mystery Shopping w celu podniesienia poziomu obsługi klienta
• Wdrażanie procesów obsługi w ramach usystematyzowania procedur kontaktów z klientami
• Wprowadzanie systemowego rozwoju pracowników poprzez coaching on the job
Dyrektor Zarządzający
• Zwiększenie o 100% przychodów spółki przy zachowaniu dyscypliny budżetowej
• Rozbudowanie struktury call center do poziomu 50 osób oraz zorganizowanie sieci kurierów sprzedaży
• Wynegocjowanie umów handlowych ze strategicznymi operatorami telekomunikacyjnymi
• Ograniczenie o 50% poziomu fluktuacji zasobów ludzkich w stosunku do poprzednich okresów funkcjonowania spółki
• Zmodyfikowanie i wdrożenie umów zawieranych z pracownikami
• Stworzenie standardów sprzedaży oraz systemów prowizyjnych
• Rozbudowanie struktury call center do poziomu 50 osób oraz zorganizowanie sieci kurierów sprzedaży
• Wynegocjowanie umów handlowych ze strategicznymi operatorami telekomunikacyjnymi
• Ograniczenie o 50% poziomu fluktuacji zasobów ludzkich w stosunku do poprzednich okresów funkcjonowania spółki
• Zmodyfikowanie i wdrożenie umów zawieranych z pracownikami
• Stworzenie standardów sprzedaży oraz systemów prowizyjnych
Kierownik Działu Sprzedaży i Obsługi Klientów
• Zbudowanie stabilnego i skutecznego zespołu sprzedaży i obsługi klienta w liczbie do 40 pracowników
• Kierowanie największą stacjonarną placówką sprzedażowo-usługową firmy na terenie kraju
• Osiągnięcie najwyższego volumenu sprzedaży w rankingach firmowych przy zachowaniu optymalnego poziomu obsługi klienta
• Zrestrukturyzowanie placówki sprzedażowej firmy w ramach prowadzonych projektów( podział na salony, Back Office i Centralne Archiwum)
• Przeprowadzenie rewitalizacji centralnej placówki obsługi klienta, czego efektem było pozytywne spostrzegania firmy przez klientów
• Ograniczenie do minimum poziomu fluktuacji pracowników
• Rozwój zawodowy podległych pracowników w dziale, czego wynikiem były awanse na stanowiska średniego szczebla w firmie
•Zmodyfikowanie i wprowadzenie systemów prowizyjnych, motywacyjnych, programów lojalnościowych, promocji sprzedażowych
• Kierowanie największą stacjonarną placówką sprzedażowo-usługową firmy na terenie kraju
• Osiągnięcie najwyższego volumenu sprzedaży w rankingach firmowych przy zachowaniu optymalnego poziomu obsługi klienta
• Zrestrukturyzowanie placówki sprzedażowej firmy w ramach prowadzonych projektów( podział na salony, Back Office i Centralne Archiwum)
• Przeprowadzenie rewitalizacji centralnej placówki obsługi klienta, czego efektem było pozytywne spostrzegania firmy przez klientów
• Ograniczenie do minimum poziomu fluktuacji pracowników
• Rozwój zawodowy podległych pracowników w dziale, czego wynikiem były awanse na stanowiska średniego szczebla w firmie
•Zmodyfikowanie i wprowadzenie systemów prowizyjnych, motywacyjnych, programów lojalnościowych, promocji sprzedażowych
Szkolenia i kursy
• Zarządzanie projektami wg metody TenStep
• Zarządzanie zasobami ludzkimi
• Profesjonalne prezentacje i wystąpienia publiczne
• Zarządzanie Zespołem
• Przywództwo, Rola i zadania lidera
• Zarządzanie Profesjonalną Obsługą Klienta i Sprzedażą
• Wprowadzenie do coachingu dla kierowników i menagerów
• Liczne szkolenia z zakresu zarządzania, sprzedaży i obsługi
• Zarządzanie zasobami ludzkimi
• Profesjonalne prezentacje i wystąpienia publiczne
• Zarządzanie Zespołem
• Przywództwo, Rola i zadania lidera
• Zarządzanie Profesjonalną Obsługą Klienta i Sprzedażą
• Wprowadzenie do coachingu dla kierowników i menagerów
• Liczne szkolenia z zakresu zarządzania, sprzedaży i obsługi
Edukacja
Zainteresowania
Historia starożytna, Egiptologia, Muzyka Rock
Inne
Umiejętności społeczne: Doskonałe umiejętności komunikacyjne i interpersonalne; Umiejętność pracy w grupie; Zdolności przywódcze; Odpowiedzialność; Wysokie Umiejętności trenerskie; Asertywność; Wysoka kultura osobista;
Umiejętności osobiste: Kreatywność; Innowacja; Ambicja; Umiejętność szybkiego uczenia się; Umiejętność pracy pod presją czasu; Zdolności analityczne; Dynamizm, zaangażowanie
w powierzone obowiązki i duża inicjatywa w pracy, Pełna dyspozycyjność i nastawienie „na efekt”;
Umiejętności managerskie: Zarządzanie przez Cele; Organizowanie; Planowanie; Coaching; Motywowanie;
Umiejętności inne:
Prawo jazdy kat. B
Znajomość języka angielskiego na poziomie B1
Znajomość języka niemieckiego na poziomie B1
Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office
Umiejętności osobiste: Kreatywność; Innowacja; Ambicja; Umiejętność szybkiego uczenia się; Umiejętność pracy pod presją czasu; Zdolności analityczne; Dynamizm, zaangażowanie
w powierzone obowiązki i duża inicjatywa w pracy, Pełna dyspozycyjność i nastawienie „na efekt”;
Umiejętności managerskie: Zarządzanie przez Cele; Organizowanie; Planowanie; Coaching; Motywowanie;
Umiejętności inne:
Prawo jazdy kat. B
Znajomość języka angielskiego na poziomie B1
Znajomość języka niemieckiego na poziomie B1
Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office
Grupy
Anioły Pracy
Jesteśmy społecznością ludzi pomagających sobie nawzajem w znalezieniu pracy zgodnej z naszymi umiejętnościami, predyspozycjami (talentami) i indywidualnymi priorytetami.
Bank Poleceń
Grupa przeznaczona dla osób zamierzających budować relacje biznesowe (i nie tylko) opierając się na poleceniach. Służy wymianie informacji i rekomendacji. Weryfikuje solidnych partnerów.
WAŻNE!!! Jeś
Biznes.net
Społeczność przeznaczona dla profesjonalistów: specjalistów, menedżerów, przedsiębiorców, naukowców, czy osób wykonujących wolne zawody.
Biznesowe Bazy danych - B2B
Biznesowe bazy danych, brokerzy, call center, mailing, emailing, telemarketing, direct marketing, data mining.
BS STUDIO HOSTESS
AGENCJA HOSTESS 694558801 511 930 288 BSSTUDIO@WP.PL
USLUGI :
MODELKI
HOSTESSY
TANCERKI
STATYSCI
FIRE SHOW
Darmowe ebooki
Będąc członkiem tej grupy, będziesz otrzymywać informacje o pojawiających się darmowych e-bookach i audiobookach.
Dress Code czyli Etykieta Ubioru
Zasady dobierania odpowiedniego ubioru w sytuacjach biznesowych i nie tylko. Co wolno, a czego nie wypada założyć?
Headhunter
Headhunterzy, Rekruterzy, Konsultanci HR pracujący metodą executive search oraz direct search.