Języki
niemiecki
biegły
angielski
dobry
hiszpański
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Collections Specialist Irlandia
• Responsible for ensuring PayPal is in compliance with the Fair Debt Collection Practice Act and the Fair Credit Reporting Act as outlined
• Respond to customer inquiries via telephone communication and email transmission in an efficient and effective manner
• Research and resolve inquiries verbally, in writing, and on-line
• Assist with the creation and maintaining of a comprehensive Collection program including constantly enhancing processes and controls
• Respond to customer inquiries via telephone communication and email transmission in an efficient and effective manner
• Research and resolve inquiries verbally, in writing, and on-line
• Assist with the creation and maintaining of a comprehensive Collection program including constantly enhancing processes and controls
Technical Support Advisor dla firmy Apple Inc
Teleperformance Netherlands
Kontakt telefoniczny z klientami niemieckojęzycznymi (Niemcy, Austria, Szwajcaria)
Wsparcie i rozwiązywanie zagadnień technicznych klientów firmy Apple Inc.
Obsługa produktów firmy Apple (iPhone, iPod, iPad, system operacyjny OS X, przeglądarka
Multimediów iTunes)
Przyjmowanie reklamacji na produkty Apple oraz zlecanie napraw i monitorowanie przesyłek
Koordynowanie zagadnień technicznych i logistycznych z działami aftersales, customer relations,
admin agreement oraz działem technicznym wyższego wsparcia
Dbanie o relacje z klientami oraz punktami sprzedaży Apple Store
Wsparcie i rozwiązywanie zagadnień technicznych klientów firmy Apple Inc.
Obsługa produktów firmy Apple (iPhone, iPod, iPad, system operacyjny OS X, przeglądarka
Multimediów iTunes)
Przyjmowanie reklamacji na produkty Apple oraz zlecanie napraw i monitorowanie przesyłek
Koordynowanie zagadnień technicznych i logistycznych z działami aftersales, customer relations,
admin agreement oraz działem technicznym wyższego wsparcia
Dbanie o relacje z klientami oraz punktami sprzedaży Apple Store
Specjalista ds. obslugi klienta
1. Koordynowanie procesu obsługi reklamacji
2. Przekazywanie raportów do linii lotniczych oraz do działu produktu odnośnie kosztów reklamacyjnych
3. Przygotowywanie analiz i raportów reklamacyjnych na potrzeby zarządu firmy
4. Przygotowywanie i ściąganie regresu od linii lotniczych i hotelarzy oraz innych kontrahentów
5. Tworzenie procesów i procedur obsługi klienta dla TUI Poland, Berge und Meer oraz TUI4U
6. Szkolenie i wdrażanie nowych pracowników działu obsługi klienta
7. Prowadzenie korespondencji handlowej z TUI Deutschland GmbH
8. Tworzenie, zlecanie i kontrolowanie procesów płatniczych z tytułu reklamacji
9. Monitorowanie jakości usług świadczonych przez TUI Service AG na rzecz klientów TUI Poland (kierunki: Bułgaria, Tunezja, Hiszpania, Meksyk)
10. Koordynowanie obiegu dokumentów
11. Dbanie o relacje z klientami oraz biurami TUI Poland
12. Tworzenie bazy rozpatrywanych reklamacji w aplikacji CRM
13. Współpraca z innymi działami organizacji w celu efektywnej obsługi reklamacji
2. Przekazywanie raportów do linii lotniczych oraz do działu produktu odnośnie kosztów reklamacyjnych
3. Przygotowywanie analiz i raportów reklamacyjnych na potrzeby zarządu firmy
4. Przygotowywanie i ściąganie regresu od linii lotniczych i hotelarzy oraz innych kontrahentów
5. Tworzenie procesów i procedur obsługi klienta dla TUI Poland, Berge und Meer oraz TUI4U
6. Szkolenie i wdrażanie nowych pracowników działu obsługi klienta
7. Prowadzenie korespondencji handlowej z TUI Deutschland GmbH
8. Tworzenie, zlecanie i kontrolowanie procesów płatniczych z tytułu reklamacji
9. Monitorowanie jakości usług świadczonych przez TUI Service AG na rzecz klientów TUI Poland (kierunki: Bułgaria, Tunezja, Hiszpania, Meksyk)
10. Koordynowanie obiegu dokumentów
11. Dbanie o relacje z klientami oraz biurami TUI Poland
12. Tworzenie bazy rozpatrywanych reklamacji w aplikacji CRM
13. Współpraca z innymi działami organizacji w celu efektywnej obsługi reklamacji
Rezydent - koordynator
NUR Touristic Service AG
1. Obsługa klientów polskich i niemieckich
2. Rozpatrywanie reklamacji
3. Nadzorowanie pracy rezydentów
4. Bezpośrednia sprzedaż usług dla indywidualnych klientów
5. Organizowanie i planowanie spotkań
6. Przygotowywanie raportów dla zarządu regionu
7. Przygotowywanie ofert dla klientów
8. Sprzedaż produktów TUI
9. Pozyskiwanie nowych klientów
2. Rozpatrywanie reklamacji
3. Nadzorowanie pracy rezydentów
4. Bezpośrednia sprzedaż usług dla indywidualnych klientów
5. Organizowanie i planowanie spotkań
6. Przygotowywanie raportów dla zarządu regionu
7. Przygotowywanie ofert dla klientów
8. Sprzedaż produktów TUI
9. Pozyskiwanie nowych klientów
Szkolenia i kursy
1. Kurs spadochronowy w aeroklubie opolskim
2. Volkshochschule (niemiecki dla obcokrajowców), Frankfurt am Main
3. Telefoniczna Obsługa Klienta
4. Zasady poprawnej i skutecznej komunikacji z klientem
2. Volkshochschule (niemiecki dla obcokrajowców), Frankfurt am Main
3. Telefoniczna Obsługa Klienta
4. Zasady poprawnej i skutecznej komunikacji z klientem
Zainteresowania
podróżowanie
literatura historyczna i polityka
tenis, squash, fitness
muzyka klasyczna, jazz
literatura historyczna i polityka
tenis, squash, fitness
muzyka klasyczna, jazz
Grupy
Squash
Zapraszam wszystkich którzy grają w squasha oraz szukają partnera do gry. Sam chętnie zagram:)