Dariusz Błaszczyk

Dariusz Błaszczyk

Menedżer sprzedaży
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Umiejętność motywowania i rozwijania zespołu Prezentacje analizowanie danych sprzedażowych Tworzenie i prowadzenie zespołów sprzedażowych Prowadzenie szkoleń z zakresu technik sprzedaży i komunikacji Budowanie rozwiazań zwiększających efektywności w sprzedaży Coaching (wykorzystanie technik coaching'owych) Budowanie krótko i długoterminowych celów sprzedażowych. Rozwijanie funkcjonujące już Zespoły Sprzedażowe

Doświadczenie zawodowe

Logo
Sales & Business Development Manager
Polskie Konsorcjum Farmaceutyczne
LUX-MED Sp. z o.o.
Dyrektor sprzedaży
Odpowiedzialny za planowanie i realizację działań marketingowych dla LUX MED Diagnostyka. Odpowiedzalny za planowanie, realizację działań sprzedażowych dla produktów związanych z usługą diagnostyki Obrazowej (rezonansu magnetycznego, tomografii komputerowej, RTG, USG) i teleradiologi na terenie Polski.
Kluczowe obszary odpowiedzialności:
- budowanie strategii sprzedaży oraz strategii cenowych związanych z poszczególnymi modalnościami diagnostycznymi oraz teleradiologią,
- zarządzanie zespołem Przedstawicieli
- przygotowanie ofert oraz umów w obszarze negocjacji oraz Zamówień Publicznych,
- kreowanie materiałów promocyjnych, informacyjnych i reklamowych,
- planowanie i realizację działań marketingowych dla LUX MED Diagnostyka,
- wprowadzanie nowych usług w ramach badań diagnostyki ciężkiej.
- prowadzenie szkoleń sprzedażowych dla pracowników Call Center oraz Rejestracji pacjentów w Placówkach diagnostycznych.
Logo
National Sales Manager
Johnson & Johnson Poland. Sp. z o.o. (CORDIS)
Odpowiedzialność za P&L, przetargi, wynik sprzedażowy, wprowadzanie nowych produktów (sprzętu) do zabiegów kardiologicznych, obwodowych, mózgowych.
Logo
Trener/coach
Point Corporate Development
Przygotowywanie ofert szkoleniowych, szkoleń, prowadzenie szkoleń z zakresu Technik Sprzedaży, Negocjacji, Technik Prezentacji, projekty Development Center i Assassment Center.
Coaching menedżerski - szkolenia i prowadzenie w terenie.
Zentiva Pl
Krajowy Kierownik Sprzedaży
Najpierw na stanowisku Regionalnego Kierownika Sprzedaży, byłem odpowiedzialny za zbudowanie grupy 8 przedstawicieli medycznych na terenie całej Polski i wprowadzenie do promocji leki urologiczne.
Po trzech latach, awans na stanowisko Krajowego Kierownika Sprzedaży w grupie leków kardiologicznych i zarządzanie grupą 5 Regionalnych Kierowników Sprzedaży.
Janssen-Cilag Polska Sp. z o.o.
District Manager
Zarządzanie grupą 8 przedstawicieli na rynku leków neurologicznych i psychiatrycznych.
Pfizer
Przedstawiciel Medyczny
Promowanie produktów do lekarzy neurologów i psychiatrów.

Edukacja

Logo
Zarządzanie w biznesie, studia podyplomowe
Uniwersytet Łódzki
Logo
nauczycielski, magisterskie
Akademia Wychowania Fizycznego Józefa Piłsudskiego w Warszawie

Specjalizacje

Edukacja/Szkolenia
Rozwój osobisty

Grupy

Uniwersytet Łódzki
Uniwersytet Łódzki
Uniwersytet Łódzki powstał 24 maja 1945 roku jako kontynuator dorobku wcześniejszych instytucji działających w okresie międzywojennym w Łodzi. Obecnie jest jedną z największych polskich uczelni.