Dariusz Błaszczyk
Menedżer sprzedaży
Warszawa,
mazowieckie
Umiejętności
Umiejętność motywowania i rozwijania zespołu
Prezentacje
analizowanie danych sprzedażowych
Tworzenie i prowadzenie zespołów sprzedażowych
Prowadzenie szkoleń z zakresu technik sprzedaży i komunikacji
Budowanie rozwiazań zwiększających efektywności w sprzedaży
Coaching (wykorzystanie technik coaching'owych)
Budowanie krótko i długoterminowych celów sprzedażowych.
Rozwijanie funkcjonujące już Zespoły Sprzedażowe
Doświadczenie zawodowe
Dyrektor sprzedaży
Odpowiedzialny za planowanie i realizację działań marketingowych dla LUX MED Diagnostyka. Odpowiedzalny za planowanie, realizację działań sprzedażowych dla produktów związanych z usługą diagnostyki Obrazowej (rezonansu magnetycznego, tomografii komputerowej, RTG, USG) i teleradiologi na terenie Polski.
Kluczowe obszary odpowiedzialności:
- budowanie strategii sprzedaży oraz strategii cenowych związanych z poszczególnymi modalnościami diagnostycznymi oraz teleradiologią,
- zarządzanie zespołem Przedstawicieli
- przygotowanie ofert oraz umów w obszarze negocjacji oraz Zamówień Publicznych,
- kreowanie materiałów promocyjnych, informacyjnych i reklamowych,
- planowanie i realizację działań marketingowych dla LUX MED Diagnostyka,
- wprowadzanie nowych usług w ramach badań diagnostyki ciężkiej.
- prowadzenie szkoleń sprzedażowych dla pracowników Call Center oraz Rejestracji pacjentów w Placówkach diagnostycznych.
Kluczowe obszary odpowiedzialności:
- budowanie strategii sprzedaży oraz strategii cenowych związanych z poszczególnymi modalnościami diagnostycznymi oraz teleradiologią,
- zarządzanie zespołem Przedstawicieli
- przygotowanie ofert oraz umów w obszarze negocjacji oraz Zamówień Publicznych,
- kreowanie materiałów promocyjnych, informacyjnych i reklamowych,
- planowanie i realizację działań marketingowych dla LUX MED Diagnostyka,
- wprowadzanie nowych usług w ramach badań diagnostyki ciężkiej.
- prowadzenie szkoleń sprzedażowych dla pracowników Call Center oraz Rejestracji pacjentów w Placówkach diagnostycznych.
Krajowy Kierownik Sprzedaży
Najpierw na stanowisku Regionalnego Kierownika Sprzedaży, byłem odpowiedzialny za zbudowanie grupy 8 przedstawicieli medycznych na terenie całej Polski i wprowadzenie do promocji leki urologiczne.
Po trzech latach, awans na stanowisko Krajowego Kierownika Sprzedaży w grupie leków kardiologicznych i zarządzanie grupą 5 Regionalnych Kierowników Sprzedaży.
Po trzech latach, awans na stanowisko Krajowego Kierownika Sprzedaży w grupie leków kardiologicznych i zarządzanie grupą 5 Regionalnych Kierowników Sprzedaży.
Edukacja
Specjalizacje
Edukacja/Szkolenia
Rozwój osobisty
Grupy
Uniwersytet Łódzki
Uniwersytet Łódzki powstał 24 maja 1945 roku jako kontynuator dorobku wcześniejszych instytucji działających w okresie międzywojennym w Łodzi. Obecnie jest jedną z największych polskich uczelni.