Dariusz Brzeziński

Kierownik Projektu
Kraków, małopolskie

Umiejętności

Analiza biznesowa Strategia biznesowa Zarządzanie zmianą Zarządzanie Microsoft Office Negocjacje Project Management Zarządzanie projektami programistycznymi Przywództwo w zespole Zarządzanie zespołem

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Logo
Supervisor - Kierownik projektu
Universal Agent S.A. \(Grupa DataContac
• Zarządzanie Kluczowym projektem w Spółce
• Realizacja w kluczowym momencie akcji przychodzącej/wychodzącej (ponad 200 konsultantów/9
liderów)
• Analiza wyników - optymalizacja działań
• Przygotowanie i realizacja budżetu
• Nadzór oraz monitoring aplikacji wspierających działalność operacyjną
• Współpraca z innymi działami Spółki, w szczególności: działem szkoleń i jakości, IT
• Kontakt z Klientem
• Analiza oraz weryfikacja wyników osiąganych przez poszczególnych pracowników
• Analiza potrzeb Klienta - realizacja zleconych planów sprzedażowych, obsługa ruchu infolinii
przychodzącej, zapewnienie obsady
• Ścisła współpraca z Trenerem w zakresie realizacji niezbędnej rekrutacji, celów jakościowych,
kluczowych parametrów każdej akcji
• Współtworzenie nowych akcji/skryptów rozmowy
• Motywacja zespołu
• Raportowanie wyników Zarządowi Spółki
• Ocena potrzeb szkoleniowych/rekrutacyjnych
Grupa DataContact
Supervisor - Kierownik Projektu
• Współuczestnictwo w organizacji i rozbudowie nowego Centrum Operacyjnego
• Nadzór i zarządzanie grupą konsultantów oraz liderów
• Analiza oraz testy nowych rozwiązań technologicznych
• Monitoring programów wspierających działalność operacyjną
• Ścisła współpraca z działem Szkoleń oraz IT
• Przygotowanie analiz operacyjnych/finansowych - raportowanie zarządowi Spółki
• Odpowiedzialność za realizację współtworzonych budżetów
• Kontakt z Klientem zlecającym akcje
• Motywowanie zespołu
ContactPoint Sp. z o.o.
Supervisor - Kierownik Projektu
• Nadzorowanie oraz zarządzanie konsultantami i liderami
• Współtworzenie oraz wdrażanie nowych procedur/rozwiązań wpływających na optymalizację
zarządzania dostępnymi zasobami
• Weryfikacja sprzętu na Sali Operacyjnej - współpraca z działem IT
• Raportowanie wyników operacyjnych i finansowych
• Codzienna weryfikacja rentowności projektu
• Kontakt z Klientem
• Ścisła współpraca z działem Szkoleń
• Cykliczna ocena pracy konsultantów (analiza osiąganych wyników)
• Motywowanie zespołu
Call Connect Sp. z o.o.
Lider Operacyjny
• Nadzór pracy konsultantów na danej zmianie
• Grafikowanie konsulatantów
• Zarządzanie ruchem na sali operacyjnej
• Współtworzenie i wprowadzanie nowych procedur
• Raportowanie danych z akcji przychodzących/wychodzących (analiza, bazy danych)
ContactPoint Sp. z o.o.
Szef Zmiany
• Zarządzanie zasobami ludzkimi (przygotowanie loginów, grafikowanie)
• Zarządzanie ruchem na sali operacyjnej
• Help-Desk - rozwiązywanie podstawowych problemów technicznych
• Przygotowanie i wprowadzanie zmian w skryptach rozmowy
• Motywacja pracowników
• Projektowanie oraz obsługa baz danych
• Kontakt z Klientem
• Analizy wyników finansowych i operacyjnych
Logo
Administrator Serwisu Internetowego
Fundaca Kultury Ziemii Sandomierskiej
• Aktualizacja strony internetowej
• Obróbka treści i zdjęć zamieszczanych na stronie
• Ścisła współpraca z Dyrektorem Fundacji
ContactPoint Sp. z o.o.
Konsultant telefonicznej obsługi Klienta
Obsługa Klienta Indywidualnego (Akcje wychodzące/przychodzące)

Szkolenia i kursy

• Motywacja/automotywacja
• Zarządzanie zasobami ludzkimi
• Asertywność a komunikacja
• Sprzedaż - liczne szkolenia
• Kompetencje miękkie
• Mowa ciała
• Przywództwo

Edukacja

Logo
Praktyczna Psychologia Kierowania i Negocjacji , studia podyplomowe
Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie
Logo
Przedsiębiorczość i Zarządzanie, Specjalizacja: Systemy finansowe, księgowość, magisterskie
Politechnika Rzeszowska im. Ignacego Łukasiewicza
Logo
Przedsiębiorczość i Zarządzanie, licencjackie
Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im S.Tarnowskiego w Tarnobrzegy
Logo
Prawo, magisterskie
Katolicki Uniwersytet Lubelski

Specjalizacje

Call Center
Zarządzanie Call Center
Edukacja/Szkolenia
Szkolenia
Finanse/Ekonomia
Kontroling
Finanse/Ekonomia
Zarządzanie finansami
Obsługa klienta
Finanse/Bankowość/Ubezpieczenia

Zainteresowania

• Piłka Nożna (Liga Hiszpańska)
• Motoryzacja
• Akwarystyka
• Dobra książka
• Gokarty
• Podróże
• Bieganie
• Seriale
• Prawo spadkowe

Organizacje

• Przedstawiciel Samorządu Studenckiego do Konwentu uczelni (PWSZ Tarnobrzeg)
• Kierownik Koła Naukowego Prawa Gospodarczego Pod Paragrafem (PWSZ Tarnobrzeg)

Inne

Bardzo dobra znajomość programów:
• MS OFFICE
• AlfaVox
• Altitude

Dodatkowe umiejętności:
• Determinacja w działaniu
• Zarządzanie dużymi strukturami
• Analityczne myślenie
• Kreatywność
• Wysokie standardy obsługi Klienta

Grupy

1 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie
Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie
Akademia Górniczo-Hutnicza to jedna z najlepszych i najbardziej renomowanych polskich uczelni, od lat zajmująca czołowe miejsca w rankingach szkół wyższych. Przoduje w dziedzinie nowocze